දෙරණ ඇඩ්ස් බොරුවක් ද ? තවත් පිරමීඩයක්ද?

lasithh

Well-known member
  • Aug 3, 2009
    2,832
    2,404
    113
    දෙරණ ඇඩ්ස් බොරුවක් ද ? තවත් පිරමීඩයක්ද?

    දෙරණ ඇඩ්ස්

    www.deranaads.com/news.php

    දෙරණAds වෙත ඔබ සාදරයෙන් පිළිගනිමු. මෙය දැන්වීම් හරහා මුදල් උපයන මාර්ගයකි. ඔබ අද අප සමග සම්බන්ධ වන්නේ නම් අද සිටම ඔබට මුදල් ඉපයීමට පුළුවන. Menu තීරුවෙ ඇති Register බටනය ක්ලික් කර Rs1,295.62 සාමාජික ගාස්තුව ගෙවා සාමාජිකත්වය ලබාගත හැක. අප විසින් ඔබට දිනකට දැන්වීම් 60ක් උපරිමව ලබාදෙයි. ඒවා ක්ලික් කර අදාල දැන්වීම්කරුවන්ගේ වෙබ් අඩ්වි තත්පර 30 බැගින් නැරඹීම පමණයි ඔබ කළයුත්තේ. ඔබ ඔවුන්ගේ වෙබ් අඩවි වලින් භාණ්ඩ හෝ සේවා මිළදී ගත්තත් නොගත්තත් ඔබට එක නැරඹීමකට ඩොලර් ශත 5ක් (Rs6.51) හිමිවේ.එනම් දිනකට ඔබට Rs390.64 ක් ඉපයීමට හැක. එනම් මාසයකට Rs11,719.15 කි. රුපියල් වලින් නම් රු12000 ට ආසන්නය. දිනකට පැය භාගයක් පමණක් වෙන් කර මෙවැනි මුදලක් උපයාගැනීමට හැකි වීම විශාල වාසියකි.




    මචන් මේකත් තවත් බොරුවක් ද කරපු උන් ඉන්නව නම් කියපල්ලකො
    ලුමිනස් පැනෝරා කරෙත් මේක ම දේ නේද? මේකත් තවත් පිරමීඩ කේස් එකක් ද?
    හැබයි මුන් දවසට ගෙවනව කියන්නෙ Rs390.64 ඒක හින්ද ඇත්ත වෙන්ඩත් පුලුවන්


    දන්න උන් කියපල්ලකො අනිත් අයත් BUMP එකකින් වත් හෙල්ප් එකක් දියල්ල :D:D
    පුලුවන් තරමින් Rep+ දෙන්නම් හැමෝටම:D:D
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: @119

    rex2014

    Junior member
  • May 21, 2014
    171
    9
    18
    machan mama elakiriye mita kalin oya gana thread akak dakka.oka karapu akekge account ake $90 unata passe u salli ganda hadala.ath masayakda koheda gihillath salli gewala na.u uge acnt ake scrn shot dalath thibba.salli gewala na kiyala aka aka case a thread ake thibba.karanda epa kiyalath thibba.mamanan oka karala na.eth ara thread aka dakka hindai kiwwe.ake url akanan na.poddak derana ad kiyala elakiriye search parak dala balahan samaharawita hambawei .....
     
    • Like
    Reactions: lasithh

    Ayesh malshika fernando

    Well-known member
  • Dec 23, 2010
    3,007
    259
    83
    30
    යන එනමං නැ
    මාත් මේ කරන්ඩ තමා බන් බැලුවෙ නිකන් කාලෙ කන වෙලේ
    hmm

    machan mama elakiriye mita kalin oya gana thread akak dakka.oka karapu akekge account ake $90 unata passe u salli ganda hadala.ath masayakda koheda gihillath salli gewala na.u uge acnt ake scrn shot dalath thibba.salli gewala na kiyala aka aka case a thread ake thibba.karanda epa kiyalath thibba.mamanan oka karala na.eth ara thread aka dakka hindai kiwwe.ake url akanan na.poddak derana ad kiyala elakiriye search parak dala balahan samaharawita hambawei .....
    uba danna gewana site ekak nadda? 100% sure
     

    rex2014

    Junior member
  • May 21, 2014
    171
    9
    18
    Lankawe awanan dan na bn.rata site nan thiyenawa.referal gan nathuwa Ptc site wakin gaanak Hamba karanda ba bn.Neobux wagenan hodai
     

    rex2014

    Junior member
  • May 21, 2014
    171
    9
    18
    refral aragena salli wiyadan karala katta kala karaganda puluwannan Hodai.ahema barinan wadak na.nikan aparade kalaya winasa wenawa bn owata.owa karana payak thula kola kanda kadayak dagaththanan aniwa payata r.300 k hoyanawa shur Panditha kathawak kiwwa kiyala hithuwath lamak na.eth aththa ekai bn.
     

    lasithh

    Well-known member
  • Aug 3, 2009
    2,832
    2,404
    113
    machan mama elakiriye mita kalin oya gana thread akak dakka.oka karapu akekge account ake unata passe u salli ganda hadala.ath masayakda koheda gihillath salli gewala na.u uge acnt ake scrn shot dalath thibba.salli gewala na kiyala aka aka case a thread ake thibba.karanda epa kiyalath thibba.mamanan oka karala na.eth ara thread aka dakka hindai kiwwe.ake url akanan na.poddak derana ad kiyala elakiriye search parak dala balahan samaharawita hambawei .....

    :angry::angry::angry:Ammata siri ehemada thanks macan wistara walata
     

    lasithh

    Well-known member
  • Aug 3, 2009
    2,832
    2,404
    113
    meka boruwak mama 9.95 usd damma log wennawat ba

    uba mage 9.95 usd ituru kara ban

    PTC site karanna epa mcn. Dan methana 10-20/mo hoyana aya ref link dai. monawahari wadagath deyak karala ekata hariyana income ekak ganna

    jobk karanawa ban nikan raata net eke kaale kana hinda karanda beluwe

    refral aragena salli wiyadan karala katta kala karaganda puluwannan Hodai.ahema barinan wadak na.nikan aparade kalaya winasa wenawa bn owata.owa karana payak thula kola kanda kadayak dagaththanan aniwa payata r.300 k hoyanawa shur Panditha kathawak kiwwa kiyala hithuwath lamak na.eth aththa ekai bn.

    aniwa machan higa kanawa wage karala nam wedak naa tama
     

    axitraderlk

    Member
    Aug 28, 2014
    138
    6
    0
    add click karala salli hamba karannanam hitanna epa mage yaluwane. me elakiri eke inne godak computer gana danna ayane. dawasakata oyala internet eke inna welawen tika welawak aragena blog or web site ekakui you tube channel ekakui hadaganna. Anunge ewa copy nokara taman kamati subject ekakin patan ganna. eka issarahata oyalata hugak wadagat wei oya add click kara kara innawata wada.