නතාශා මේ මොනවද ආයි කරලා තියෙන්නේ

I7LK47S

Well-known member
  • Jun 20, 2023
    338
    507
    93
    සාමන්‍යෙන් මිනිහා බොරැ කියන එකෙක් නෙමෙයි. මීට කලින් ඔය වගේ සීන් දාපු වෙලාවේ බොරැ කියන්න නැතුව පලයන් බන් කියපු වෙලාවේ මිනිහගේ ලැපේ තියෙන Collection එක පෙන්නුවා. හත්තිලව්වේ මට හීන් දාඩිය දැම්මා ඒක දැකලා. මේකේ පොඩි කෑල්ලයි පෙන්නුවේ. මමත් හිතුවේ ඒකි වගේ වෙන එකක් වෙන්න ඇති කියලා. බුරියෙන් තිබ්බ අර Gadget එකෙන් තමයි Confirm කරගත්තේ.

    අනේ මන්දා බන්. උගේ Collection එක දැක්ක දවසේ ඉදන් හිතුනා සල්ලි තිබ්බ නම් සතුට කියන දේ සල්ලි වලට ගන්න පුලුවන් කියලා :sorry:
    සතියක් විතර අතේ නොගහ හිටියම මටත් ඔය වගේ හීන පේනව.
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,726
    87,124
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    සාමන්‍යෙන් මිනිහා බොරැ කියන එකෙක් නෙමෙයි. මීට කලින් ඔය වගේ සීන් දාපු වෙලාවේ බොරැ කියන්න නැතුව පලයන් බන් කියපු වෙලාවේ මිනිහගේ ලැපේ තියෙන Collection එක පෙන්නුවා. හත්තිලව්වේ මට හීන් දාඩිය දැම්මා ඒක දැකලා. මේකේ පොඩි කෑල්ලයි පෙන්නුවේ. මමත් හිතුවේ ඒකි වගේ වෙන එකක් වෙන්න ඇති කියලා. බුරියෙන් තිබ්බ අර Gadget එකෙන් තමයි Confirm කරගත්තේ.

    අනේ මන්දා බන්. උගේ Collection එක දැක්ක දවසේ ඉදන් හිතුනා සල්ලි තිබ්බ නම් සතුට කියන දේ සල්ලි වලට ගන්න පුලුවන් කියලා :sorry:

    collection eken tikak dapan balanna
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,363
    1
    61,965
    113
    Mother Earth
    මේකිවයි පියුමි හංසමාලිවයි දාල lesbian porn එකක් කරොත් මරුවට තියෙයි නේ ? ලෙස්බියන් එකට පස්සෙ කොල්ලා සෙට් වෙනවා. රන්ජන් රාමනායක තමයි 3some එක දාන්න එන්නෙ. :love2:
     

    kandahar

    Well-known member
  • Mar 19, 2011
    13,430
    17,410
    113
    මේකිවයි පියුමි හංසමාලිවයි දාල lesbian porn එකක් කරොත් මරුවට තියෙයි නේ ? ලෙස්බියන් එකට පස්සෙ කොල්ලා සෙට් වෙනවා. රන්ජන් රාමනායක තමයි 3some එක දාන්න එන්නෙ. :love2:
    Lesbi seen eka hodai
    Ranja nathuwa
     

    blacktarzan

    Well-known member
  • May 9, 2009
    7,113
    736
    113
    අතරමග
    නෑ බන්, ඒකි මට 2.5lak දුන්නා ගැහුවට පස්සෙ. මට හිතෙන්නෙ අර උඩම කිව්ව 1කා දුන්න 2.5 ද කොහෙද...:rofl:
    මම ගැහුවට පස්සේ කිව්වා සල්ලි එපා අයියේ කලින් ගහලා 2.5ක් උස්සන් ගිය එකාව අල්ලලා දෙන්න කියලා. උඹේ නොම්බරේ එවපන් බ්‍රෝ.
     

    baba-chuti

    Well-known member
  • Feb 27, 2017
    7,173
    10,031
    113
    collection eken tikak dapan balanna
    පොරගේ ලැප් එකෙන් පෙන්නුවේ :-)

    අන්න අන්න, කිරියේ කොල්ලන්ගේ හිත කැලි වලට කැඩුවා උබ.
    mr-bean-funny.gif

    ------ Post added on Aug 16, 2023 at 5:08 PM
     
    • Wow
    Reactions: Walter White

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,363
    1
    61,965
    113
    Mother Earth
    චූ එකට දිව දාන්න ආසයි. @natasha

    අඩෝ මට මේකිගෙ මූණ දැක්කම අතේ ගහල ස්ක්‍රින් එකට බඩු යවන්න හිතෙනවා බන්.
    ------ Post added on Aug 16, 2023 at 5:35 PM
     

    AlphaVille

    Well-known member
  • Sep 26, 2021
    2,303
    3,469
    113
    Srilanka
    man tika kalayak lankawe leadiing businessmen kenek (dan echcharama na) gawa wada kara.
    me wage ewunta gahalla thiyenwa kiyala hoya ganna bari wuna.

    habayi pora Patta lassana russian,thai,philipene german ewata nam nelala thiyenwaaa ambanekata
    gaahanna kaliin gaththa photo pool wala inna ewwa bona ewwa adan uda wage nam thibba,.


    habayi samahra ewun nam oya photo ekathu karana seen eke inna ewun. me dial eka nikan yaluwo tikage wage photo keepayak thiyan hitiye
     

    Stimulus mind

    Well-known member
  • Feb 27, 2021
    31,009
    153,060
    113
    ස්වභාවික ලස්සනක් තියෙද්දි මේකප් නාලා විහින් කැතවෙන මෝඩ ගෑණු. ඉස්සර ෆොටෝවලයි දැන් ෆොටෝවලයි වෙනස පේනවනේ. මොකෝ ඒ හැටි වයසෙ වෙනසකුත් නෑනෙ වයසට ගිය නිසා කියලා හරි කියන්නවත්.

    Nathasha+Perera+High+Qulity+Photos+12.jpg
    Nathasha%252BNatasha%252BPerera.jpg



    NathashaPereraTrendceylon53560406_4.jpg