ඒක නෙවෙයි මොකෝ බන් හැම වෙලාවෙම හැමිනෙන එක ගැනම හිතන්නෙ. ලොක්ක පුන්චම්මව ගත්තට උබලට මොකවත් නැතුව වේලනවද?ගූඨා අැරිය නේද තොට බටර් නැතුවම හිවල් හිපාටු බයියො??![]()
රස්තියාදු පදනම නොහොත් චූ න් පාන් කාරයාගේ පුතා![]()
තෝ වගේ නගින්නෙ නැති මල් පොන්නයෙක් ට රෝස් පාන් පිහිට තමාඔවි උඹෙි අම්මට රෝස් පාං ඵකක් දීල අැරියෙ මම තමා![]()
තෝ වගේ නගින්නෙ නැති මල් පොන්නයෙක් ට රෝස් පාන් පිහිට තමා![]()
උබ වගේ මල් පොන්නයෝ ගැනඅහපං තොගෙ අම්මගෙන් ඒකි කියයි නගිනවද නැද්ද කියලා.![]()
අහපං තොගෙ අම්මගෙන් ඒකි කියයි නගිනවද නැද්ද කියලා.![]()
FB eketh miniwangoda inna aya korea idan apu ekek gawala katha dala thibbba
anthimata me gani hoda wela eddi eyage family life eka kattiyama iwara karala thiyewi wage
monawa unath lamai 4k inna amma kenek nisa deyak kiyanna kalin hithapan
කාටද ඕයි සති දෙකකට කලින් හම්බ වෙච්ච හැම එකාම මතක. ඕක මේ බස් එකේ යනකොට ගෑවිච්ච තැනක් ඇල්ලුවත් හැදෙන්න පුළුවන් ලෙඩක්නෙ.ඵහෙනම් ඒ ගෑණිට අැත්ත කියන්න කියපං හංගන් ඉන්නෙ නැතුව.
Jack karekgen apu ekkak we na puluwanකාටද ඕයි සති දෙකකට කලින් හම්බ වෙච්ච හැම එකාම මතක. ඕක මේ බස් එකේ යනකොට ගෑවිච්ච තැනක් ඇල්ලුවත් හැදෙන්න පුළුවන් ලෙඩක්නෙ.

uba jack gahanawa kilaya hithan ine room yanawa kiyana ekadaJack karekgen apu ekkak we na puluwan![]()
කාටද ඕයි සති දෙකකට කලින් හම්බ වෙච්ච හැම එකාම මතක. ඕක මේ බස් එකේ යනකොට ගෑවිච්ච තැනක් ඇල්ලුවත් හැදෙන්න පුළුවන් ලෙඩක්නෙ.
Ai uba hitan inne ehemada? Api A/L uni yana kalae ati we na bus wala gihin tiyenawa ban.uba jack gahanawa kilaya hithan ine room yanawa kiyana ekada
ඒකි ඉතින් උබේ පවුලෙ එකෙක් උනත් උබ කියන දේවල් වෙලා නැති වෙන්න පුළුවන් ගෑණියෙක්නෙ ඒකයි.අනේ පව්..බස් ඵකෙන්ද ඵතකොට කොරෝන හැදිල තියෙන්නෙ.මාර ට්රයි ඵකක් දෙනව ඒ ගෑණිව සුද්ද කරන්න..![]()
මිනිස්සුන්ගෙ ආකල්ප දැක්කම පුදුම හිතෙනවා.
වරක් මට තිබුණා ඇඟළුම් ආයතනයක සේවිකාවන්ට ප්රජනක සෞඛ්ය ගැන දේශනයක් කරන්න.
ඒ සඳහා මමත් තවත් වෛද්යවරයෙකුත් සහභාගි වෙන්න නියමිත උනා.
දේශනයට කලින් දා රෑ අටට විතර කෝඩිනේටර් මට කතාකරලා ඉල්ලීමක් කළා දේශනයට අවශ්ය උපත්පාලන කොපු ගන්නට ඔවුන්ට බැරි උන බැවින් මට රැගෙන ආ හැකිද යන්න.
මං බැහැ කිව්වා.
මොකද මේවා අරන් අත්බෑගයේ දාගෙන මං කොළඹින් කිලෝමීටර් 50 ක් විතර දුර වාහනේ යනකොට කිසියම් අනතුරක් උනොත්, මට සිහිය තිබුණේ නැත්තම්, මාව හඳුනාගන්නට අත්බෑගය විවෘත කරන අය මට සිහිය එන කොට ෆොටෝ ගහලා කියන්න ඕන සේරම කියලා වනසල තියයි.
මිනිස්සු එහෙමයි.
ඊට පස්සෙ මං කොයිතරම් ඇත්ත කිව්වත් වැඩක් වෙන්නෙ නෑ.
ඒ නිසා පරිස්සම් වීම උපරිමයෙන් තියෙන්න ඕන කාලයක් මේක
කොරෝනා වැළඳුනු මේ කාන්තාව අතේ කිසිම වරදක් නැත්තම් ඇය ලබා දුන් තොරතුරු හැර කියන්න වෙන කිසිත් ඇය ළඟ නැත්තම් මොකද කරන්නෙ.
ඇය සුවවී ආපසු එනවිට ඇගේ ජීවිතයට නිරපරාදේ මිනිස්සු කැළලක් ඇතිකර ඇත්නම් ඒකට වගකියනවද?.
හරිම අප්රසන්නයි.
මේ වගෙ වෙලාවක සමාජ වගකීම අරන් තමුන් නිරෝධායන නීති රැකලා රජයට සහය දෙන්න. රෝගීන්ගේ ඒ තොරතුරු අදාළ අය බලාගනීවි.
ඒත් ඒ තැන්වලත් නොමිනිසුන් හිටියොත් සීතගේ කුඩේ ඉල්ලපු ලියුම වගේ රට පුරා ඒ ප්රවෘත්තිත් ඉගිලේවි.
මේවට කියන්නෙ පෞරුෂ දුබලතා

සිංහල ගෑණු හම්බයෝ ඵක්කත් හැමිනෙන ඵකේ ඉන්දියන් උන් ඵක්ක හැමිනෙන ඵක කජ්ජක් ද.කොරෝන තිබ්බත් කමක් නෑ ෂල්ලි ෂල්ලි.