අනිත් අය ආණ්ඩු කරන කොටත් JVP එකේ කැම්පෙන් ID වලින් විනාඩි 5 හෙන් පහට Thread දැම්මේAgree., But me thread eka dapu eka ekage intention eka eka nemei kiyala therenawa one ekekta
අනිත් අය ආණ්ඩු කරන කොටත් JVP එකේ කැම්පෙන් ID වලින් විනාඩි 5 හෙන් පහට Thread දැම්මේAgree., But me thread eka dapu eka ekage intention eka eka nemei kiyala therenawa one ekekta
දැන් උඹද දන්නේ මම හිතන විදිහ . ආණ්ඩුව කියපුදේ කරන්නේ නැත්නම් මහජනතාව නැත්නම් උඹ වගේ ජෙප්පොද කතා කරන්නේ ? පටන්ගන්න කොටම රෝන්ග් ට්රැක් යනවනම් ඒක බලපාන්නේ සමස්ථ රටටම තමයි . ජෙප්පන්ට විතරක් බලපාන දෙයක්නම් අපිට කමක් නෑ . අපිට කමක්නෑ උඹලගේ පක්ෂයේ ඕන එකෙක් පක්ෂයේ තනතුරු දරනවාට . ඒක පක්ෂයේ තීරනයක් . රටට කියපු දේවල් වෙනයි කරන දේවල් වෙනයි කියන්නේ අපි ආයෙත් කෙළව ගන්නේ හොද එකෙන්ම .. එහෙමනම් 2029ට කලින් වෙන එකෙක් ජනාධිපති කරන්න ලෑස්ති වෙන්න ...Agree., But me thread eka dapu eka ekage intention eka eka nemei kiyala therenawa one ekekta
අපිද පකෝ දැන් ආණ්ඩුව කරන්නේ අනුර කුමාර නේ ජනාධිපති අපිට ඔවා කියලා හරියනවා ද http
එහෙම කරලා තියෙනවා නම් වැරදියි දැන් ඉන්නේ NPP ආණ්ඩුව නේ උන්ට නඩු දාලා ඇතුලට දාලා ඔවා කියපන්
නැත්නම් NPP එක විහිළුවක් වෙනවා මිනිසුන්ට
ranilwa hire danne kawadda?විශ්රාම ගියාම උන්ට ඕන මතයක් දරන්න පුළුවන්. කරන රැස්වීමක් සංගමයක් එළියේ කරන්නේ. දේශපාලනේ කරන එකේ වරදක් නෙවෙයි හුත්තිගේ පුතෝ කියන්නේ. උන්ට පුළුවන් වෙද්දී ඇයි අපිට බැරි එකයි කියන්නේ.
Kisima Wrong track ekak na. Aith wilapa tiyanna epa. Chande depu minissu sathuten inne. Nodipu un wedanawata mehema thread dammata.දැන් උඹද දන්නේ මම හිතන විදිහ . ආණ්ඩුව කියපුදේ කරන්නේ නැත්නම් මහජනතාව නැත්නම් උඹ වගේ ජෙප්පොද කතා කරන්නේ ? පටන්ගන්න කොටම රෝන්ග් ට්රැක් යනවනම් ඒක බලපාන්නේ සමස්ථ රටටම තමයි . ජෙප්පන්ට විතරක් බලපාන දෙයක්නම් අපිට කමක් නෑ . අපිට කමක්නෑ උඹලගේ පක්ෂයේ ඕන එකෙක් පක්ෂයේ තනතුරු දරනවාට . ඒක පක්ෂයේ තීරනයක් . රටට කියපු දේවල් වෙනයි කරන දේවල් වෙනයි කියන්නේ අපි ආයෙත් කෙළව ගන්නේ හොද එකෙන්ම .. එහෙමනම් 2029ට කලින් වෙන එකෙක් ජනාධිපති කරන්න ලෑස්ති වෙන්න ...
දැන් ආයෙත් නඩුදාලා ඇතුලට දැම්මොත් හොද නැද්ද ? කලිනුත් නඩුවක් දාලා නිශ්ශංකයා තාම බරපතල වැඩ ඇතුව හිරේනේ ..ඇවන්ගාඩ් බුවාත් ඉන්නවා. චන්ද කාලෙට කැම්පේන් කලේම හමුදාව ඇතුලේ තමයි. ගෝඨාභයගෙ විශ්රමික සංසදෙයි ආබාධිත සංසදෙයි ගැන අහල බලපන් ලොක්කගෙන්. ඕවා තනිකරම ඇදන් ගියේ කමල්ලගේ සපෝර්ට් ඇතුව. ඕවට හොඳට වියදම් කලේ නිස්සංක. නිකන් බබා වෙන්න හදන්න එපා
mokada yako campaign IDඅනිත් අය ආණ්ඩු කරන කොටත් JVP එකේ කැම්පෙන් ID වලින් විනාඩි 5 හෙන් පහට Thread දැම්මේඋන්ගේ intention එක බලලා ද ඒ කාලේ Reply කරේ
![]()
දැන් ආයෙත් නඩුදාලා ඇතුලට දැම්මොත් හොද නැද්ද ? කලිනුත් නඩුවක් දාලා නිශ්ශංකයා තාම බරපතල වැඩ ඇතුව හිරේනේ ..
වහලුන් කොහමත් සතුටින් ඉන්න එපැයි . ඒකනේ බන් වහල්ලු කියන්නේ .. උන්ට ස්වාමියාගෙ දම්වැල කියන්නේ දිව්ය ලෝකයක් ...Kisima Wrong track ekak na. Aith wilapa tiyanna epa. Chande depu minissu sathuten inne. Nodipu un wedanawata mehema thread dammata.![]()
![]()

