දොස්තරලගේ දරුවන්ට පමණක් ජනප්‍රිය පාසල්

ඔබේ මතයට චන්දය ද&#3545

  • වෘත්තිකයන්ගේ දරුවන්ට ජනප්‍රිය පාසල් ලබාදිය යුතුයි.

    Votes: 12 9.6%
  • රටේ සැමගේම දරුවන්ට පාසල් වලට ඇතුලු වීමට සමාන අවස්ථා ලැබිය යුතුය.

    Votes: 113 90.4%

  • Total voters
    125

Asi R

Active member
  • Jul 24, 2010
    514
    48
    28
    යන්නෙ කොහෙද මල්ලෙ පොල් නැතුව උඹ කියපන්කො මම අහල තියන දේට උත්තරයක්

    මමත් වෘත්තිකයෙක් (Professional Manager) තමයි

    මම මගේ දරුවව මම ගියපු ලංකාවෙ හොඳම පාසලකට දා ගත්ත Old Boys Basis

    මම කාටවත් කඩේ යන්නෙ නෑ

    කාලයක් තිස්සෙ උඹලගෙ විගඩම් දිහා බලාගෙන හිටපු මධ්‍යස්ථ මතධාරියෙක්

    බලාගෙන ඉඳල බැරිම තැන තමයි ඉවසුව ඇති කියල හිතුවෙ

    Old boy basis එකෙන් දාලා සමතැන ගැන කතා කරනවා.
    ඒ වගේම තියෙනවා නේද අධ්‍යාපන දෙපාර්තමේන්තුව යටතේ වැඩ කරන අයගේ දරුවන්ටත් 5% quota එකක්. ඊට අමතරව විශ්වවිද්‍යාල කතිකාචර්යවරු, විනිසරුවරුන්, ත්‍රිවිධ හමුදා සෙවකයින් ඇතුලු තව කොටස් රැසකටත් quota තියෙනවා නේද.
    දැන් උබට අනුව කියපන් මොන quota ටිකද හරි කියලා.
    උබලා ඔය ගොන් කතා අමතක කරලා පොඩ්ඩක් හිතපන් හදිස්සියේ Doctorsලාගේ quota එක විතරක් නැවැත්තුවේ ඇයි කියලා.
    දේෂපාලුවන්ට කඩේ නොයා අපි හැමොම ETCA එකට විරුද්ධව එකතු වෙමු.
     

    djnick

    Well-known member
  • Jul 5, 2010
    29,023
    2,383
    113
    අදාල නෑනේ
    දොස්තරලගේ දරුවන්ට පමණක්... 09-21-2016 11:52 PM saitm adala nehene ahala tiyena ekata moda ponna harako, ubala wage ewunta kiyanna wachana na wesige putho

    උබලගේ අම්මගේ නම මෙතන දන්න එපා මචන්
    උබල එහෙම හැදුවට අපිව එහෙම හදලා නෑ

    saitam අදාල නැද්ද?
    ඇයි පොන්නයෝ දොස්තරලා ළමයි දන්නා හදද්දී ඒකෙන දුප්පත් උන්ට කෙල වෙනවා
    එක හරි ඒකෙන අනිත් ළමයිට අසදරනයි
    මේ වැඩේ වැරදි
    saitam ඒකෙන එක වෙන්නේ නැද්ද මචන්
    රෙද්දක් අදන් කතා කරපන්
    ඒ වගේ අසාදාරන කරන්න එපා කියල තම saitam එකටත් කියන්නේ
    උබලට එකට ළමයිට හරිම සදරණේ
    මේක විතරයි අසදරණේ
    rep නෙමෙයි උබලගේ අම්මගේ නම දාල ඕන එකක් කපහන්
    අපිට මේකත් වැරදි එකත වැරදි
     

