නායකත්ව පුහුනුව ලෙස හඳුන්වන්නේ මෙයද?

smsanjaya

Well-known member
  • Jul 7, 2010
    7,477
    398
    83
    නායකත්ව පුහුණුව හමුදා පුහුණුවකට පරිවර්තනය වූ හැඩයි :oo:
     
    Apr 21, 2011
    142
    24
    0
    ශ්‍රී ලංකා
    Me kalakanni, rata kanawa....
    igena gaththu nathi ewn kohomada nayakathwaya gana ugannanne....
    balahalla dawasaka mun igena ganna ewnwa kaa basiniya karala dawi...
    ithuru wena gon hathikaraya ekka puluwanne RAN GOJATA rata palanaya karaganna....
    ane ammapa ARMY ekata wada nathi kota mun idan wada wadi karawanawa...
    ARMY ekata awla enawatakamathi nathi nisa eunuth unge bale pawichchi karala
    lamainwa biya karanawa...
    meke aththa naththa api kawruth hariyataama danneth ne e wath hoya balanna wenawa,,,

    ya machan..
    Thanx 4 da coment!
     

    chami_84

    Well-known member
  • Sep 23, 2008
    21,814
    3,400
    113
    නායකත්ව පුහුණුව හොදයි..එත් එක දෙන විදිය එක්ක එකග වෙන්න බැ..:no:
     
    Sep 10, 2008
    3
    0
    0
    mama dan enne boossa navy camp eke apith oya activities okkoma karanawa namuth apita kisi karadarayak naha.navy eke army tharam amaru naha mehe enna okkoma harima sathutin enne me camp eka train karannama thiyana ekak e nisa hama facility ekak ma thiyanawa.me welawe api talent show ekakata ready wenawa.pita enna meka dakalawath nathi ayata athule enne kenek hatiyta mama kiyanne meka apita niyama addakimak.eka athulata awilla widha ganna one.pita edan kiyawala wadak naha.
     
    Apr 21, 2011
    142
    24
    0
    ශ්‍රී ලංකා
    mama dan enne boossa navy camp eke apith oya activities okkoma karanawa namuth apita kisi karadarayak naha.navy eke army tharam amaru naha mehe enna okkoma harima sathutin enne me camp eka train karannama thiyana ekak e nisa hama facility ekak ma thiyanawa.me welawe api talent show ekakata ready wenawa.pita enna meka dakalawath nathi ayata athule enne kenek hatiyta mama kiyanne meka apita niyama addakimak.eka athulata awilla widha ganna one.pita edan kiyawala wadak naha.

    are you Trustworthy?
     

    sriboysl

    Well-known member
  • Jul 16, 2008
    5,426
    1,441
    113
    58
    අනේ මන්දා නායකත්ව පුහුණුව දිහා UNP, JVP කට්ටිය නිදි මරාගෙන බලන් ඉන්නේ කොහෙ හරි වරදිනකන් ඒක අල්ලන් උඩ පනින්න.

    20,000ක් විතර එකට එකතු කරලා සුමාන දෙකක් පන්සලක සීල ව්‍යාපාරයක් පැවැත් වුවත් සුමානෙකට 10-15 දෙනෙක්වත් අසනීප වෙලා රෝහල් ගත කරන්න වෙනවා.

    අනෙක ස්කව්ටින් කරලා තියන අය දන්නවා ඇති ජැම්බරියක් තිබුණාම ළමයි 500ක් 1000ක් සහභාගි වුනාම එක එක ඉවෙන්ට්ස් කරන්න ගිහින් දවසට 2-3 දෙනෙක් වත් තුවාල වෙනවා.
    තවත් 2-3 දෙනෙක්වත් උණ, පාචනය, බඩේ අමාරු හදා ගන්නවා.

    නායකත්ව පුහුනුවක වටිනාකම හෝ ඉන් ඇති පුයෝජනය ගැන කතා කරන්නෙ නැත්තෙ කාටවත් මේ ගාන තේරුමක් නැති නිසා විය යුතුයි . අනෙක අසුබවාදයේම එල්ලී ඉන්න අයට වැරදි මිසක් හොද ‍පෙනෙන්නෙ නෑනේ!!!

    කට්ටිය බලන්න ඇතිනේ දෙරණ රියල් ලීඩර් වැටසටහන. ඒකේ මීට වඩා දරුණු අභියෝග තිබුනෙ!! අවසන් 6 දෙනා අතරට ගිය මගේ ඥාති දියණියක් හිටියා ඇයද විවිධ අසනීප අපහසුතා වලට ලක්වුනා ඒකාලය තුලදී!!

