සතියක් විතර අතේ නොගහ හිටියම මටත් ඔය වගේ හීන පේනව.සාමන්යෙන් මිනිහා බොරැ කියන එකෙක් නෙමෙයි. මීට කලින් ඔය වගේ සීන් දාපු වෙලාවේ බොරැ කියන්න නැතුව පලයන් බන් කියපු වෙලාවේ මිනිහගේ ලැපේ තියෙන Collection එක පෙන්නුවා. හත්තිලව්වේ මට හීන් දාඩිය දැම්මා ඒක දැකලා. මේකේ පොඩි කෑල්ලයි පෙන්නුවේ. මමත් හිතුවේ ඒකි වගේ වෙන එකක් වෙන්න ඇති කියලා. බුරියෙන් තිබ්බ අර Gadget එකෙන් තමයි Confirm කරගත්තේ.
අනේ මන්දා බන්. උගේ Collection එක දැක්ක දවසේ ඉදන් හිතුනා සල්ලි තිබ්බ නම් සතුට කියන දේ සල්ලි වලට ගන්න පුලුවන් කියලා![]()
සාමන්යෙන් මිනිහා බොරැ කියන එකෙක් නෙමෙයි. මීට කලින් ඔය වගේ සීන් දාපු වෙලාවේ බොරැ කියන්න නැතුව පලයන් බන් කියපු වෙලාවේ මිනිහගේ ලැපේ තියෙන Collection එක පෙන්නුවා. හත්තිලව්වේ මට හීන් දාඩිය දැම්මා ඒක දැකලා. මේකේ පොඩි කෑල්ලයි පෙන්නුවේ. මමත් හිතුවේ ඒකි වගේ වෙන එකක් වෙන්න ඇති කියලා. බුරියෙන් තිබ්බ අර Gadget එකෙන් තමයි Confirm කරගත්තේ.
අනේ මන්දා බන්. උගේ Collection එක දැක්ක දවසේ ඉදන් හිතුනා සල්ලි තිබ්බ නම් සතුට කියන දේ සල්ලි වලට ගන්න පුලුවන් කියලා![]()
Lesbi seen eka hodaiමේකිවයි පියුමි හංසමාලිවයි දාල lesbian porn එකක් කරොත් මරුවට තියෙයි නේ ? ලෙස්බියන් එකට පස්සෙ කොල්ලා සෙට් වෙනවා. රන්ජන් රාමනායක තමයි 3some එක දාන්න එන්නෙ.![]()
මම ගැහුවට පස්සේ කිව්වා සල්ලි එපා අයියේ කලින් ගහලා 2.5ක් උස්සන් ගිය එකාව අල්ලලා දෙන්න කියලා. උඹේ නොම්බරේ එවපන් බ්රෝ.නෑ බන්, ඒකි මට 2.5lak දුන්නා ගැහුවට පස්සෙ. මට හිතෙන්නෙ අර උඩම කිව්ව 1කා දුන්න 2.5 ද කොහෙද...![]()
mage yaluwek gahuwa ban mekita. 2.5lak giya lu
පොරගේ ලැප් එකෙන් පෙන්නුවේcollection eken tikak dapan balanna
අන්න අන්න, කිරියේ කොල්ලන්ගේ හිත කැලි වලට කැඩුවා උබ.
Neggada seeye?sure da meki kiyala.nattan kotuwe horikada balliyekdaMan gahuwa 17500ta
අම්බෝ මේකිගේ එල්ලෙන තන් අස්සෙන් පයිය යවන්න තිබ්බන්ම්.
අන්න අන්න, කිරියේ කොල්ලන්ගේ හිත කැලි වලට කැඩුවා උබ.
උඩහමුල්ල හන්දියේ සිගිතිට?