    prashan3000

    Well-known member
  • Apr 10, 2011
    3,923
    1,004
    113
    උබේ කතාව හරි ..
    කාටත් සාදාරනය වෙන්න ඕන .
    ජනාදිපති ඉදල කානු සුද්ද කරන එකා වෙනකම් හැම කෙනාගෙම ළමයි ඔය වගේ ඉස්කෝල වලට දාන්න පුළුවන් වෙන්න ඕන ..එකේ තර්කයක් නැහැ ..
    හැබැයි ඇත්තටම එහෙම වෙනවද???
    අන්තිමට වෙන්නේ දොස්තරයගේවත් , වෙන ඉගෙන ගත්ත එකෙක්ගේවත් නැතුව කොහේ හරි ඉන්න තුට්ටු දෙකේ දේශපාලකයෙක්ගේ හරි, උගේ ජන්දෙට වියදම් කරන හෙන්චයියෙක් ගේ හරි දරුවෙක්ට තමයි ප්‍රදාන ඉස්කෝල වල දොර ඇරෙන්නේ.....
    ඉතින් එහෙම එකේ රටේ රීරි මාංසේ උරා බොන එවුන්ට වඩා රට වෙනුවෙන් දශමයක හරි වැඩක් කරන උන්ගේ ළමයි දාන එකේ වරදක් දකින්න බැහැ .
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    GMOA එක ඉල්ලන්නේ

    1. දොස්තරලට අවුරුදු 4කට සැරයක් අනිවාර්‍ය මාරුවක් ලැබෙනවා
    2. ඒක නිසා දොස්තරලාට, ළමයින් පාසල් වලට ඇතුලත් කිරීමේදී අවුරුදු 5ක පදිංචිය පෙන්වියයුතුයි කියන කොන්දේසිය ප්‍රායෝගිකව පෙන්නන්න විදිහක් නෑ
    3. ඒක නිසා දොස්තරලගෙ ළමයි පාසල් වලට දාද්දි පෙන්වියයුතු අවුරුදු 5 සීමාවට ලැබෙන ළකුණු නිකන්ම ලබාදෙන්න.


    මේ ඉල්ලීම් අසාදාරණද?


    ඔය ප්‍රශ්ණෙ මාරුවීම් ලබන සියළුම රාජ්‍ය සේවකයන්ට පොදුයි.
    නමුත් GMOA කියන්නෙ වෘත්තීය සමිතියක්. ඒගොල්ලො පෙනී සිටින්නෙ තමන්ගෙ සාමාජිකයන් ගැන විතරයි.
    රජයේ අවශ්‍යතාවට අනුව මාරුවීම් ලබන අනිත් වෘත්තිකයිනුත් මීට සමාන ඉල්ලීමක් ඉදිරිපත් කරොත් වැරැද්දක් නෑ
    Eekath asadaranaine oi.
    Nandikadal idan kilinochchi walata maaru una doctor ta royal ekata lamayawa dagaddi e lakunu serama dunnama harida. Ethakota u colombo padinchi ekek wagene:rolleyes:
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    :lol::lol::lol::lol:
    ithin oi sama thana koheda .. sama thana enna nan oya ganna eka widihakwath hariyan nane ..

    dan uba old boy basis eken dala kiwe ithin sama thanaya .. uba giya kiyala ube lamayata ekata yanna thiyna sadarana hethuwa mokakda?
    uba ehnan kiyna kamkaruwa gowiyata e iskola walata yanna bari una nan uge lamayata yanna widihakuth na ..

    dan iskole laga hitiya kiyla ekta yanna hambena ekai dura inna ekekta yanna hambenne nathi eka sama thanada ethkota .. aruge wasanwta uge gewal iskole laga thiba karuneta anikage durin thibba itin sama thanada ..

    poll eka niwaradi karana niwaradi karanna kiyla hama ekagenama ahanaa oneda bn uba
    (Professional Manager) kiwwa neda .. oka theren nada itin poll eka danna one ekakata wiruda eka anika .. wurthikayanta denna oneda kiyla ahuwa nan anika dapan wurthikayanta denna one nada kiyla
    ..e quota eka ain karana oneda kiyla

    sama thana denna oneda kiyla ahnwanan anika dapan sama thana denna one nada kiyla ..

    uba dan kiypnko pahadili karala sama thana kohomada denne kiyla ube widihata .. mona quota walin witarada ganna one kiyla


