@Panic123 මචං, තාත්තා සීයා ලියපු විදියටම ඔයත් ඒක මේන්ටේන් කරන් යන්න.
@planner123 උඹ සීන් එක දන්නේ කොහොම ද කියලා නම් මම දන්නේ නෑ, නොර්මලි ෆැමලි එකේ අයයි, high cast එකේ අයයි ඔය සීන් එක දන්නවා. උඹ තමා දැනට හරිම උත්තරේ දීලා තියෙනනේ.
English subject එකක් විදියට AL/Degree වලට ඉගෙන ගත්ත අයත් බොහෝ විට දන්නවා ඇති සීන් එක. මම හරියටම ඒ ගැන දන්නේ නැහැ මම AL English or Degree එක language නෙමෙයි.
@shameera89 Cast එක බලා ගන්න පුළුවන් මචං පල්ලෙහා order එකට,
Karunaratne > Karunarathne > Karunarathna
නිකමට හිතෙන්න පුළුවන් මචං උඹට ඇයි මම Karunaratna ලිව්වේ නැත්තේ කියලා, h එක හලන්න දන්නා එකා n එකෙන් පස්සේ a එක දන්නේ නැහැ.
---------------------------
'e' ට විවිධ ශබ්ධ තියනවා. මට ලියන්න අමාරුයි ඉතිං ලිව්වට සද්දේ ඇහෙන්නේ නැහැනේ
නිකන් බලන්න මේ වචන කියවලා Elder, Open, Cake, her and were, she
ඔය වචන 5ට අදාලා e අකුරුට sounds 5ක් තියනවා. සුද්දගෙන් ඉංග්රිසි ඉගෙන ගත්තු අය ඕක දන්නවා ගොඩාක්, ඒක හම්බුනේ මුල් කාලේ ඉහල පැලැන්ති වල අයට, එයාලා නම ලියන කොට උච්චරණය අනුව අකුරු use කලා, ඒකයි මරා ගන්නේ අකුරක් වැරදුනක්, its about blood line more than a simple letter.
ආටිගල කියන නම දැන් එකෙක් ලිව්වනම් Artigala or Atigala කියලා ලියයි, හැබැයි ලියන්නේ Attygalle.
Dic වල වචන Pronounce කරන විදිය දැකලා තියනව ද?
e අකුරු ශබ්ධ වෙන විදි මේ විදියට දාලා තියනවා දැකලා ඇති /ɛ/ or /e/ or /ɜː/
ex: her /həː/
මෙතන මම 3යි දැම්මේ තව තියනවා, මේවා ඉතිං සිංහල අකුරෙන් ලියන්න බෑ
සරලව මචං Cast එක අල්ලගන්න එක ක්රමයක් ලංකාවේ ඔය නම ලියන එක.
දැන් නොදන්න අය කියන් එන්න එපා, අපෝ ලංකාවේ තමා මේ Cast සීන් කියලා, දන්න අය දන්නවා බටහිර Cast එක කොච්චර බලනව ද කියලා.