දිවුලපිටියේ කාන්තාව ඉන්දියන් උන් දෙන්නෙක් ඵක්ක හැමුනනාද?💀

හෙළයෙක්

Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,635
    100,889
    113
    ගූඨා අැරිය නේද තොට බටර් නැතුවම හිවල් හිපාටු බයියො??😂😂😂
    ඒක නෙවෙයි මොකෝ බන් හැම වෙලාවෙම හැමිනෙන එක ගැනම හිතන්නෙ. ලොක්ක පුන්චම්මව ගත්තට උබලට මොකවත් නැතුව වේලනවද?
     
    • Haha
    Reactions: Elv888

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,643
    72,853
    113
    මාලඹේ
    අහපං තොගෙ අම්මගෙන් ඒකි කියයි නගිනවද නැද්ද කියලා.😂😂😂
    උබ වගේ මල් පොන්නයෝ ගැන
    කාගෙන් වත් අහන්න දෙයක් නැහැ පොන්නයා පොන්නයා ම තමා 🤣🤣🤩🤩
     

    sanjaya1975

    Well-known member
  • Sep 13, 2011
    2,258
    1,725
    113
    අහපං තොගෙ අම්මගෙන් ඒකි කියයි නගිනවද නැද්ද කියලා.😂😂😂

    මංගලගේ මීඩියා යුනිට් එකේ හිටියට මිනිස්සුන්ගේ චරිතෙ හානි කරන්න එපා මිනිහෝ..... තොගේ අම්මට, ගෑනිට මේ වගේ දෙයක් උනොත් ... තෝ කැමතිද?????
     

    Mad Weera

    Well-known member
  • Oct 13, 2015
    5,336
    6,096
    113
    FB eketh miniwangoda inna aya korea idan apu ekek gawala katha dala thibbba
    anthimata me gani hoda wela eddi eyage family life eka kattiyama iwara karala thiyewi wage
    monawa unath lamai 4k inna amma kenek nisa deyak kiyanna kalin hithapan
     

    Rasthiyadu padanama

    Well-known member
  • Jan 1, 2016
    8,496
    3,310
    113
    පුංචි රෝමේ
    FB eketh miniwangoda inna aya korea idan apu ekek gawala katha dala thibbba
    anthimata me gani hoda wela eddi eyage family life eka kattiyama iwara karala thiyewi wage
    monawa unath lamai 4k inna amma kenek nisa deyak kiyanna kalin hithapan

    ඵහෙනම් ඒ ගෑණිට අැත්ත කියන්න කියපං හංගන් ඉන්නෙ නැතුව.
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,635
    100,889
    113
    ඵහෙනම් ඒ ගෑණිට අැත්ත කියන්න කියපං හංගන් ඉන්නෙ නැතුව.
    ‍කාටද ඕයි සති දෙකකට කලින් හම්බ වෙච්ච හැම එකාම මතක. ඕක මේ බස් එකේ යනකොට ගෑවිච්ච තැනක් ඇල්ලුවත් හැදෙන්න පුළුවන් ලෙඩක්නෙ.
     

    Bigspin

    Well-known member
  • May 27, 2007
    4,242
    3,799
    113
    LONDON
    ‍කාටද ඕයි සති දෙකකට කලින් හම්බ වෙච්ච හැම එකාම මතක. ඕක මේ බස් එකේ යනකොට ගෑවිච්ච තැනක් ඇල්ලුවත් හැදෙන්න පුළුවන් ලෙඩක්නෙ.
    Jack karekgen apu ekkak we na puluwan :rolleyes:
     

    Rasthiyadu padanama

    Well-known member
  • Jan 1, 2016
    8,496
    3,310
    113
    පුංචි රෝමේ
    ‍කාටද ඕයි සති දෙකකට කලින් හම්බ වෙච්ච හැම එකාම මතක. ඕක මේ බස් එකේ යනකොට ගෑවිච්ච තැනක් ඇල්ලුවත් හැදෙන්න පුළුවන් ලෙඩක්නෙ.

