එක කොමන්ට් එකකට මැරෙන්න හදන කට්ටිය මේකත් අහල බැලුවනම්.මනුස්සකම ගැන කියන්නේ.

ඔය සල්ලි කොහොමත් නැති වෙන්න තිබ්බ දෙයක්නේ.ඉතින් මොකට දුක් වෙනවද.![]()

පූස්;15104552 said:anyway, see what you commented for a death with ur humanity![]()

පූස්ට මාත් එක්ක ලොකු අවුලක් තියෙනවා කියල දන්නවා.හේතුව නම් මොකක්ද දන්නේ නැහැ..කමක් නැහැ ආසාවනේ.ඔහොම යන්..හැබැයි එකක්,ඕවා කරලා මාව වට්ටන්න උබට ටිකාක් අමාරු වෙයි පූසෝ.![]()
ඔය සල්ලි කොහොමත් නැති වෙන්න තිබ්බ දෙයක්නේ.ඉතින් මොකට දුක් වෙනවද.![]()
hot hot news...
ape akkage hodama yaluwek lu me kella.... akkath me wedimata yanna hitiye... ahagatha seen eka..
aran thiyana bankuwa seylan bankuwa... hithanne bankuwen othuwa dila kollla kawuwa kiyala......


පූස්;15104739 said:
no ban. awulak na. ekai mama mokuth kiwwe natte. mama kisima awulak kiwwe naa ubata. uba humanity gana damma nisa mama reply ekak damme. think abt it. death ekak gana dammama & funeral ekakata giyaama adu gaane oya comment ekath ekka RIP or may attain Nibbana. sanwegaya prakasha karala yaman. thts bit formal. isn't it?
but ube first comment eken mata sahenna riduna. but I ddnt say anythng. still not. bcz eka eka manussaya eka widiyat adahas prakasha karanne. anyway he's my cousin. RIP him.
ඔය සල්ලි තිබ්බත් ඒක wedding එකට වියදම් වෙනවනේ.ඒක තමා මම අදහස් කරේ.නැතුව ඒ කොල්ලකෑම හරි කියලා කිව්වේ නැහැ.උබලා පොඩි වචනයක් අල්ලගෙන බොරුවට.
anyway i don't know his your cousin.my deepest sympathy to you.

ඔය සල්ලි තිබ්බත් ඒක wedding එකට වියදම් වෙනවනේ.ඒක තමා මම අදහස් කරේ.නැතුව ඒ කොල්ලකෑම හරි කියලා කිව්වේ නැහැ.උබලා පොඩි වචනයක් අල්ලගෙන බොරුවට.

ඔය සල්ලි කොහොමත් නැති වෙන්න තිබ්බ දෙයක්නේ.ඉතින් මොකට දුක් වෙනවද.![]()
aniwa..mona unath marichcha kena hora boru nathuwa humbakarapu salli keyalai mata hithenne ea nisama upset eke inna athi!adee pawu ban....
oya salli gaththa ewun nan handi gaawila yann ooneee..

christian people wants to spend a lot on their celebrations. they borrow cash from different places just to spend on their 21st bday parties, weddings etc. and they get f**** up.

මම කිව්වේ ඔය සල්ලි තිබ්බත් ඒක wedding එකට වියදම් වෙනවනේ.මම උබ වගේ මෝඩයෙක් නෙමේ.
![]()
