දේශශීමා ගුටි කියන්නේ මේවට පව්.

N A K A M U R A

Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    චීනු තමයි උන්ට ආයුධ දෙන්නෙ තෝ දාන්න ලබ්බ තමයි


    හරියට කෝට් කරන්න ඉගෙන ගනින් ගූ කැරියා
    ------ Post added on Oct 3, 2023 at 7:59 AM

    ඔරිජිනල් ඵකෙන් වර වේසිගෙ පුතා🤣🤣

    ඇයි උබේ අම්මාට හුකාගන්න ඕනේ වෙලාද පොන්නයෝ

    නෑ තොගේ අම්මගේ පුක පලන්න🤣ගෑණු පෙරේත අවජාතක වේසිගෙ පුතා🤣
    ------ Post added on Oct 3, 2023 at 8:01 AM
     

    Rontmir

    Well-known member
  • May 27, 2021
    7,775
    11,795
    113
    මහනුවර
    හරි හරි ඉතින්. ඔතන පොදුවේ කියලා තියෙන්න.හිතන්න ලංකාව තව අවුරුදු 100කින් ලෝකේ තියෙන සුපිරිම බලවත්ම රටක් වුණා කියලා. එහෙනම් ලංකාවත් තමන්ගේ පවර්ස් පෙන්නනවා නේ අනිත් රටවල්වලට. ඒ විතරක් නෙවෙයි මිනිස්සුන්ට direct හරි indirect හරි mentally ඕවා වැටෙනවා පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ. අනිත් රටවල් වල මිනිස්සු පහතට දාලා සලකන සීන් වෙන්න පුළුවන් ඉතින්. In general ගත්තොත් ඔක්කෝම රටවල් එකම විදයට හැසිරෙන්නේ. අතීතයේ වුණත් රටවල් බලවත් වෙන්න වෙන්න ලඟපාත රටවල් අල්ලාගෙන තමන්ගේ boarder එක ලොකු කර ගන්න තමයි බැලුවේ යුද්ධ විතරක් කරලා ආක්‍රමණයෙන්. අද ඉතින් එක පොඩ්ඩක් වෙනස් විධියට වෙන්නේ.
    ඔව් ඉතින් එක ස්වාභාවයක් නේ. නමුත් චින්නු එක කරන්නේ මහා සක්කිලි ක්‍රමේකට. එහෙම නෙවෙයිද?? චින්නූ ඉන්න පවර් ස්ටේෂන් වල මගේ යාළුවෝ ඉන්නවා. උන් මුන් ගැන කියලා කතා ඇහුවම ewwww...

    මට මතකයි මොකක් හරි ප්‍රෝග්‍රෑම් එකක් American diplomat කෙනෙක් කිව්වා ලංකාව හරියට නය උණු අහිංසක මිනිහෙක් වගේ. බැංකු දෙකක් තියෙනවා. ලංකාව අතී තමයි මොන බැංකුවට ද සෙට් වෙන්නේ කියන එක තියෙන්නේ. රතු කහ බැංකුවට සෙට් වෙලා කරගත්තු හරිය අපි හැමෝම දන්නවනේ.
     

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    ඔව් ඉතින් එක ස්වාභාවයක් නේ. නමුත් චින්නු එක කරන්නේ මහා සක්කිලි ක්‍රමේකට. එහෙම නෙවෙයිද?? චින්නූ ඉන්න පවර් ස්ටේෂන් වල මගේ යාළුවෝ ඉන්නවා. උන් මුන් ගැන කියලා කතා ඇහුවම ewwww...