    අනේ පව්..බස් ඵකෙන්ද ඵතකොට කොරෝන හැදිල තියෙන්නෙ.මාර ට්‍රයි ඵකක් දෙනව ඒ ගෑණිව සුද්ද කරන්න..😂😂
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,635
    100,889
    113
    අනේ පව්..බස් ඵකෙන්ද ඵතකොට කොරෝන හැදිල තියෙන්නෙ.මාර ට්‍රයි ඵකක් දෙනව ඒ ගෑණිව සුද්ද කරන්න..😂😂
    ඒකි ඉතින් උබේ පවුලෙ එකෙක් උනත් උබ කියන දේවල් වෙලා නැති වෙන්න පුළුවන් ගෑණියෙක්නෙ ඒකයි.
     

    MySelf99

    Well-known member
  • Jun 3, 2018
    630
    493
    63


    මිනිස්සුන්ගෙ ආකල්ප දැක්කම පුදුම හිතෙනවා.
    වරක් මට තිබුණා ඇඟළුම් ආයතනයක සේවිකාවන්ට ප්‍රජනක සෞඛ්‍ය ගැන දේශනයක් කරන්න.
    ඒ සඳහා මමත් තවත් වෛද්‍යවරයෙකුත් සහභාගි වෙන්න නියමිත උනා.
    දේශනයට කලින් දා රෑ අටට විතර කෝඩිනේටර් මට කතාකරලා ඉල්ලීමක් කළා දේශනයට අවශ්‍ය උපත්පාලන කොපු ගන්නට ඔවුන්ට බැරි උන බැවින් මට රැගෙන ආ හැකිද යන්න.
    මං බැහැ කිව්වා.
    මොකද මේවා අරන් අත්බෑගයේ දාගෙන මං කොළඹින් කිලෝමීටර් 50 ක් විතර දුර වාහනේ යනකොට කිසියම් අනතුරක් උනොත්, මට සිහිය තිබුණේ නැත්තම්, මාව හඳුනාගන්නට අත්බෑගය විවෘත කරන අය මට සිහිය එන කොට ෆොටෝ ගහලා කියන්න ඕන සේරම කියලා වනසල තියයි.
    මිනිස්සු එහෙමයි.
    ඊට පස්සෙ මං කොයිතරම් ඇත්ත කිව්වත් වැඩක් වෙන්නෙ නෑ.
    ඒ නිසා පරිස්සම් වීම උපරිමයෙන් තියෙන්න ඕන කාලයක් මේක
    කොරෝනා වැළඳුනු මේ කාන්තාව අතේ කිසිම වරදක් නැත්තම් ඇය ලබා දුන් තොරතුරු හැර කියන්න වෙන කිසිත් ඇය ළඟ නැත්තම් මොකද කරන්නෙ.
    ඇය සුවවී ආපසු එනවිට ඇගේ ජීවිතයට නිරපරාදේ මිනිස්සු කැළලක් ඇතිකර ඇත්නම් ඒකට වගකියනවද?.
    හරිම අප්‍රසන්නයි.
    මේ වගෙ වෙලාවක සමාජ වගකීම අරන් තමුන් නිරෝධායන නීති රැකලා රජයට සහය දෙන්න. රෝගීන්ගේ ඒ තොරතුරු අදාළ අය බලාගනීවි.
    ඒත් ඒ තැන්වලත් නොමිනිසුන් හිටියොත් සීතගේ කුඩේ ඉල්ලපු ලියුම වගේ රට පුරා ඒ ප්‍රවෘත්තිත් ඉගිලේවි.
    මේවට කියන්නෙ පෞරුෂ දුබලතා

    මිනිස්සු කැමතිම කුණු රසයට:dull:
     
    • Like
    Reactions: malakadss

    Zeuz

    Well-known member
  • Oct 2, 2020
    8,937
    15,589
    113
    Somewhere in this world
    සිංහල ගෑණු හම්බයෝ ඵක්කත් හැමිනෙන ඵකේ ඉන්දියන් උන් ඵක්ක හැමිනෙන ඵක කජ්ජක් ද.කොරෝන තිබ්බත් කමක් නෑ ෂල්ලි ෂල්ලි.😂😂




    Wachana dannawa unata minissunta katha hadanna epa bn
     
    • Like
    Reactions: hasithayad

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    මම දන්න කියන ජෙප්පො ඔක්කොම ඔය වගේ. සමාජෙන්ම යැපිල උන්ටම කෙලවන ජාතියක්