    Old boy basis එකෙන් දාලා සමතැන ගැන කතා කරනවා.
    ඒ වගේම තියෙනවා නේද අධ්‍යාපන දෙපාර්තමේන්තුව යටතේ වැඩ කරන අයගේ දරුවන්ටත් 5% quota එකක්. ඊට අමතරව විශ්වවිද්‍යාල කතිකාචර්යවරු, විනිසරුවරුන්, ත්‍රිවිධ හමුදා සෙවකයින් ඇතුලු තව කොටස් රැසකටත් quota තියෙනවා නේද.
    දැන් උබට අනුව කියපන් මොන quota ටිකද හරි කියලා.
    උබලා ඔය ගොන් කතා අමතක කරලා පොඩ්ඩක් හිතපන් හදිස්සියේ Doctorsලාගේ quota එක විතරක් නැවැත්තුවේ ඇයි කියලා.
    දේෂපාලුවන්ට කඩේ නොයා අපි හැමොම ETCA එකට විරුද්ධව එකතු වෙමු.

    Old boy basis kiyanne sama thanak thamai. Rate neethiya anuwa eekata lakunu hamvenawa.
    Ubala kiyana widihata colombo royal ekata eha patte inna ekek royal ekata dagatta kiyanne u colombo inna nisa sama thana nathiwa gampaha inna unta wada asadaranen gihin wagene :rolleyes:
     

    Ace Viper

    Well-known member
  • Jul 6, 2015
    5,263
    3,639
    113
    Old boy basis kiyanne sama thanak thamai. Rate neethiya anuwa eekata lakunu hamvenawa.
    Ubala kiyana widihata colombo royal ekata eha patte inna ekek royal ekata dagatta kiyanne u colombo inna nisa sama thana nathiwa gampaha inna unta wada asadaranen gihin wagene :rolleyes:

    nithiyak gana nemene kiyanne .. nithiyak one nan okatath hadanna bariye .. nithiya thibba kiyla eka sama thana wenne nane .. methana dan sama thana denna one ekakne katha karane .. mama ahanne sama thana nan old boy basis ekenui laga gedara thibba kiyalai dena eke sadarane mokakda kiyla ... mama kiyane ehema sama thana denna widihak na kiyla thama
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ

    nithiyak gana nemene kiyanne .. nithiyak one nan okatath hadanna bariye .. nithiya thibba kiyla eka sama thana wenne nane .. methana dan sama thana denna one ekakne katha karane .. mama ahanne sama thana nan old boy basis ekenui laga gedara thibba kiyalai dena eke sadarane mokakda kiyla ... mama kiyane ehema sama thana denna widihak na kiyla thama
    Sama thana denne kohomada ban nisi thana denawa misak. Sama thana denawanam serama ain karala green card wage lottery ekakin thama ganna wenne
     

    Ace Viper

    Well-known member
  • Jul 6, 2015
    5,263
    3,639
    113
    Sama thana denne kohomada ban nisi thana denawa misak. Sama thana denawanam serama ain karala green card wage lottery ekakin thama ganna wenne

    eka thma math kiwwe itin .. thread eke dala thiyenne sama thanak ganane ..
    padinchiyen gatha kiyla meke kiyla thiynwa wage kamkaruwange gowiyonge lamaita yanna wenne nane oya area eken geyak aragna puluwanda bane ..
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ

    eka thma math kiwwe itin .. thread eke dala thiyenne sama thanak ganane ..
    padinchiyen gatha kiyla meke kiyla thiynwa wage kamkaruwange gowiyonge lamaita yanna wenne nane oya area eken geyak aragna puluwanda bane ..

