දෙරණේ "දිල්කා" ලංකාව හැර යාමට සැරසෙයි...

EVC

Well-known member
  • Sep 15, 2008
    28,994
    21,207
    113
    :lol: :lol:

    Cxxcxapture.jpg



    images
     

    kasun_kbp

    Well-known member
  • May 12, 2015
    18,301
    1
    59,386
    113
    Kaduwela
    ගෝටා ගේන්නට මැරී මැරී පුක දීලා
    දොස්තර සාෆි වද නාටක රග පාලා
    වියත්මගේ පුකේ හිලට දිව දාලා
    බැල්ලිගෙ දුව දැන් යනවා රට දාලා


    Sanwardhana-News.gif
     

    rangana26

    Well-known member
  • Feb 21, 2013
    9,695
    13,474
    113
    දිල්කාට ෆිල්ඩ් එකේ උන් කියන්නේ හඩු දිල්කා කියල , ගැනි නාන්නේ නෑලු ,
    ඒ උනාට රාජපක්සලගේ රෙදි නම් මදි නොකියන්න හේදුව
     

    MARADANA1

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    2,833
    1
    3,826
    113
    JAPAN
    දිල්කාට ෆිල්ඩ් එකේ උන් කියන්නේ හඩු දිල්කා කියල , ගැනි නාන්නේ නෑලු ,
    ඒ උනාට රාජපක්සලගේ රෙදි නම් මදි නොකියන්න හේදුව
    අඩේ උබ කොහොමද ඒක දන්නේ, කතාව ඇත්ත.
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    39,994
    40,898
    113
    බලන් කොච්චර අතේ ගහන්න උවමනාව තිබ්බත් රට වෙනුවෙන් ඒ කතාකරපු වේදනාවේ කටහඬ මතක් වෙනකොට අතේ ගහන්න හිත් දුන්නෙ නෑ. පවක් කරගන්නව වගේ හැඟීමක් තමයි තිබ්බෙ. එහෙමයි මම උබට සැලකුවෙ. මට අද කන්න නෑ. බ්‍රොකොලි බෑයක් 3500යි හුත්තියෙ.
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,440
    32,173
    113
    දිල්කාට ෆිල්ඩ් එකේ උන් කියන්නේ හඩු දිල්කා කියල , ගැනි නාන්නේ නෑලු ,
    ඒ උනාට රාජපක්සලගේ රෙදි නම් මදි නොකියන්න හේදුව
    Smell rating hitha ganilla...🤪
     

    narihashan

    Well-known member
  • Mar 22, 2022
    5,732
    1
    8,602
    113
    ගෝටා ගේන්නට මැරී මැරී පුක දීලා
    දොස්තර සාෆි වද නාටක රග පාලා
    වියත්මගේ පුකේ හිලට දිව දාලා
    බැල්ලිගෙ දුව දැන් යනවා රට දාලා


    Sanwardhana-News.gif
    @Candid-B පිළිතුරු කවියක් ලියපන්
     

    chatura_CN

    Well-known member
  • Jun 2, 2016
    6,463
    1
    8,634
    113
    kandy
    යකෝ දැන් Australia වල වැඩි පුරම ඇත්තෙ ලංකාවේ එවුන් 😂
     
    • Love
    Reactions: EVC

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,872
    23,558
    113
    මුන්ට ලංකාවෙ මෙච්චර popularity එකක් තියන් ඕස්ට්‍රේලියාවට යන්නෙ අයි බන්? මුන්ට එහෙ තියෙන opportunities මොනවද?