    මට මතකයි මොකක් හරි ප්‍රෝග්‍රෑම් එකක් American diplomat කෙනෙක් කිව්වා ලංකාව හරියට නය උණු අහිංසක මිනිහෙක් වගේ. බැංකු දෙකක් තියෙනවා. ලංකාව අතී තමයි මොන බැංකුවට ද සෙට් වෙන්නේ කියන එක තියෙන්නේ. රතු කහ බැංකුවට සෙට් වෙලා කරගත්තු හරිය අපි හැමෝම දන්නවනේ.
    තොපි ණය ගත්තේ චීනෙන් විතරද කලවමෝ?🤣🤣 උත්තර දීපන් @Rontmir දුවන්න ඵපා කලවම් කුහකයෝ🤣

    61476104_7.webp


    අගල් තුනකාලේ චීන පයියාට හොදටම රිදිලා
    චීන පයි හොඳට උරලා වගේ🤣
    ------ Post added on Oct 3, 2023 at 8:04 AM
     

    baluthadiya

    Well-known member
  • Oct 2, 2023
    248
    289
    63
    තොපි ණය ගත්තේ චීනෙන් විතරද කලවමෝ?🤣🤣

    61476104_7.webp



    චීන පයි හොඳට උරලා වගේ🤣
    ------ Post added on Oct 3, 2023 at 8:04 AM
    අගල් තුනකාලේ චීන පයියාට හොදටම රිදිලා.. ත්‍රෙඩ් එකේ මුල ඉදන් චීන පයි හොදට උරන්නේ කවුද කියලා හැමෝටම පේනවා
     
    • Dislike
    Reactions: N A K A M U R A

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    අගල් තුනකාලේ චීන පයියාට හොදටම රිදිලා.. ත්‍රෙඩ් එකේ මුල ඉදන් චීන පයි හොදට උරන්නේ කවුද කියලා හැමෝටම පේනවා

    ෆේක් හදන් අැවිත් බලු තඩියා පුක දෙනවා..තොගේ තාත්තගෙ ජාන බල්ලෙක්ගෙද?🤣🤣
     

    B.Chat

    Well-known member
  • Jun 28, 2021
    10,351
    20,927
    113
    ඔව් ඉතින් එක ස්වාභාවයක් නේ. නමුත් චින්නු එක කරන්නේ මහා සක්කිලි ක්‍රමේකට. එහෙම නෙවෙයිද?? චින්නූ ඉන්න පවර් ස්ටේෂන් වල මගේ යාළුවෝ ඉන්නවා. උන් මුන් ගැන කියලා කතා ඇහුවම ewwww...

    මට මතකයි මොකක් හරි ප්‍රෝග්‍රෑම් එකක් American diplomat කෙනෙක් කිව්වා ලංකාව හරියට නය උණු අහිංසක මිනිහෙක් වගේ. බැංකු දෙකක් තියෙනවා. ලංකාව අතී තමයි මොන බැංකුවට ද සෙට් වෙන්නේ කියන එක තියෙන්නේ. රතු කහ බැංකුවට සෙට් වෙලා කරගත්තු හරිය අපි හැමෝම දන්නවනේ.
    මමත් China , Russia , India වගේ රටවල් ලෝකේ lead කරන දවසක් එනවට අකමැත්තක් තියෙනවා. America ජරා වැඩ කරත් මෙච්චර කල් මෙහෙම හරි shape එකේ තිබ්බේ UN එහෙම නමට හරි හදපු හින්දා කියලා පිළිගන්න වෙනවා. අර කතාවක් තියෙන්නේ දන්න යකා හොඳයි නොදන්න යකාට වඩා කියලා. හැබැයි හොඳක් වෙයි ද නරකක් වෙයි ද ඉස්සරහට තමයි බලා ගන්න වෙන්නේ හරිම තත්වේ.
     
    • Like
    Reactions: Rontmir

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    අගල් තුනකාලේ චීන පයියාට දැන්නම් හොදටම රිදිලා 🥰
    තොටනේ හිඟන බල්ලො ෆේක් හදන් ඵන්න රිදුනේ.සුද්දට පුක දෙන්න ෆේක් හදන්නත් වුනා නේද පොන්නයෝ🤣
     
    • Like
    Reactions: 2osama

    baluthadiya

    Well-known member
  • Oct 2, 2023
    248
    289
    63
    තොටනේ හිඟන බල්ලො ෆේක් හදන් ඵන්න රිදුනේ.සුද්දට පුක දෙන්න ෆේක් හදන්නත් වුනා නේද පොන්නයෝ🤣
    මම ෆේක් නෙවෙයි