    Gowiyange ho pita inna ayata hoda iskolekata yanna onnam karanna thiyanne shishyatnwe hodata pass wena eka thamaa.
    Eth oya colombo adu adayam laabi gewal ona tharam thiyanawa ban. Patta duppath and awul line wala haduna kolloth innawa 1 wasare idan awilla :yes:
     

    Asi R

    Active member
  • Jul 24, 2010
    514
    48
    28
    Old boy basis kiyanne sama thanak thamai. Rate neethiya anuwa eekata lakunu hamvenawa.
    Ubala kiyana widihata colombo royal ekata eha patte inna ekek royal ekata dagatta kiyanne u colombo inna nisa sama thana nathiwa gampaha inna unta wada asadaranen gihin wagene :rolleyes:

    පදින්චිය අනුව කෙසේ වෙතත් අනෙක් සියලු කොටස් වලින් නිසි තැනක් ලැබෙනවා කියන එක නම් බොරුවක්. විශේශයෙන් Old Boys පදනම මත. නමුත් කොයිආකාරහෝ පැහැදිලි ක්‍රමවේදයක් තිබීම අවශ්‍යයි.
    එසේම නීතිය ගැන කතා කරනවා නම් අනෙකුත් Quota වගේම ව‍යිද්‍යවරුන්ටත් 2005 දී කැබිනට් පත්‍රිකාවක් මගින් සම්මත කරගත් නීතියකට අනුව තමයි අයදුම් කරන්න ඉඩ දීලා තියෙන්නේ.
    හදිස්සියේ ඇයි ඒක විතරක් තනි මතයකට නීතීමය පසුබිමකින් තොරව වෙනස් වුනේ?
     

    Asi R

    Active member
  • Jul 24, 2010
    514
    48
    28
    කොහොම වුනත් වයිද්‍යවරු කියන්නෙත් තවත් එක් වෘත්තීය කොටසක් විතරයි. ඔය GMOA එකනම් මට කොහොමත් පෙන්නන්න බෑ. එකම හේතුව එයාලා කතා කරන විදිහ.
     

    Sonique

    Well-known member
  • Oct 22, 2007
    25,205
    11,235
    113
    Forest
    පදින්චිය අනුව කෙසේ වෙතත් අනෙක් සියලු කොටස් වලින් නිසි තැනක් ලැබෙනවා කියන එක නම් බොරුවක්. විශේශයෙන් Old Boys පදනම මත. නමුත් කොයිආකාරහෝ පැහැදිලි ක්‍රමවේදයක් තිබීම අවශ්‍යයි.
    එසේම නීතිය ගැන කතා කරනවා නම් අනෙකුත් Quota වගේම ව‍යිද්‍යවරුන්ටත් 2005 දී කැබිනට් පත්‍රිකාවක් මගින් සම්මත කරගත් නීතියකට අනුව තමයි අයදුම් කරන්න ඉඩ දීලා තියෙන්නේ.
    හදිස්සියේ ඇයි ඒක විතරක් තනි මතයකට නීතීමය පසුබිමකින් තොරව වෙනස් වුනේ?

    දැන් එතකොට පලවෙනි වසරට ළමයි දාන්නේ මොකක් බලලද. OBA/OGA වල ඉන්න උන් ඉස්කෝලෙට වැඩකරනවා ඉස්කෝලෙන් එලියට ආවට පස්සේ. සංවර්දන කටයුතු වලට සහබාගි වෙනවා. ඉස්කෝලේ promote කරන්නෙත් උන්. ඉතින් එකට ලකුනුදෙන එකේ මොකද්ද වැරැද්ද?ඉස්කෝලෙට ගෑවිලාවත් නැති වෛද්‍යවරුන්ගේ ළමයි ගන්නේ මොකටද? මොකෝ grade 5 exam pass වෙලාද ඇවිත් තියෙන්නේ? medical college යන්න A/L ඕනිනං ලංකාවේ සුලුතරෙකට යන්න පුළුවන් top rank ඉස්කෝල වලටත් ඒ විදිහට එන්න
     

