නිව්සිලන්ඩ් මුස්ලිම් උන්ව මරනවෝ...

Tramadol

Well-known member
  • Jul 20, 2014
    13,992
    8,334
    113
    Kotahena
    කොහොමත් එළිපිට ඔය මනුස්සයට සපෝට් කරන කිසි දෙයක් පල කරන්න බෑ කොහෙවත් දැන්. අර එකෙක්ට බිත්තර වලින් ගහලත් එක්ක. එහෙව් එකේ ඕක කියෙව්වත් සද්ද නැතුව ඉන්නවා මිසක් වෙන ලොකු දෙයක් කරන්න බෑ.

    මනුස්සයට ඕක මීට කලින් එලියට දාල මතේ හදන්න තිබුනේ.
    Mathee hadala kochchara kalda. amuthuwen hadanna ona mathayak nemeine oka

    Actions thamai ona wela thibune. Attention eka ganna thamai oka karala thiyenne godakma. ekata witharakmath nemei.

    Uba kiyanne mokuth nokara nikan ekek awilla internet eke post ekak dammaama mathe spread welaa yay kiyalada social media walin? ehema memes ona tharam yanawane

    Elipita oona tharam oya internet eke thiyenne? Biththara gahawwe 1k unaata uuta respect karana kochchara ewun innawada?

    Oya biththara gahapu koluwa gun eka aragena issarahata awanam uu biththara daai ethanama chu ekka.
     

    NK123

    Well-known member
  • Jul 29, 2015
    24,339
    2,771
    113
    Colombo
    sgTrCN5.png
     

    LazyLizard

    Well-known member
  • Aug 27, 2015
    59,445
    14,448
    113
    11
    කටුකරෝලගම
    Mathee hadala kochchara kalda. amuthuwen hadanna ona mathayak nemeine oka

    Actions thamai ona wela thibune. Attention eka ganna thamai oka karala thiyenne godakma. ekata witharakmath nemei.

    Uba kiyanne mokuth nokara nikan ekek awilla internet eke post ekak dammaama mathe spread welaa yay kiyalada social media walin? ehema memes ona tharam yanawane

    Elipita oona tharam oya internet eke thiyenne? Biththara gahawwe 1k unaata uuta respect karana kochchara ewun innawada?

    Oya biththara gahapu koluwa gun eka aragena issarahata awanam uu biththara daai ethanama chu ekka.
    අවධානෙ නං හම්බුනු බව ඇත්ත, හැබැයි දැන් ඕකෙන් සුද්දොන්ට තවත් කෙළවෙන එක තමා වෙන්නේ. ඇත්තටම මුස්ලිම් උන්ගේ වැරද්දක් අඩුපාඩුවක්වත් දැන් කියන්න බැරිවෙනවා සුදු මිනිහෙක්ට.
     

    Panikkiya S-7

    Banned
    Dec 28, 2018
    1,055
    62
    0
    අවධානෙ නං හම්බුනු බව ඇත්ත, හැබැයි දැන් ඕකෙන් සුද්දොන්ට තවත් කෙළවෙන එක තමා වෙන්නේ. ඇත්තටම මුස්ලිම් උන්ගේ වැරද්දක් අඩුපාඩුවක්වත් දැන් කියන්න බැරිවෙනවා සුදු මිනිහෙක්ට.
    2.gif
    2.gif
     

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    13,992
    8,334
    113
    Kotahena
    අවධානෙ නං හම්බුනු බව ඇත්ත, හැබැයි දැන් ඕකෙන් සුද්දොන්ට තවත් කෙළවෙන එක තමා වෙන්නේ. ඇත්තටම මුස්ලිම් උන්ගේ වැරද්දක් අඩුපාඩුවක්වත් දැන් කියන්න බැරිවෙනවා සුදු මිනිහෙක්ට.

