oka sure ekatama nadu daala naa bn,
anith eka oya wage naduwak dammama ochchara ikmanta wandi ganna baa.
mama hitanne nam Nawran dropshipping ugannala salli hambakaranna hadana hadana dial ekak kiyala.
oka tamai godak ewun karanne Sri Lankawe saha pitarata.
Dropshipping karala goda yanne bari nisa, ugannala goda yanna try karanawa. USA walat innawa oya wage set ekak.
Oya wage godak denek minissunwa rawattala salli ganne eka eka course wikunala. Oya course wala godak welawata aluth deyak naa.
Youtube videos wala tiyena dewal ma tamai tiyenne.
mama nam salli deela course ganne na.