නිල්වලා ගුරු පුහුණු විද්‍යාලයේ සිසුවියන&

AnuradhaRa

Well-known member
  • තැන්කු බන් රේප්+++


    උප සංස්කෘතිය ඇතුලෙ තමා හුකන්නෙ ඕකුන්ට :yes:
    මොකද උප සංස්කෘතිය ඇතුලෙ පව් පින් කියල දෙයක් නෑ. හිතෙන දේ කරන්ඩ පුලුවන්.
     
    ඔය සීනියර් හුත්තිල ටික මං ගාවට පෝලිමට එවපල්ල
    අරිනව ඇරිල්ලක් පෙළට තියල දැවිල්ල හැදෙනකම්ම :lol:
    පව් නෑනෙ බං. හිත හයිය කෙල්ලොනෙ
    අඬන එකක් නෑ නේ.. :lol:

    AnuradhaRa on Action
    උබව උන් Gangbang දායි
    ජෙපි ගෑනු ගැන උබ දන්නේ නෑ :lol::rofl:
     

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • Podi Silva - පොඩි සිල්වා;22296692 said:
    AnuradhaRa on Action
    උබව උන් Gangbang දායි
    ජෙපි ගෑනු ගැන උබ දන්නේ නෑ :lol::rofl:

    ජෙපි ගෑනු කියල පක්ෂෙට අපහාස කරන්ඩ එපා බං
    ඕකුන්ගෙ පෞද්ගලික ආසාවල් ඕව :angry:
     

    Mewan_Rose

    Well-known member
  • Aug 14, 2016
    3,651
    570
    113
    ජෙපි ගෑනු කියල පක්ෂෙට අපහාස කරන්ඩ එපා බං
    ඕකුන්ගෙ පෞද්ගලික ආසාවල් ඕව :angry:

    අපහස කරන්නවත් වටින්නේ නැති පක්ෂයක්:angry:,
     

    රනා

    Member
    Oct 12, 2013
    172
    20
    0
    pirth,AUS
    ඔය සීනියර් හුත්තිල ටික මං ගාවට පෝලිමට එවපල්ල
    අරිනව ඇරිල්ලක් පෙළට තියල දැවිල්ල හැදෙනකම්ම :lol:
    පව් නෑනෙ බං. හිත හයිය කෙල්ලොනෙ
    අඬන එකක් නෑ නේ.. :lol:

    මම ගාවටත් එවපං :yes::yes::yes::yes:
     
    • Like
    Reactions: AnuradhaRa

    රනා

    Member
    Oct 12, 2013
    172
    20
    0
    pirth,AUS
    Podi Silva - පොඩි සිල්වා;22296692 said:
    AnuradhaRa on Action
    උබව උන් Gangbang දායි
    ජෙපි ගෑනු ගැන උබ දන්නේ නෑ :lol::rofl:

    උබ උන්ව දන්නවා නම් කියපන්, අපි එක පයින් කැමති :yes::yes::yes:
     

    Tharanga81

    Well-known member
  • Oct 4, 2012
    1,717
    262
    83
    දැන්නම් කැම්පස් වල බහුතරය අලයො ඉන්නෙ. මෙතනත් කැම්පස් පැත්ත පලාතෙ ගියනැති රැග් ගැන දන්නෙවත් නැති උන් ගේ ටොක් දැක්කම එපා වෙනව.
     

    Mewan_Rose

    Well-known member
  • Aug 14, 2016
    3,651
    570
    113
    දැන්නම් කැම්පස් වල බහුතරය අලයො ඉන්නෙ. මෙතනත් කැම්පස් පැත්ත පලාතෙ ගියනැති රැග් ගැන දන්නෙවත් නැති උන් ගේ ටොක් දැක්කම එපා වෙනව.

    මානසික රෝගියෙක් detected
     

    Mewan_Rose

    Well-known member
  • Aug 14, 2016
    3,651
    570
    113
    නිල්වලා ගුරු පුහුණු... 09-30-2017 01:40 PM Campus giye nathi gon p@kek tho
    Campus ගිය අහිංසක කෙල්ලො කොල්ලෝ rag කරලා සතුටු වෙන මානසික රෝගියෙක්ට ridila™
     
    • Like
    Reactions: AnuradhaRa

    justinshady

    Well-known member
  • Jan 28, 2013
    2,602
    1,106
    113
    Walhalla ♤♡♢♧
    දැන්නම් කැම්පස් වල බහුතරය අලයො ඉන්නෙ. මෙතනත් කැම්පස් පැත්ත පලාතෙ ගියනැති රැග් ගැන දන්නෙවත් නැති උන් ගේ ටොක් දැක්කම එපා වෙනව.

