ඒකෙනෙ උබල ෆේක් හදාගෙන එන්නෙ ආතල් උපරිම වෙලා![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fake උබේ කලිසම අස්සේ තියෙන එක තමා
ඒකෙනෙ උබල ෆේක් හදාගෙන එන්නෙ ආතල් උපරිම වෙලා![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
happata bola ..daara jeppo tikekuth Cir ta vote kerela nedaMENNA WAHALLUU LIST EKA
- anuradhamapa
- nalie
- miyuru4u
- senewimala1988
- kushan_mg
- super077
- ttj
- MARADANA1
- gnilukshi
- sachiguns
- FCB
- wadcdw
- champikasam
- killer s
- flag au:
- 2osama
- mindscrew
- yosh371
- Night_Fury
- thinking_guy
- signshop
- aggregate
- haharihava
- 89mora
- =chala=
- dhanuka kumara
- geeko
- Real Slim Shady
- supunroxy
- nalin0001
- Vandey
- allrights
- SMG70
- Podi Dagaya
- kj1
- tilvin-silva
- sumane20
- kokis123456
- weer 11
- ML1987
- nicjosh83
- Battery Podda
- Solo Rider
- sanjeewa.per85
- proximacentauri2025
- Tz4400
උබලගේ ධම්මික පැනිය බීපු නිසා ඉක්මනට සනීප උනා. අනේ පලයන් බන් යන්න. මම කලිනුත් කිවේ උබ උපන් ගෙයි මෝඩයෙක් කියලා.පුලුවන් පුලුවන් මොකෝ බැරි , කෝ මුගෙ පො&න තෙර්ඩ් එකට රිප්ලයි කරපු උන් , මෙන්න මූට හොද වෙලා...![]()
![]()
![]()
![]()
ඒකනෙ අපි කිවෙ, අපි නොබිවුවට ගු ඇන් පි පො&න බඩු ඕව බොනව කියලඋබලගේ ධම්මික පැනිය බීපු නිසා ඉක්මනට සනීප උනා. අනේ පලයන් බන් යන්න. මම කලිනුත් කිවේ උබ උපන් ගෙයි මෝඩයෙක් කියලා.

ඒකනෙ අපි කිවෙ, අපි නොබිවුවට ගු ඇන් පි පො&න බඩු ඕව බොනව කියල![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
කොහොමද මේ කැරියගේ කතාව, මේක තවත් මියන්මාරයක් වගේ කරන්නද අදහස පොන්නයාආයේ දින්න ඡන්ද තියන්නේ නැහැ උත්තෝ . 2030 වෙනකම් දිගටම අරගෙන යන්න පුළුවන්
20 වෙනි සංශෝධනය කියවපන් හරියට![]()
onna okay kiyanne dana comment walin support Karan eka hosanna be kiyala. Okun comment danmata gihin vote eka danna lasti wela innehappata bola ..daara jeppo tikekuth Cir ta vote kerela neda![]()
ane modayo check all threads with poll before election LOLHe will be getting votes from outstation areas. From Colombo he will get a lesser number of votes. Anyway this govenment still has 2+ years. It's too early to call something like this.
Last year eke hariyata wadak kaloth ee hodatama athi chande dinanna. Yahapalana gov ekata bari une eeka nisa.
Kochchara threads baluwath wadak na ne machan. Chandeta thawa 2+ years tiyenawa. Lankawe Vote base ekak change karanna hodatama athi e time eka. 2015 karapu waraddama aye kaloth nam mun tharam gobbayo loweth na.onna okay kiyanne dana comment walin support Karan eka hosanna be kiyala. Okun comment danmata gihin vote eka danna lasti wela inne
ane modayo check all threads with poll before election LOL
------ Post added on May 3, 2021 at 4:00 AM
Itng pasku bombę gahuwe Me anduwe set tkane. Okun minissu marala eliyagta ana eka kajak neme eke minissu terum ganna beri nam iltng unta me anuduwama tama hariyenne. They should have what they deserve.Kochchara threads baluwath wadak na ne machan. Chandeta thawa 2+ years tiyenawa. Lankawe Vote base ekak change karanna hodatama athi e time eka. 2015 karapu waraddama aye kaloth nam mun tharam gobbayo loweth na.