    ඇත්තටම වෙන්නෙ මුස්ලිම් උන්ව චාටර් වෙන එක.
    මුන් revenge එක ගැන. මුස්ලිම් උන් ගෙ terror එක ගැන full clear එකට message එකක් එක්ක දෙන ගමන් තමයී video එක පෝස්ට් කරේ. ඉතින් උඹ වගේ ගොඩක් එවුන් මෙකට හේතුව හොයනවා. අන්න එතකොට තිත්ත ඇත්ත කතා කරන්න ගන්නවා. තවත් බලා ඉන්න බැරි නිසා fight කරේ කියලා ඌ කියලා තියෙන්නේ මුස්ලිම් උන් උන්ගේ මිනිස්සු මරණ එකට. උන්ව replace කරන එකට මොකුත් නොකර ඔහේ බලං හිටියොත් කිසි දෙයක් ලැබෙන්නේ නෑ කියලයි කියලා තියෙන්නේ. Weapons law එකත් ඌ කිව්වා වගේම change කරලා. ඒකටත් ඌ කියලා තියෙනව weapons අතේ තියන් ඉන්න ළදරුවෝ කොහොමත් fight එක give up කරලා තියෙන්නේ කියලා. ඉතිං ඕක ගැනත් එළියට එනවා කතා වෙන්කොට. Attention එක විතරක් නෙමෙයි මිනිස්සු මේ ගැන කතා කරණකොට මුස්ලිම් උන් තවතවත් චාටර් වෙනවා. සුද්දො අපේ උං වගේ නෙමෙයි නේ. උන් ට අදාළ නෑ මෙහේ වගේ චාටර් කරන්න බැ උන්ව.
    උන්ගේ ලොකු community එකක් තියෙනව internet වල.
    ඌ ඔක්කොම evidence දීල තමා, plan කරලා ඕක කරේ.

    අපේ පොන්න සිංහලුන් මුස්ලිම් උන්ට ගැහැව්වා ම උං ඒක දෙක කරලා අල්ජසීර එකේ දාගන්නවා. උං අපිට ගහලා අපි උන්ට ගැහුවා කියලා අන්තර්ජාතිකව වගේ news යවනවා. අපේ මී හරක් කිසි ප්ලෑන් එකක් නෑ. ඉතිං දැන් මු කියපු හැම දේම මිනිස්සු කතා කරනවා.
    මුස්ලිම් බහුතර ජනතාව වැඩි වෙන්න වෙන්න හැම තැනම ප්‍රශ්න. කියලා මිනිස්සුන්ගේ ඔලුව පෑදෙන ගාණට එනවා. එතැනදී තමයී මොඩ මුස්ලිම් ටික පාඩමක් උගන්නන්න ගන්නේ.

    රටවල් වලට මුස්ලිම් නම් immigrants ගන්නේ නැති තැනට පත් කරන්න තමයී ඕන. එතැනට අවම හම්බයන් ටිකට උන්ගේ රටවල් වල ඉන්න වෙන්නේ. එතකොට ප්‍රශ්න ගොඩක් හරි කියලා මිනිස්සුන්ට තේරෙන්න නම් ඕක ගැන discussions ඇති වෙන්න ඕන.
     

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,955
    28,870
    113
    e mokada machan? :eek:

    Baya hithei..mehema hithena minussu samaje innewa kiyela...mu muslims lawa target kerata mass migration walata wiruddai unge jathiya nathi wei kiyela... u kiyanne european rata wala inne siyaluma non europeans lawa e ratewal welin eliyata danne onelu...muslims lawa target kare high birth rates hinda kiyela lokuma threat eke tiyenne ungen kiyela.. umba kiyola balapan 74 pages..:dull:
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,687
    87,065
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    Baya hithei..mehema hithena minussu samaje innewa kiyela...mu muslims lawa target kerata mass migration walata wiruddai unge jathiya nathi wei kiyela... u kiyanne european rata wala inne siyaluma non europeans lawa e ratewal welin eliyata danne onelu...muslims lawa target kare high birth rates hinda kiyela lokuma threat eke tiyenne ungen kiyela.. umba kiyola balapan 74 pages..:dull:

    yako 74 pages kiyawanna kammali nadda ban :dull: wena monawada kiyala tiyenne ochchara? oya tika kiyanna 74 pages ona nane :eek:
     

