ehema wadennaa ban lesiyakata intentional nattan. ara kotuwe gaawenawa wage ladaru kathaa nisa invalidate karannaa. ekko iq eka 20k wage modayek gihin holman unoth arennaEth Eka bn waRaduna wennath puluwann ne
Nota ema neme hitha mathama dila nee .. me ekkwath neme kiuala .. gammac thiyenawa ethkota