නායකත්ව පුහුනුව ලෙස හඳුන්වන්නේ මෙයද?

Apr 21, 2011
142
24
0
ශ්‍රී ලංකා
නායකත්ව පුහුනුව ලෙස හඳුන්වන්නේ මෙයද?



Uploaded with ImageShack.us
:sorry::sorry::sorry:

තීරණය ඔබ සතුයි...
(අපක්ෂපාතීව දකින්න)

wwwlankaenewscom2011060.jpg
 
Last edited:

great ace

Well-known member
  • May 1, 2010
    3,419
    992
    113
    hikkaduwa
    meva dakkama oova normal kiyana oona tharam mooda haththa mee rate innava ban,EK eketh innava,,,,,,soo sad machan:no::no: ,,,,,itn eke hamadaama meke honda kiyanava,,,he he,,,ane ithin thavath mona da ban,,:no::no::no:
     

    sanj75

    Member
    Jul 14, 2010
    367
    7
    0
    anthar vishwa widyala balamandaleta kelawen nisa boru mawapalla thotha babala campas yawanna be tikak puhunuwela giyoth narakada.
     
    • Like
    Reactions: movi

    rope

    Banned
    Mar 11, 2011
    507
    74
    0
    මේක ත්‍රස්තවාදී පාලනයක්.සාමන්‍ය ජනතාවට හමුදා පුහුනුව දෙන්නේ ත්‍රස්තවාදීන්.ඕකා හිතාගෙන ඇති එක්සත් ජාතීන්ට එරෙහිව අපිව යුද්ධ කරන්න දාන්න.අනේ හුකේ.අපි කරයි යුද්ධ ඕකුන්ව බේරාගන්න.
     

    TwoTone

    Well-known member
  • May 28, 2010
    6,769
    702
    113
    අත පය කැඩිච්ච, කොර ගහන, මානසික ආතතියෙන් පෙලෙන නායකයෝ බිහිකරයි වගේ :rofl:
     
    Apr 21, 2011
    142
    24
    0
    ශ්‍රී ලංකා
    මේක ත්‍රස්තවාදී පාලනයක්.සාමන්‍ය ජනතාවට හමුදා පුහුනුව දෙන්නේ ත්‍රස්තවාදීන්.ඕකා හිතාගෙන ඇති එක්සත් ජාතීන්ට එරෙහිව අපිව යුද්ධ කරන්න දාන්න.අනේ හුකේ.අපි කරයි යුද්ධ ඕකුන්ව බේරාගන්න.
    thanx comment ekata:sorry:
     

    rope

    Banned
    Mar 11, 2011
    507
    74
    0
    anthar vishwa widyala balamandaleta kelawen nisa boru mawapalla thotha babala campas yawanna be tikak puhunuwela giyoth narakada.
    උඹේ අම්මව යවපන් කෑම්ප් එකට පුහුනු කරගන්න.අපිටනම් ඕවා එපා.බල්ලෝ මේක හමුදා ආන්ඩුවක් නෙවෙයි.අනිත් එක ඔතන සති 2ක් ව්‍යයාම, පුහුනුව කරා කියලා ඇති වැඩේ මොකක්ද?ඕක මේ අවුරුද්ද ඉවර වෙනකොට නැති වෙනවා.ඊට පස්සේ කරේ මොකක්ද කියලවත් මතක නෑ.
     

    milindasenarath

    Well-known member
  • Mar 23, 2007
    18,441
    2,244
    113
    Sri Lanka
    මේක ත්‍රස්තවාදී පාලනයක්.සාමන්‍ය ජනතාවට හමුදා පුහුනුව දෙන්නේ ත්‍රස්තවාදීන්.ඕකා හිතාගෙන ඇති එක්සත් ජාතීන්ට එරෙහිව අපිව යුද්ධ කරන්න දාන්න.අනේ හුකේ.අපි කරයි යුද්ධ ඕකුන්ව බේරාගන්න.

    ethakota china,uk,usa wage ratawal terrorist countries da?:baffled:
     

    gihand4r

    Well-known member
  • Oct 29, 2007
    13,583
    3,997
    113
    Lanka
    මේක ත්‍රස්තවාදී පාලනයක්.සාමන්‍ය ජනතාවට හමුදා පුහුනුව දෙන්නේ ත්‍රස්තවාදීන්.ඕකා හිතාගෙන ඇති එක්සත් ජාතීන්ට එරෙහිව අපිව යුද්ධ කරන්න දාන්න.අනේ හුකේ.අපි කරයි යුද්ධ ඕකුන්ව බේරාගන්න.
    ow bng :growl::growl::growl::growl:
     
    Feb 9, 2011
    175
    9
    0
    Me kalakanni, rata kanawa....
    igena gaththu nathi ewn kohomada nayakathwaya gana ugannanne....
    balahalla dawasaka mun igena ganna ewnwa kaa basiniya karala dawi...
    ithuru wena gon hathikaraya ekka puluwanne RAN GOJATA rata palanaya karaganna....
    ane ammapa ARMY ekata wada nathi kota mun idan wada wadi karawanawa...
    ARMY ekata awla enawatakamathi nathi nisa eunuth unge bale pawichchi karala
    lamainwa biya karanawa...
    meke aththa naththa api kawruth hariyataama danneth ne e wath hoya balanna wenawa,,,