දුමින්ද ඒ කාලේ පලතුරු බිස්නසුත් කලා.. හවසට වඩේ වික්කා. කොලොන්නාවේ තිබ්බ සුපිරිම වඩේ කඩේ තමා දුමියගේ වඩේ කරත්තේ..උම්බලකඩත් දාලා තිබ්බේ ඈ
adfo mamath Renoo ge fruit juce beela thoyenawa nugegodin love karana kale

pora e davasvala handsome.konde vavala hitiyei.chooti kadayakදන්න දෙයක් කියපන් පොඩ්ඩක් හොයල බලපන්CIC එක අයිති රනතුංග කියලා පවුලකට.

දුමින්ද ඒ කාලේ පලතුරු බිස්නසුත් කලා.. හවසට වඩේ වික්කා. කොලොන්නාවේ තිබ්බ සුපිරිම වඩේ කඩේ තමා දුමියගේ වඩේ කරත්තේ..උම්බලකඩත් දාලා තිබ්බේ ඈ



දන්න දෙයක් කියපන් පොඩ්ඩක් හොයල බලපන්![]()
ඒ ගමන් ඇත්ත ටිකක් එලියට ආව.ඉස්සලා කියුව cic දුමින්දලගෙ නෙමේ කියල, දැන් කියනව ශෙයා හොල්ඩර්ල 50 විතර ඉන්නව කියල ලොල්,ඕකට අයිතිකාර ශෙයාර් හෝල්ඩර්ස්ලා 50කට විතර.උන් තමයි ඩිරෙක්ටර්ස්ලා.දුමින්දලා හෙන දුප්පත්. මිනිහත් එක්ක ඉගෙන ගත්ත පොරක් හිටියා මාධව කරුනාතිලක කියලා.පොර කීවා ඒ දවස්වල දවල්ට කැන්ටිමෙන් කන්නවත් සල්ලි නෑලු

තව ටික වෙලාවකින් ශෙයා හොල්ඩර්ලගෙ ගාන අඩුවෙයි තව පොඩ්ඩක් හොයල බලපන්.


ඒ ගමන් ඇත්ත ටිකක් එලියට ආව.ඉස්සලා කියුව cic දුමින්දලගෙ නෙමේ කියල, දැන් කියනව ශෙයා හොල්ඩර්ල 50 විතර ඉන්නව කියල ලොල්,තව ටික වෙලාවකින් ශෙයා හොල්ඩර්ලගෙ ගාන අඩුවෙයි තව පොඩ්ඩක් හොයල බලපන්.
![]()
බොරුව එපා ඇත්ත කියපන් , මහාචාර්ය කාරයට වැරදුනා එච්චරයි, උබත් මෙතන ඌ වගේම පල් වෙන්ඩ එපා.ඕකේ ඔරිජිනල් අයිතිකාරයා දැන් සි.ඊ.ඕ.ඕක ශෙයාර් මාකට් එකට දැම්මට පස්සේ ඕනර්ස්ලා වැඩී
බොරුව එපා ඇත්ත කියපන් , මහාචාර්ය කාරයට වැරදුනා එච්චරයි, උබත් මෙතන ඌ වගේම පල් වෙන්ඩ එපා.
අනේ පකෝ......මේ අය ධනවත් උනේ වසර තුනක කාලයක් ඇතුලත.

අනේ පකෝ......
දුමිය බස්නාහිර පලාත් සභාවට තේරිල එන්නේ 2004 දී. දැනට අවුරුදු 12කට කලින්. රෙනෝ හිරු එෆ්එම් පටන් ගන්නේ 1998 දී. උන් ඒ වෙනකොටත් සල්ලි තිබ්බ ව්යාපාරිකයෝ. 2004 දී දුමිය ආවේ මහින්ද ගේ වලිගෙ එල්ලිලා වෙන්ටෑ නේද?
2004 ඉදන් යූඑන්පී ඡන්ද වලට සල්ලි විසිකරල, මීඩිය කවර් දීල දුමිය යූඑන්පී එකෙන් ආවේ ඉන්න උන් කපා ගෙන. එහෙම එන්න පුළුවන් වුනේ රනිල් නිසා. අන් ධනවත් වුනේ මහින්දය ගේ කාලෙ නෙවෙයි, යූඑන්පී ආණ්ඩුව කාලේ.......
නොදන්න උට්ටවල් නොකියව හිටපං කරෝල පොන්නයා.....
හැබැයි අපිට මතකයි දුමින්ද politics වලට ආවෙ UNP එකෙන්
මොකද්ද බොරු news එකක් දාලා ABC channel එක තහනම් කලාට පස්සෙ තමයි දෑත් ශක්තිමත් කරන්න ආවෙ