    Kevin_Fdo

    Well-known member
  • Jan 12, 2019
    4,661
    2,097
    113
    𝟷𝟸𝟽.𝟶.𝟶.𝟷
    Baya hithei..mehema hithena minussu samaje innewa kiyela...mu muslims lawa target kerata mass migration walata wiruddai unge jathiya nathi wei kiyela... u kiyanne european rata wala inne siyaluma non europeans lawa e ratewal welin eliyata danne onelu...muslims lawa target kare high birth rates hinda kiyela lokuma threat eke tiyenne ungen kiyela.. umba kiyola balapan 74 pages..:dull:

    :yes::yes: ita passe kelinne indian unta :baffled:
     

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,955
    28,870
    113
    yako 74 pages kiyawanna kammali nadda ban :dull: wena monawada kiyala tiyenne ochchara? oya tika kiyanna 74 pages ona nane :eek:

    :yes::yes: ita passe kelinne indian unta :baffled:
    Straight from the book:

    Europe for Europeans

    The invaders must be removed from European soil, regardless from
    where they came or when they came. Roma, African, Indian, Turkish, Semitic or other. If they are not of our people, but live in our lands, they
    must be removed. Where they are removed to is not our concern, or responsibility. Our
    lands are not their home, they can return to their own lands or found their
    homelands elsewhere. But they will not occupy our soil. How they are removed is irrelevant, peacefully, forcefully, happily, violently or diplomatically. They must be removed. Until these interlopers are repatriated to their peoples lands, then Europe
    has no true sovereignty, and anyone, no matter their ethnicity or beliefs
    can call Europe their own. REMOVE THE INVADERS, RETAKE EUROPE
     

    LazyLizard

    Well-known member
  • Aug 27, 2015
    59,445
    14,448
    113
    11
    කටුකරෝලගම


    ඇත්තටම වෙන්නෙ මුස්ලිම් උන්ව චාටර් වෙන එක.
    මුන් revenge එක ගැන. මුස්ලිම් උන් ගෙ terror එක ගැන full clear එකට message එකක් එක්ක දෙන ගමන් තමයී video එක පෝස්ට් කරේ. ඉතින් උඹ වගේ ගොඩක් එවුන් මෙකට හේතුව හොයනවා. අන්න එතකොට තිත්ත ඇත්ත කතා කරන්න ගන්නවා. තවත් බලා ඉන්න බැරි නිසා fight කරේ කියලා ඌ කියලා තියෙන්නේ මුස්ලිම් උන් උන්ගේ මිනිස්සු මරණ එකට. උන්ව replace කරන එකට මොකුත් නොකර ඔහේ බලං හිටියොත් කිසි දෙයක් ලැබෙන්නේ නෑ කියලයි කියලා තියෙන්නේ. Weapons law එකත් ඌ කිව්වා වගේම change කරලා. ඒකටත් ඌ කියලා තියෙනව weapons අතේ තියන් ඉන්න ළදරුවෝ කොහොමත් fight එක give up කරලා තියෙන්නේ කියලා. ඉතිං ඕක ගැනත් එළියට එනවා කතා වෙන්කොට. Attention එක විතරක් නෙමෙයි මිනිස්සු මේ ගැන කතා කරණකොට මුස්ලිම් උන් තවතවත් චාටර් වෙනවා. සුද්දො අපේ උං වගේ නෙමෙයි නේ. උන් ට අදාළ නෑ මෙහේ වගේ චාටර් කරන්න බැ උන්ව.
    උන්ගේ ලොකු community එකක් තියෙනව internet වල.
    ඌ ඔක්කොම evidence දීල තමා, plan කරලා ඕක කරේ.