    Asi R

    Active member
  • Jul 24, 2010
    514
    48
    28
    කොහොම වුනත් වයිද්‍යවරු කියන්නෙත් තවත් එක් වෘත්තීය කොටසක් විතරයි. ඔය GMOA එකනම් මට කොහොමත් පෙන්නන්න බෑ. එකම හේතුව එයාලා කතා කරන විදිහ.
    නමුත් අනෙකුත් රාජ්‍ය සේවා වලට වගේම දේශපාලුවන්ගේ කෙනෙහිලිකම් වලට විරුද්දව වර්ජනය කරන්න එයාලටත් අයිතියක් තියෙනවා. නමුත් OPD, clinic, සාමණ්‍ය operation වැනි සේවා හැරුනුකොට අනෙකුත් හදිසි සේවා සියල්ල වර්ජනය අතරතුරත් පවත්වාගෙන යන එක ගැන මම සතුටු වෙනවා.
    බස් රථ, දුම්රිය වර්ජන දවසට මිනිස්සු කන කටු, තැපැල්, විදුලිබල මණ්ඩල වර්ජණ දවසට විදින දුශ්කරතා හා සමානව OPD හා clinic රෝගීන්ට දුශ්කරතා විදින්නට සිදුවෙනවා.
    ඒවා අනුමත කල නොහැකි වුනත් අපේ දේශපාලන පසුබිම හා බයියෝ, ටොයියෝ, ජෙප්පෝ ඇතුලු සියලු පප්පන්ගේ පැවතීමමත ඒවා වලක්වන්න අමාරුයි.
     

    Asi R

    Active member
  • Jul 24, 2010
    514
    48
    28
    දැන් එතකොට පලවෙනි වසරට ළමයි දාන්නේ මොකක් බලලද. OBA/OGA වල ඉන්න උන් ඉස්කෝලෙට වැඩකරනවා ඉස්කෝලෙන් එලියට ආවට පස්සේ. සංවර්දන කටයුතු වලට සහබාගි වෙනවා. ඉස්කෝලේ promote කරන්නෙත් උන්. ඉතින් එකට ලකුනුදෙන එකේ මොකද්ද වැරැද්ද?ඉස්කෝලෙට ගෑවිලාවත් නැති වෛද්‍යවරුන්ගේ ළමයි ගන්නේ මොකටද? මොකෝ grade 5 exam pass වෙලාද ඇවිත් තියෙන්නේ? medical college යන්න A/L ඕනිනං ලංකාවේ සුලුතරෙකට යන්න පුළුවන් top rank ඉස්කෝල වලටත් ඒ විදිහට එන්න

    ඔව්. නිසි ක්‍රමවේදයක් තිබියයුතු නිසාත් පාසලේ සුභසිද්දිය උදෙසාත් Old Boys සදාහා Quota එකක් තිබීම අවශ්‍යයි. නමුත් මේ මේ quota වලින් තමයි නිසි තැන ලැබෙන්නේ මේ මේ quota වලින් නිසිතැන ලැබෙන්නෑ කියලා කියන්නේ කොහොමද? කොහොම වුනත් නිසි ක්‍රමවේදයක් තියෙන්න ඕනේ.
    මමනම් කියන්නේ 1 වසරට, ශිෂ්ශ්‍යත්වෙන් පසු හා O/L විභගයෙන් පසුව හැර අතරමැද බදවා ගැනීම් නවත්වන්න ඕනේ.
     

    makka_makka

    Well-known member
  • Jun 11, 2008
    4,003
    369
    83
    KL Malaysia
    එත්කොට ඔයා කෑ ගහන්නෙ කා වෙනුවෙන්ද? ගමේ දුප්පත් දරුවො වෙනුවෙන්ද? නැත්තන් SAITM වෙනුවෙන්ද?...නැත්තන් පර්ලිමේන්තුවෙ ඉන්න මී හරක්, රිලව්, හිවල්ලු.... ටික වෙනුවෙන්ද?

    හැම රෙද්දටම සයිටම් ගාව ගන්ඩ එපා බන්..... මේක සයිටම් ප්‍රශ්ණෙ කෑල්ලක් නෙමෙයිනේ.
     

    makka_makka

    Well-known member
  • Jun 11, 2008
    4,003
    369
    83
    KL Malaysia
    Oya kiyana wishesha waraprasade doctorsla tai executive level eke officers latai dela thiyenne government eken, government eken unta depu ekath dan denne nathi eka thamai prashne wela thiyenne, anna eka therum ganin...

    goviyongei kamkaruwongeyi lamainta ehema goverment eken waraprasaa dela na ban,ekata dostaralatayi anith minissuntai karanna deyak naha, eka anduwe wadak :(

    monawa unath dokala warjane karapu eka nam anumatha karanne na kohomatawath..