Pasku praharayen passe yahapalana votes wenas una hodatama.
So it's too early to call something like this. Take those into consideration before calling someone an idiot.
නන්දසේනයි පවුලේ එවුනුයි ඇරෙන්න වෙන ඕනෙම එකෙක්නන්දසේන වෙනුවට කවුද ගේන්නේ?
Me ponnaya patangatta infrastructure development project 1 k kiyapan balanna. E 1k game mu cancel karapu ewa 2 gaane kiyannma mamai like him when it comes to infrastructure development. its sad that he didnt get a proper opportunity to show his performance with all of these corona issues. if you are going to replace him with someone else! who else it will be ? who can do development projects similar to him ? he actually developed and beautified colombo even before becoming the presidentno one can beat him if politicians around him dont use religion for their political benefits. he will be a great personality if he can fix them.
lets not forget how my3 and ranil was wasting the time of this country
dan godak suwayi.
මොකෝ බන් මේ රිදිලා දඟලන්නේ. පවිත්රා දේවිගේ ඉඳලා සාටක හැත්තම බිවුවා නේ. ඉන්පස්සේ වහල්ලු ටික පැනිය ගැහුවා. හොක්කි හොක්කි හූ... ගොන් කතා වලි බල්ටි විසිල් ඕනේ නැහැ. යුද්දෙට බයේ පැනලා ගිය උබලගේ නන්දේ හත්පොලේම ගූ ගාගත්ත. පාස්කු සින් එක. දැන් හැමෝම දන්නවා කවුද මේ තුප්පහි වැඩේ කලේ කියලා. ඉන් පස්සේ රටේම කොරෝනා බෙදුවා. මහා ලොකුවට රැගුවට කොරෝනාව පාලනය කරගන්න බැහැ . අන්තිතමට රාජිත ගෙනාපු සුව සැරිය ගිලන්රථ සේවාව නොතිබෙන්න මිනිස්සු නෙලුම් කුලුන දිහා බලාගෙන තව මිටරයක් වලපල්ලට ගිහින් ගොඩක් කල්. දැන් බලපන් බලයට ඇවිත් සුළු කාලයයි මේ වොට්ස් වලින්ම තේරෙනවා පාන්ඩුවේ තරම. සොරි තමා. හරි හරි නාඩා ගිහින් දොයියාගන්න .


එහෙම බැලුවාම පැණිය ගහපු උබත් වහලෙක්නෙ පොන්ස්..ඔව් ඔව් සුලු කාලයයි සජිත් දිනනව ලබන පාර ලොල්මොකෝ බන් මේ රිදිලා දඟලන්නේ. පවිත්රා දේවිගේ ඉඳලා සාටක හැත්තම බිවුවා නේ. ඉන්පස්සේ වහල්ලු ටික පැනිය ගැහුවා. හොක්කි හොක්කි හූ... ගොන් කතා වලි බල්ටි විසිල් ඕනේ නැහැ. යුද්දෙට බයේ පැනලා ගිය උබලගේ නන්දේ හත්පොලේම ගූ ගාගත්ත. පාස්කු සින් එක. දැන් හැමෝම දන්නවා කවුද මේ තුප්පහි වැඩේ කලේ කියලා. ඉන් පස්සේ රටේම කොරෝනා බෙදුවා. මහා ලොකුවට රැගුවට කොරෝනාව පාලනය කරගන්න බැහැ . අන්තිතමට රාජිත ගෙනාපු සුව සැරිය ගිලන්රථ සේවාව නොතිබෙන්න මිනිස්සු නෙලුම් කුලුන දිහා බලාගෙන තව මිටරයක් වලපල්ලට ගිහින් ගොඩක් කල්. දැන් බලපන් බලයට ඇවිත් සුළු කාලයයි මේ වොට්ස් වලින්ම තේරෙනවා පාන්ඩුවේ තරම. සොරි තමා. හරි හරි නාඩා ගිහින් දොයියාගන්න .