    අවු 44ක් වෙන අපේ අක්කා රජයේ නිළධාරිණියක්. ඇද උඩ පුටුවක් තියලා නෙට් එකේ පටිය ගැටගහන්න බයේ මදුරෝ කකා ඉන්නවා කව්රු හරි ඒක එල්ලලා දෙනකම්.
    ගිය අවුරුද්දෙ එයාට බෙලිහුලුඔය පැත්තෙ තිබුණා නායකත්ව පුහුණුවක් එයා වැඩ කරන රජයේ ආයතනයෙන්!! පුදුමේ කියන්නෙ මේ සිංහල අවුරුද්දට එයා ඉනිමගක නැගගෙන ගෙදර තීන්තත් ගෑවා!!


     
    නෑ මචන්.. හමුදාවේ අයට මේක සුළු දෙයක් තමයි ..
    මොකෝ ඒ ගොල්ල මෙච්චර කාලෙකට train කලේ හමුදා නිලදාරීන් මිසක් ළමයින්ව නෙමෙයිනේ...
    මෙතන ප්‍රශ්නේ තියෙන්නේ මේ ළමයි උපාධියක් මිස යුධ ජයග්‍රහණයක් කරා යන්න නෙමෙයිනේ මේ ගමන ආවේ...
    ඇත්තටම මේ කියන විදිහේ දෙවල් වෙලා තියෙනවනම් මෙම කඳවුරු තව දුරටත් පැවැත්වීමේ තේරුමක් නැත.
    :(:(:(
     
    Apr 21, 2011
    142
    24
    0
    ශ්‍රී ලංකා
    අනේ මන්දා නායකත්ව පුහුණුව දිහා UNP, JVP කට්ටිය නිදි මරාගෙන බලන් ඉන්නේ කොහෙ හරි වරදිනකන් ඒක අල්ලන් උඩ පනින්න.

    20,000ක් විතර එකට එකතු කරලා සුමාන දෙකක් පන්සලක සීල ව්‍යාපාරයක් පැවැත් වුවත් සුමානෙකට 10-15 දෙනෙක්වත් අසනීප වෙලා රෝහල් ගත කරන්න වෙනවා.

    අනෙක ස්කව්ටින් කරලා තියන අය දන්නවා ඇති ජැම්බරියක් තිබුණාම ළමයි 500ක් 1000ක් සහභාගි වුනාම එක එක ඉවෙන්ට්ස් කරන්න ගිහින් දවසට 2-3 දෙනෙක් වත් තුවාල වෙනවා.
    තවත් 2-3 දෙනෙක්වත් උණ, පාචනය, බඩේ අමාරු හදා ගන්නවා.

    නායකත්ව පුහුනුවක වටිනාකම හෝ ඉන් ඇති පුයෝජනය ගැන කතා කරන්නෙ නැත්තෙ කාටවත් මේ ගාන තේරුමක් නැති නිසා විය යුතුයි . අනෙක අසුබවාදයේම එල්ලී ඉන්න අයට වැරදි මිසක් හොද ‍පෙනෙන්නෙ නෑනේ!!!

    කට්ටිය බලන්න ඇතිනේ දෙරණ රියල් ලීඩර් වැටසටහන. ඒකේ මීට වඩා දරුණු අභියෝග තිබුනෙ!! අවසන් 6 දෙනා අතරට ගිය මගේ ඥාති දියණියක් හිටියා ඇයද විවිධ අසනීප අපහසුතා වලට ලක්වුනා ඒකාලය තුලදී!!

    අවු 44ක් වෙන අපේ අක්කා රජයේ නිළධාරිණියක්. ඇද උඩ පුටුවක් තියලා නෙට් එකේ පටිය ගැටගහන්න බයේ මදුරෝ කකා ඉන්නවා කව්රු හරි ඒක එල්ලලා දෙනකම්.
    ගිය අවුරුද්දෙ එයාට බෙලිහුලුඔය පැත්තෙ තිබුණා නායකත්ව පුහුණුවක් එයා වැඩ කරන රජයේ ආයතනයෙන්!! පුදුමේ කියන්නෙ මේ සිංහල අවුරුද්දට එයා ඉනිමගක නැගගෙන ගෙදර තීන්තත් ගෑවා!!


    එල මචන්..
    ඒත් මේ පුහුනුවෙන් අකමැති අයට ඉවත් වෙන්න දෙන්න ඕන...