    Ow ow uba witharai campus gihin thiyenne. Art or Commerce ponz kenek :rofl:
     

    Tharanga81

    Well-known member
  • Oct 4, 2012
    1,717
    262
    83
    Ow ow uba witharai campus gihin thiyenne. Art or Commerce ponz kenek :rofl:

    අලයො ටික කලින්ම පැත්තකට වෙලා හිටියනම් හරි නෙ. අපෙ නම් කලින්ම උන් ටික ට අයින් වෙලා ඉන්න කියුව. අලයො 5ක් වත් නෑ. උන්ට batch එකේ 10 ගෙ නම් වත් මතක නෑ. උන් වෙලා හම්බ උනාම කියනව campus රැග් කාලෙ මාර fun එකක් නේ ද මචන් ගත්තෙ කියල..:rofl::rofl::rofl::rofl:.
    ජස්ටින් කියල එකෙකුත් හිටිය වගේ මතකයි අල සැට් එකේ. හොරෙන් පාඩම් කරල ත්නියම ගොඩ යන්න ගිය එකෙක්.:yes::yes:

     
    ජෙපි ගෑනු කියල පක්ෂෙට අපහාස කරන්ඩ එපා බං
    ඕකුන්ගෙ පෞද්ගලික ආසාවල් ඕව :angry:

    පකේ පක්ස
    ජෙප්පො නැති කරලා දන්න ඕන ජාතියක්
    ඕකුන් දන්නේ මිනිස්සුන්ට ඉරිසියා කරන්නයි උද්ගෝසන කරන්නයි තමයි
    මොකක් කරන්න ගිය කඩකප්පල් කරන් එක තමයි ඕකුන්ගේ වැඩේ
    තූ නොදකින් ජරා හැත්ත ජෙප්පෝ කුරුට්ටෝ :angry::angry:
     

    justinshady

    Well-known member
  • Jan 28, 2013
    2,602
    1,106
    113
    Walhalla ♤♡♢♧
    අලයො ටික කලින්ම පැත්තකට වෙලා හිටියනම් හරි නෙ. අපෙ නම් කලින්ම උන් ටික ට අයින් වෙලා ඉන්න කියුව. අලයො 5ක් වත් නෑ. උන්ට batch එකේ 10 ගෙ නම් වත් මතක නෑ. උන් වෙලා හම්බ උනාම කියනව campus රැග් කාලෙ මාර fun එකක් නේ ද මචන් ගත්තෙ කියල..:rofl::rofl::rofl::rofl:.
    ජස්ටින් කියල එකෙකුත් හිටිය වගේ මතකයි අල සැට් එකේ. හොරෙන් පාඩම් කරල ත්නියම ගොඩ යන්න ගිය එකෙක්.:yes::yes:


    Mokadda ube camous eka? Harvard da MIT da? Ube oya gubbayama witharak nemei campus ekakata thiyenne:rofl: Ubala wage gam wala ponzlata owa thamai jiwithe tiyana lokuma fun.
     
    Last edited:

    Tharanga81

    Well-known member
  • Oct 4, 2012
    1,717
    262
    83
    Mokadda ube camous eka? Harvard da MIT da? Ube oya gubbayama witharak nemei campus ekakata thiyenne:rofl: Ubala wage gam wala ponzlata owa thamai jiwithe tiyana lokuma fun.

    අලයොත් එක්ක වැඩි ආශ්‍රයක් නෑ හම්බ උනාම මචන් කියනව එච්චරයි. හලෝ මචන්.:P
     

    justinshady

    Well-known member
  • Jan 28, 2013
    2,602
    1,106
    113
    Walhalla ♤♡♢♧
    අලයොත් එක්ක වැඩි ආශ්‍රයක් නෑ හම්බ උනාම මචන් කියනව එච්චරයි. හලෝ මචන්.:P

    Thoge campus eke nemei bro mama. Ube pot eka witharak nemei lankawe campus tiyenne:rofl: Uba wage godeh ponzlawa kohomath apita asrayata set wenne na online arunama. Get out of your pathetic little fantasy and see the world. People in the society doesn't give a single fuck about your university or 'Alaya' crap even though it's a huge deal for revolutionary losers like you:rofl:. Finally, going to a so called 'local government uni' is not the only and the best way to get a degree.
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: AnuradhaRa

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    දැන්නම් කැම්පස් වල බහුතරය අලයො ඉන්නෙ. මෙතනත් කැම්පස් පැත්ත පලාතෙ ගියනැති රැග් ගැන දන්නෙවත් නැති උන් ගේ ටොක් දැක්කම එපා වෙනව.

    උඹල වගේ රැග් වලට ලාවට සපෝට් උන් හින්ද තමයි ඕක නවත්තන්න බැරි......ඊට පස්සේ ගෙවල් කුලියට අරන් රැග් කරන සීන් මාට්ටු උනාම කියනවා "අනේ අපි ඕවට නෙවෙයි සුන්දර නවක වදයට තමයි සපෝට්" කියල. :lol:

    ඩෙංගු කියන්නේ වයිරස් එකකින් හැදෙන මදුරුවන්ගෙන් බෝවෙන ලෙඩක් කියල කියන්න දොස්තර කෙනෙක් වෙන්න ඕනේ නෑ. දොස්තරලා පරීක්ෂණ නිරීක්ෂණ කරලා ඒක තහවුරු කරලා ඉවරයි............... ඒ වගේම රැග් කරන, සපෝට් කරන සහ රැග් වෙන්න ආස උන් මානසික රෝගියෝ කියල කියන්න කැම්පස් යන්න ඕනේ නෑ ඒවා මානසික ලෙඩ කියල psychiatrist තහවුරු කරලා ඉවරයි ආය අමුතුවෙන් හොයන්න ඕනේ නෑ.