මචන්ලා භූවිද්යා පතල් එකෙන් නාය යන්ට පුලුවන්ද නැද්ද කියල බලවගන්නෙ කොහොමද දන්නවද ?
ලොකු උදව්වක්.
ලොකු උදව්වක්.
lankawe da oba thuma inne?උන්ට ගිහ්න් පැමිණිලි කලාම අවිල්ලා බලලා රිපොර්ට් එකක් දෙනවා.හැබැයි පොඩි පුශ් එකක් ඕනි වෙයි ගෙන්න ගන්න.උන්ටත් වැඩ වැඩියි.අපෙ ගමේ ගත්තා ඔහොම රිපෝර්ට් එකක්.රිපෝර්ට් එකෙන් අවදානම් අයට ගෙවලුත් දුන්නා රජයෙන්ම
1. balanna gas ala welaada kiyala. samnyen hugak loku gas ala wenawa. eka anshaka 5 k withara thamaa. hoyanna puluwan alauna paththata anik paththe pasa saha gaha athara gap ekak thiyanawaමචන්ලා භූවිද්යා පතල් එකෙන් නාය යන්ට පුලුවන්ද නැද්ද කියල බලවගන්නෙ කොහොමද දන්නවද ?
ලොකු උදව්වක්.
umbe ammagen ahapan.මචන්ලා භූවිද්යා පතල් එකෙන් නාය යන්ට පුලුවන්ද නැද්ද කියල බලවගන්නෙ කොහොමද දන්නවද ?
ලොකු උදව්වක්.
uba kandy ekek neda?මචන්ලා භූවිද්යා පතල් එකෙන් නාය යන්ට පුලුවන්ද නැද්ද කියල බලවගන්නෙ කොහොමද දන්නවද ?
ලොකු උදව්වක්.