    @N A K A M U R A dislike ගහලා මහන්සිත් ඇති නේ බොමුද සීතල වතුර වීදුරුවක් 🥰
    ------ Post added on Oct 3, 2023 at 8:12 AM
     

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    මම ෆේක් නෙවෙයි

    @N A K A M U R A dislike ගහලා මහන්සිත් ඇති නේ බොමුද සීතල වතුර වීදුරුවක් 🥰
    ------ Post added on Oct 3, 2023 at 8:12 AM

    සිරි අයියා පොන්න වේස බල්ලා වරෙන් @siri_ayya ඵකවුන්ට් ඵකෙන්🤣🤣
     

    visalbro

    Well-known member
  • Jun 4, 2017
    15,972
    17,132
    113
    panadura
    බලපන් ඉතින් පට්ට දුකයි, ඒ උනාට කියන්නේ තියෙන්නෙ මුන්ට කිසිම සුදුසුකමක් නෑ වගේ, නැත්තම් මොන පකයද බන් රුසියාවට යන්නේ අමූ ගූ හිගන රටවල් තූ. මොකෙක් හරි මුන් ටිකට සුර ලොකේ පෙන්නල පන්නවන්න හදල වගේ, නිකන් වෙඩි තියලා කානුවලට තල්ලු කරන තරමටවත් ගනන් ගන්නේ නෑ පෙනවනේ, 😶


    yako owa adala naha mona rateth innawa illegal support group,
    ------ Post added on Oct 2, 2023 at 11:59 PM


    Russian un wena un wage nemei ban amu sakkiki jathiyak, Godak unta basic English baha, paya 24 ma beela smoke karana eka thami karanne,
    ------ Post added on Oct 3, 2023 at 12:01 AM
    Amu higana Russian ballo awith Dan lankaweth business karanawa. Tuktukrental.com ekath Russian ekekge
     

    lilman

    Well-known member
  • May 10, 2009
    41,151
    54,902
    113
    Colombo
    මේ බෝඩර් ගාඩ්ලද මුන්ව අල්ලලා තියෙන්නේ ?
     

    Rontmir

    Well-known member
  • May 27, 2021
    7,775
    11,795
    113
    මහනුවර
    කෝ මේකට උත්තර @Rontmir සුද්දට පුක දෙන්න විතරද දන්නේ?🤣

    61476104_7.webp
    චීනා ණය දුන්නේ ගිනි පොලී මුදලාලි කෙනෙක් වගේ කියලා උබ දන්නෙම නැද්ද. ෆෙල් කියලා දැන දැන ප්‍රෝජෙක්ට් වලට ගිනි පොලියට කොන්දේසි නැතුවම සල්ලි පම්ප් කරේ මොකටද??? උන්ගේ ප්‍රෝජේක්ට් වලින් හදන හැම ලබ්බක්ම බීජිං වලට මුන හරවලා හැදුවේ මොකටද?? පන්සල් පල්ලි මිනිස්සුන්ට එපා කරවන කොන්ත්‍රාත්තුව කරන්නේ මොකටද??? තලේබාන් උන් එක්ක ගිවිසුම් ගහන්නේ මොකටද?? :lol: (y)
     

    EnIgma001

    Well-known member
  • Mar 24, 2011
    12,992
    18,662
    113
    34
    Hell
    අපිටත් පොලු තියන්න අවොත් ඔහොම තමා
    උන් හොර වැඩ කරන්න පුළුවන් ගුටි කන්න තමා බැරි..

    හැලි ලියන්න අපේ හැත්ත තරම් 😆
    දැන්වත් තේරුම් ගනිින් සිංහළු ඉන්දියන් කියල ලොකු වෙනසක් නෑ.
     

    Rontmir

    Well-known member
  • May 27, 2021
    7,775
    11,795
    113
    මහනුවර
    ISIS හැදුවේ අැමරිකාව/ඊශ්‍රාලය කියලා කිව්වේ..අැයි උයියා වුනාද?😁😁
    Israel නොතිබුණ නම් අපරාදේ උබාටත් දවසට පස් පාරක් ඔලුව බිම ඇනගන්න තිබුණා. :lol:
     
    • Haha
    Reactions: Asmodeus and lilman