තැන්කු බන් රේප්+++
උප සංස්කෘතිය ඇතුලෙ තමා හුකන්නෙ ඕකුන්ට

මොකද උප සංස්කෘතිය ඇතුලෙ පව් පින් කියල දෙයක් නෑ. හිතෙන දේ කරන්ඩ පුලුවන්.
තැන්කු බන් රේප්+++

ඔය සීනියර් හුත්තිල ටික මං ගාවට පෝලිමට එවපල්ල
අරිනව ඇරිල්ලක් පෙළට තියල දැවිල්ල හැදෙනකම්ම
පව් නෑනෙ බං. හිත හයිය කෙල්ලොනෙ
අඬන එකක් නෑ නේ..![]()


Podi Silva - පොඩි සිල්වා;22296692 said:AnuradhaRa on Action
උබව උන් Gangbang දායි
ජෙපි ගෑනු ගැන උබ දන්නේ නෑ![]()

ජෙපි ගෑනු කියල පක්ෂෙට අපහාස කරන්ඩ එපා බං
ඕකුන්ගෙ පෞද්ගලික ආසාවල් ඕව![]()
,ඔය සීනියර් හුත්තිල ටික මං ගාවට පෝලිමට එවපල්ල
අරිනව ඇරිල්ලක් පෙළට තියල දැවිල්ල හැදෙනකම්ම
පව් නෑනෙ බං. හිත හයිය කෙල්ලොනෙ
අඬන එකක් නෑ නේ..![]()




Podi Silva - පොඩි සිල්වා;22296692 said:AnuradhaRa on Action
උබව උන් Gangbang දායි
ජෙපි ගෑනු ගැන උබ දන්නේ නෑ![]()



දැන්නම් කැම්පස් වල බහුතරය අලයො ඉන්නෙ. මෙතනත් කැම්පස් පැත්ත පලාතෙ ගියනැති රැග් ගැන දන්නෙවත් නැති උන් ගේ ටොක් දැක්කම එපා වෙනව.
Campus ගිය අහිංසක කෙල්ලො කොල්ලෝ rag කරලා සතුටු වෙන මානසික රෝගියෙක්ට ridila™නිල්වලා ගුරු පුහුණු... 09-30-2017 01:40 PM Campus giye nathi gon p@kek tho
Campus ගිය අහිංසක කෙල්ලො කොල්ලෝ rag කරලා සතුටු වෙන මානසික රෝගියෙක්ට ridila™








දැන්නම් කැම්පස් වල බහුතරය අලයො ඉන්නෙ. මෙතනත් කැම්පස් පැත්ත පලාතෙ ගියනැති රැග් ගැන දන්නෙවත් නැති උන් ගේ ටොක් දැක්කම එපා වෙනව.

මානසික රෝගියෙක් detected
Ow ow uba witharai campus gihin thiyenne. Art or Commerce ponz kenek![]()



. 

ජෙපි ගෑනු කියල පක්ෂෙට අපහාස කරන්ඩ එපා බං
ඕකුන්ගෙ පෞද්ගලික ආසාවල් ඕව![]()


අලයො ටික කලින්ම පැත්තකට වෙලා හිටියනම් හරි නෙ. අපෙ නම් කලින්ම උන් ටික ට අයින් වෙලා ඉන්න කියුව. අලයො 5ක් වත් නෑ. උන්ට batch එකේ 10 ගෙ නම් වත් මතක නෑ. උන් වෙලා හම්බ උනාම කියනව campus රැග් කාලෙ මාර fun එකක් නේ ද මචන් ගත්තෙ කියල...
ජස්ටින් කියල එකෙකුත් හිටිය වගේ මතකයි අල සැට් එකේ. හොරෙන් පාඩම් කරල ත්නියම ගොඩ යන්න ගිය එකෙක්.
Ubala wage gam wala ponzlata owa thamai jiwithe tiyana lokuma fun. Mokadda ube camous eka? Harvard da MIT da? Ube oya gubbayama witharak nemei campus ekakata thiyenneUbala wage gam wala ponzlata owa thamai jiwithe tiyana lokuma fun.

Mokadda ube camous eka? Harvard da MIT da? Ube oya gubbayama witharak nemei campus ekakata thiyenneUbala wage gam wala ponzlata owa thamai jiwithe tiyana lokuma fun.






















































































අලයොත් එක්ක වැඩි ආශ්රයක් නෑ හම්බ උනාම මචන් කියනව එච්චරයි. හලෝ මචන්.![]()
Uba wage godeh ponzlawa kohomath apita asrayata set wenne na online arunama. Get out of your pathetic little fantasy and see the world. People in the society doesn't give a single fuck about your university or 'Alaya' crap even though it's a huge deal for revolutionary losers like you
. Finally, going to a so called 'local government uni' is not the only and the best way to get a degree.දැන්නම් කැම්පස් වල බහුතරය අලයො ඉන්නෙ. මෙතනත් කැම්පස් පැත්ත පලාතෙ ගියනැති රැග් ගැන දන්නෙවත් නැති උන් ගේ ටොක් දැක්කම එපා වෙනව.
