Apita aawa proposal ekak bn.Kohomada Nurse la set kara ganne ? @jennt
Nurse kenekda?මෙහෙ ලග පාත ඉන්නව ඔය වගෙ පවුලක්.. උදෙන්ම පටන් ගන්නෙ මිනිහා.. 'තෝ වෙසකමෙ ගියාට මම ගිහින් තියෙනවද අම්මට හුකන්ඩ දාලා පටන් ගන්නෙ' යන්නෙ නියම අලුත් වචන.. හැමදාම වලි උට්ටො.. ඒ අක්කා නම් සුපිරි සුඩු ඉටිකිරිස් කෙල්ල..
හොදද බන්?
කුරුණෑගල nursing school එකේ...
අම්මයි තාත්තයි බේකරියක් කරන්නෙ
I do not want a sociable girlYou must be such a Momma boy to depend on proposals for a partner
Sociable girls do not like Momma boys (read on EK)
අඩෝ කුරුණෑගලින් එපා.Apita aawa proposal ekak bn.
Last week kellath ekka tikak katha kalaa.
Kellanam shape. Joba thama awula
ඕ. රෙන්ට් එකට ආපු සෙට් එකක්.. ලග දි ගියා වෙන තැනකටNurse kenekda?
Business eka denawa nam.Business ekak ekka hambenawanankellat hdann badapan bn. Business ekak mula idan build karanna kochchara anaruda.

හොදද බන්?
කුරුණෑගල nursing school එකේ...
අම්මයි තාත්තයි බේකරියක් කරන්නෙ
Giya thena address ekak u illanneBusiness ekak ekka hambenawanan kellat hda nn badapan bn. Business ekak mula idan build karanna kochchara anaruda.
මොකක්ද සීන් එක බන්අඩෝ කුරුණෑගලින් එපා.
සිරාවට කියන්නේ මචන්. වෙන එකක් කරමු

aulak nehe itin, eka eka genu eka eka vidiyai. job eka adaala nehe,හොදද බන්?
කුරුණෑගල nursing school එකේ...
අම්මයි තාත්තයි බේකරියක් කරන්නෙ
sahathika aththaගෑනිගෙ හැටියට තමයි ඩොකා උකනවද නැද්ද කියලා තීරණය වෙන්නෙ... ඒ ජාතියේ ගෑණු ඉතින් ඉස්කෝලෙ ගියොත් සර් කෙනෙක් හරි දෙනවා වැඩේ
හැබැයි නර්ස්ලා ඉන්න සමහර ගෙවල් වල මං දැකලා තියනවා පවුලේ වැඩ ටික කරන්න ටිකක් අපහසු ගතියක්.. රෑ වැඩ නිසා ළමයින්ට අම්මා ලගනෑ.. ගොඩක් වෙලාවට ලමයි හැදෙන්නේ ආත්තම්මා එක්ක.. ලමයි ටිකක් දුරස් වෙලා වගේ එකක්.. සමහර තැන් වල ගේ දොර එච්චර පිලිවෙලක් පිරිසිදුවක් නෑ.. විශේශයෙන් කූස්සිය එහෙම..
සමහර අය හොදට ඉන්නවා හැබැයි.. කෙනාගේ හැටියට සහ උඹ දෙන සහයෝගය අනුව තත්ත්වය වෙනස් වෙයි..