Choowa kapannawenawa kiyalai thiyenne
මුත්රා දැවිල්ල තියනවා ඇති.
මුත්රා දැවිල්ල තියනවා ඇති.
Acidic නිසා පෙරෙන එකේ අව්ලක් නැ යුරික් ඇසිඩ් එක හැදෙනවා
මුත්රා ගල් හෝ අනිවා ෂොට් එකට විෂබීජයක් ගිහින්. එකයි ප්රෝටීන් පාස් වෙන්නේ and pus cells තියෙන්නේ යුරින් වල
ඕක දැම්ම පෙන්නපන් තව තියාගන්න එපා උඩු දුවනවා
මගේ බෙස්ට් ගෙස්ස් එක තම UTI
UTI Kiyanne mokakda?මුත්රා දැවිල්ල තියනවා ඇති.
Acidic නිසා පෙරෙන එකේ අව්ලක් නැ යුරික් ඇසිඩ් එක හැදෙනවා
මුත්රා ගල් හෝ අනිවා ෂොට් එකට විෂබීජයක් ගිහින්. එකයි ප්රෝටීන් පාස් වෙන්නේ and pus cells තියෙන්නේ යුරින් වල
ඕක දැම්ම පෙන්නපන් තව තියාගන්න එපා උඩු දුවනවා
මගේ බෙස්ට් ගෙස්ස් එක තම UTI
UTI කියන්නේ යුරින් ට්රැක්ට් ඉන්ෆෙක්ෂන් එක. ඒ කියන්නේ පිප්පියෙන් තියන විෂබීජ කිඩ්නි එක දිහාටම ගිහින් ග්රෝ වෙන්න අරන් තියෙන්නේ. ඔකේ ප්රදාන දේ තමා තද මුත්රා දැවිල්ල. අහලා බලපන් උගෙන් ඕක ඇති අනිවා. කල්චර් එකෙන් කරන්නේ ඒ විෂබිජේ මොකක්ද සහ එකට අහන ඇන්ටිගේ බයෝටික් එක නිර්ණය කරන එක. උන් ඔය සාම්පල් එකට තියන ඇන්ටිගේ බයෝටික් දාල බලනවා අහන්නේ මොකෙන්ද කියල. ඊට පස්සේ රිපෝට් එක එනවා. එක එන්න දවස් 3 ක් ද කොහෙද යනවා. ඩොකාට කරනන් දෙයක් නැ අර රිපෝට් එකේ දීලා තියන එක දෙන්න තියෙන්නේ ප්රිස්කිරිප්ෂන් එකක ලියල.UTI Kiyanne mokakda?
Pora hospital idala discharge une. Hospital eken Oka Karan Enna kiwwa. Ada Oka pennuwama culture report ekak ganna kiwwa

මුත්රා දැවිල්ල තියනවා ඇති.
Acidic නිසා පෙරෙන එකේ අව්ලක් නැ යුරික් ඇසිඩ් එක හැදෙනවා
මුත්රා ගල් හෝ අනිවා ෂොට් එකට විෂබීජයක් ගිහින්. එකයි ප්රෝටීන් පාස් වෙන්නේ and pus cells තියෙන්නේ යුරින් වල
ඕක දැම්ම පෙන්නපන් තව තියාගන්න එපා උඩු දුවනවා
මගේ බෙස්ට් ගෙස්ස් එක තම UTI
UTI කියන්නේ යුරින් ට්රැක්ට් ඉන්ෆෙක්ෂන් එක. ඒ කියන්නේ පිප්පියෙන් තියන විෂබීජ කිඩ්නි එක දිහාටම ගිහින් ග්රෝ වෙන්න අරන් තියෙන්නේ. ඔකේ ප්රදාන දේ තමා තද මුත්රා දැවිල්ල. අහලා බලපන් උගෙන් ඕක ඇති අනිවා. කල්චර් එකෙන් කරන්නේ ඒ විෂබිජේ මොකක්ද සහ එකට අහන ඇන්ටිගේ බයෝටික් එක නිර්ණය කරන එක. උන් ඔය සාම්පල් එකට තියන ඇන්ටිගේ බයෝටික් දාල බලනවා අහන්නේ මොකෙන්ද කියල. ඊට පස්සේ රිපෝට් එක එනවා. එක එන්න දවස් 3 ක් ද කොහෙද යනවා. ඩොකාට කරනන් දෙයක් නැ අර රිපෝට් එකේ දීලා තියන එක දෙන්න තියෙන්නේ ප්රිස්කිරිප්ෂන් එකක ලියල.
ලොකු කෙස් එකක් නම් නැ . හැබැයි ට්රිට්මන්ට් හරියටම කරන්න වෙනවා. නැත්නම් බඩු පැකට් තමා. අත් ටැට්ටරේ පැදලා හොදට හෝදගන්න ඕනේ ළමයි.![]()
@kandahar you already got the answers from these guys. me kiyapuwa hari mage knowledge eka anuwa.10-12 pus cells ; The presence of pus cells in urine is also called pyuria, and is defined as >10 pus cells / microlitre of urine. Increased number of pus cells may reveal some destructive or healing process in the urinary tract, anywhere from kidney to the bladder. It usually is taken as indicative of an infection.