    මෙතන තියෙන්නේ ඉස්කෝල නොදෙන ප්‍රශ්ණෙ නෙමෙයිනේ....... ළමයෙකුට ඉස්කෝලයක් නොදී ඉන්න බෑ රටේ නීතියෙන්. මෙතන තියෙන්නේ ඩොකාලගෙ ළමයින්ට රෝයල්, ආනන්ද, විසාකා, දේවීබාළිකා හැර වෙන ඉස්කෝල එපා කියන ප්‍රශ්ණෙ.
     

    makka_makka

    Well-known member
  • Jun 11, 2008
    4,003
    369
    83
    KL Malaysia
    දොස්තරල strike කරේ ළමයි දාල දෙන්න කියල නෙමෙයි.
    ඒක ගැන කතා කරන්න අධ්‍යාපන අමාත්‍යංශය ඇතුලෙ හිටපු වෙලාවෙ වාහන වල හුලං ඇරල ඇතුලෙ දොස්තරල ඇතුලෙ ඉද්දි ගේට්ටුවෙ ඉබ්බො දාල නටපු නාඩගමට විරුද්ධව

    අනේ ඔව්, GMOA දොස්තරලා නාඩගම් නටන්නැති, වචනයේ පරිසමාප්තියෙන්ම මහත්තුරු.

    මුන් තමයි කිව්වෙ ඉන්දියන් ඇම්බියුලන්ස් එකක් ගේන ලෙඩෙක් බාර ගන්නවාද නැද්ද කියලා හිතන්න වෙනවා කියලා.

    එතකොට ඇක්සිඩන්ට් එකක් වෙලා ත්‍රීවීලර් එකක දාගෙන ලේ පෙරි පෙරි එන අහිංසකයෙක් ආපහු යවනවද ඌව ගෙනාවෙ ජපන් ඇම්බූලන්ස් එකක නෙමෙයි කියලා...?

    කතා කරන්නේ කටින් නෙමෙයි...


    මේ හැත්තගෙ නැටුම් වල සීමාවක් තියෙන්ඩ ඕනෑ...
     

    makka_makka

    Well-known member
  • Jun 11, 2008
    4,003
    369
    83
    KL Malaysia

    GMOA එක කියන්නේ වෘත්තීය සමිතියක්. එයාලගේ වගකීම තමයි සාමාජිකයන්ගේ ඉල්ලීම් අධ්‍යාපන අමාත්‍යංශයට යොමුකරන එක සහ එහිදී යම් අසාධාරණයක් වෙලා තියෙනවනම් ඒ වෙනුවෙන් පෙනී සිටින එක. ඒක නිසා මම නම් හිතන්නේ GMOA එක වෘත්තීය සමිතියක වගකීම ඉටු කරනවා.

    ඇත්තටම GMOA කියන්නේ වෘත්තිය සමිතියක්ද ත්‍රස්තවාදී සංවිධානයක්ද?

    ත්‍රස්තවාදීන් කරන්නෙත් මිනීමරලා ඒකෙ වගකීම වෙන කෙනෙකුට පවරන එක. ISIS යුරෝපෙ අහිංසක මිනිස්සු මරන්නේ ඒ රටවල ආණ්ඩුවල වැරදි වලට. කොටි අහිංසක සිංහල මිනිස්සු මැරුවෙත් එහෙම කියලා.

    GMOA එකත්එ හෙම තමයි. ස්ට්‍රයික් කරනවා. කරන්ඩ ඉස්සෙලා කියනවා මේ ස්ට්‍රයික් එකෙන් ලෙඩ්ඩු මැරුණොත් අපේ වගකීමක් නෑ, වගකීම ආණ්ඩුවේ කියලා....