මටනම් වේදනාවක් නෑ බන්. උඹට වේදනාවක් දැනෙනවා වගේ කයියනායක ඇදගෙන නාගන්න පටන්ගන්නකොට

ubalane horu horu kiwwe.. kiwwa hethuwakata dapallaමොකටද නඩු දාන්නේ ?
ඇවන්ගාර්ඩ් සිද්ධිය , කදවුරු ඇතුලේ දේශපාලනය කෙරුවට ..මොකටද නඩු දාන්නේ ?
ubalane horu horu kiwwe.. kiwwa hethuwakata dapalla![]()
හමුදාව ඇතුලේ කැම්පෙන් කරා නම් ඒක වැරදියි පොන්නයෝවිශ්රාම ගියාම උන්ට ඕන මතයක් දරන්න පුළුවන්. කරන රැස්වීමක් සංගමයක් එළියේ කරන්නේ. දේශපාලනේ කරන එකේ වරදක් නෙවෙයි හුත්තිගේ පුතෝ කියන්නේ. උන්ට පුළුවන් වෙද්දී ඇයි අපිට බැරි එකයි කියන්නේ.
ඇවන්ගාර්ඩ් සිද්ධිය , කදවුරු ඇතුලේ දේශපාලනය කෙරුවට ..
hire danne kawadda kiyapan? ranil mahinda ona ekek.. kawadda danne?පොන්නයෝ මුලින් රිප්ලයි ටික කියවල වරෙන් මැදින් ඇවිත් පයියක් කියවන්නේ නැතුව![]()
Same Applies to you as well.වහලුන් කොහමත් සතුටින් ඉන්න එපැයි . ඒකනේ බන් වහල්ලු කියන්නේ .. උන්ට ස්වාමියාගෙ දම්වැල කියන්නේ දිව්ය ලෝකයක් ...
![]()
![]()
Chande paradilath Wena unta Nathi Rudawak tiyenne වහල්ලු ta witharai.පහුගිය අවුරුදු 5ටම ආණ්ඩුවේ වලං හෝදපු එකෙක් විදිහට ඒක ඉතින් උඹට වඩා දන්න එකෙක් නෑනෙ.වහලුන් කොහමත් සතුටින් ඉන්න එපැයි . ඒකනේ බන් වහල්ලු කියන්නේ .. උන්ට ස්වාමියාගෙ දම්වැල කියන්නේ දිව්ය ලෝකයක් ...
![]()
![]()
hire danne kawadda kiyapan? ranil mahinda ona ekek.. kawadda danne?
උඹලා අවුරුදු 35 හොදපු වලං හැටියට 5 මොන ලබ්බක්ද බන් ...පහුගිය අවුරුදු 5ටම ආණ්ඩුවේ වලං හෝදපු එකෙක් විදිහට ඒක ඉතින් උඹට වඩා දන්න එකෙක් නෑනෙ.



පිස්සු පොන්නයෙක් ඕක. අමු වේදනාවෙන් ඉන්නෙඉවසල හිටපන් වේසිගෙ පුතෝ. සාගලගේ පුකට පයිය ඔබනවා වගේ හොරු අල්ලන්න බෑ . අවුරුදු දෙකක් කොල්ලෝ ගගහා ඉඳලා පත් උනා විතරයි හොරෙක් අල්ලන හැටි අහනවා ඒවා වෙලාවට වෙයි.