The presence of Calcium Oxalate is a sign of 'kidney Stones'
So, my conclusion you have 'kidney stones' or a microbial infection. See your doctor
Note - I'm not a professional & I don't know how to diagnose diseases

Muthara davillak gana kiyanne na. Bada ridenawa Saha oluwa ridenawa kiyala admit kare. Passe x-ray eken ahu Una badawale beti hirawela. Passe ewa clean wenna syrup ekak dunnama okkoma Leda hoda Una.UTI කියන්නේ යුරින් ට්රැක්ට් ඉන්ෆෙක්ෂන් එක. ඒ කියන්නේ පිප්පියෙන් තියන විෂබීජ කිඩ්නි එක දිහාටම ගිහින් ග්රෝ වෙන්න අරන් තියෙන්නේ. ඔකේ ප්රදාන දේ තමා තද මුත්රා දැවිල්ල. අහලා බලපන් උගෙන් ඕක ඇති අනිවා. කල්චර් එකෙන් කරන්නේ ඒ විෂබිජේ මොකක්ද සහ එකට අහන ඇන්ටිගේ බයෝටික් එක නිර්ණය කරන එක. උන් ඔය සාම්පල් එකට තියන ඇන්ටිගේ බයෝටික් දාල බලනවා අහන්නේ මොකෙන්ද කියල. ඊට පස්සේ රිපෝට් එක එනවා. එක එන්න දවස් 3 ක් ද කොහෙද යනවා. ඩොකාට කරනන් දෙයක් නැ අර රිපෝට් එකේ දීලා තියන එක දෙන්න තියෙන්නේ ප්රිස්කිරිප්ෂන් එකක ලියල.
ලොකු කෙස් එකක් නම් නැ . හැබැයි ට්රිට්මන්ට් හරියටම කරන්න වෙනවා. නැත්නම් බඩු පැකට් තමා. අත් ටැට්ටරේ පැදලා හොදට හෝදගන්න ඕනේ ළමයි.![]()
Report eka pennanako. ubata wisthare danaganna labeyi.Muthara davillak gana kiyanne na. Bada ridenawa Saha oluwa ridenawa kiyala admit kare. Passe x-ray eken ahu Una badawale beti hirawela. Passe ewa clean wenna syrup ekak dunnama okkoma Leda hoda Una.
Discharge Karana dawase urine report ekak Aran genath pennana kiwwa. Ada eka pennuwama thamai aith cluture report ekak ganna kiwwe.
Awurudu 6ka podi ekek
Kollek. (Boy)
![]()
Aniwa. Thanks machan help ekataReport eka pennanako. ubata wisthare danaganna labeyi.
Apita update ekak depanko Guess eka harida balanna
මුත්රා ආසාදන ගැන දන්න නිසා මමනම් ටැට්ටරේ පදින්නෙම අත සබන් දාල හෝදලා.UTI කියන්නේ යුරින් ට්රැක්ට් ඉන්ෆෙක්ෂන් එක. ඒ කියන්නේ පිප්පියෙන් තියන විෂබීජ කිඩ්නි එක දිහාටම ගිහින් ග්රෝ වෙන්න අරන් තියෙන්නේ. ඔකේ ප්රදාන දේ තමා තද මුත්රා දැවිල්ල. අහලා බලපන් උගෙන් ඕක ඇති අනිවා. කල්චර් එකෙන් කරන්නේ ඒ විෂබිජේ මොකක්ද සහ එකට අහන ඇන්ටිගේ බයෝටික් එක නිර්ණය කරන එක. උන් ඔය සාම්පල් එකට තියන ඇන්ටිගේ බයෝටික් දාල බලනවා අහන්නේ මොකෙන්ද කියල. ඊට පස්සේ රිපෝට් එක එනවා. එක එන්න දවස් 3 ක් ද කොහෙද යනවා. ඩොකාට කරනන් දෙයක් නැ අර රිපෝට් එකේ දීලා තියන එක දෙන්න තියෙන්නේ ප්රිස්කිරිප්ෂන් එකක ලියල.
ලොකු කෙස් එකක් නම් නැ . හැබැයි ට්රිට්මන්ට් හරියටම කරන්න වෙනවා. නැත්නම් බඩු පැකට් තමා. අත් ටැට්ටරේ පැදලා හොදට හෝදගන්න ඕනේ ළමයි.![]()
ඔහොම රිපෝර්ට් එකක් දාපු පලියට හොස්පිටල් එකක ඇටෙන්ඩන්ට් කෙනෙක්ටත් පුලුවන් යූරීන් ඉන්ෆෙක්ශන් කියන්න
ඔය රිපෝර්ට් එක ගත්තු කෙනාගේ වයස, ස්ත්රී පුරුශ භාවය, තියෙන රෝග ලක්ශණ සහ තියන අනිකුත් නිදන්ගත රෝග වල විස්තර නැතුව හරි හමන් වෛද්යයවරයෙක්ට රෝග විනිශ්චයක් හෝ උපදෙසක් දෙන්න අමාරුයි.
කොහොමත් බල්ලගේ වැඩේ බූරුවා කරන්න සිරි ලාංකිකයෝ දක්ෂයි නේ.
යකෝ දොස්තරලට එන්න කියල තියෙන්නේ, හුජ්ජ කොල්ලොන්ට නෙමෙයි. දන්නේ නැත්නම් පකේ උපදෙස් නොදී පුක නොදී ඉඳින්. දන්න පකකුත් නෑ නාමල් ගේ අම්ම වගේ බෙහෙත් දෙන්නත් එනවා.![]()
![]()