    අපේ පොන්න සිංහලුන් මුස්ලිම් උන්ට ගැහැව්වා ම උං ඒක දෙක කරලා අල්ජසීර එකේ දාගන්නවා. උං අපිට ගහලා අපි උන්ට ගැහුවා කියලා අන්තර්ජාතිකව වගේ news යවනවා. අපේ මී හරක් කිසි ප්ලෑන් එකක් නෑ. ඉතිං දැන් මු කියපු හැම දේම මිනිස්සු කතා කරනවා.
    මුස්ලිම් බහුතර ජනතාව වැඩි වෙන්න වෙන්න හැම තැනම ප්‍රශ්න. කියලා මිනිස්සුන්ගේ ඔලුව පෑදෙන ගාණට එනවා. එතැනදී තමයී මොඩ මුස්ලිම් ටික පාඩමක් උගන්නන්න ගන්නේ.

    රටවල් වලට මුස්ලිම් නම් immigrants ගන්නේ නැති තැනට පත් කරන්න තමයී ඕන. එතැනට අවම හම්බයන් ටිකට උන්ගේ රටවල් වල ඉන්න වෙන්නේ. එතකොට ප්‍රශ්න ගොඩක් හරි කියලා මිනිස්සුන්ට තේරෙන්න නම් ඕක ගැන discussions ඇති වෙන්න ඕන.
    මේ සිද්දියට හම්බුනු ප්‍රචාරෙන් දශමයක්වත් හම්බුනේ නෑ බන් ඔය මනුස්සයගේ හේතු වලට. ප්‍රධාන ප්‍රවෘත්තිය යන්නේ මනුස්සය 49ක් මරපු එකට මිසක් මැරුවේ ඇයි කියන එකට නෙවේ. ඉන්ටනෙට් එකේ ඕවා ගැන උනන්දු උන් කීපදෙනෙක් ඕනෙනං ඔය පිටු තොගේ හොයාගෙන කියවයි හැබැයි බහුතරේ ඕව කියව කියව ඉන්නේ නෑ උන්ගේ ඔලුවට යන්නේ ප්‍රධාන ප්‍රවෘත්තිය. මෙහෙ සිංහලුන්ට නං මුස්ලිම් උන් එක්ක තියෙන අවුල හින්ද හුරේ දදා ඕව කියෙව්වට බහුතරයක් සුද්දෝ හෙන සහජීවන ලයින් එකේ ඉන්නේ උන් අන්න ගිහින් පල්ලිය ඉස්සරහ මල් තියනව මම දැක්ක.

    අනිත් එක ඕවා කියවල ඉන්ටනෙට් එකේ ඉන්න උන් මොරාල් අප් කරගෙන ජාතිවාදියෝ උනාට එලියට ඕවා පෙන්නන බෑ කාටවත් සහජීවනේ සහෝදරත්වේ ආගමික සමගිය අනං මනං තමා එළියේ යන්නේ. එහෙම නොවෙන්න නං හිට්ලර් වගේ බුවෙක් එන් ඕනේ එළිපිටම ගහල මරල පිටින් ආපු උන් පන්නන්න.
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    මේ සිද්දියට හම්බුනු ප්‍රචාරෙන් දශමයක්වත් හම්බුනේ නෑ බන් ඔය මනුස්සයගේ හේතු වලට. ප්‍රධාන ප්‍රවෘත්තිය යන්නේ මනුස්සය 49ක් මරපු එකට මිසක් මැරුවේ ඇයි කියන එකට නෙවේ. ඉන්ටනෙට් එකේ ඕවා ගැන උනන්දු උන් කීපදෙනෙක් ඕනෙනං ඔය පිටු තොගේ හොයාගෙන කියවයි හැබැයි බහුතරේ ඕව කියව කියව ඉන්නේ නෑ උන්ගේ ඔලුවට යන්නේ ප්‍රධාන ප්‍රවෘත්තිය. මෙහෙ සිංහලුන්ට නං මුස්ලිම් උන් එක්ක තියෙන අවුල හින්ද හුරේ දදා ඕව කියෙව්වට බහුතරයක් සුද්දෝ හෙන සහජීවන ලයින් එකේ ඉන්නේ උන් අන්න ගිහින් පල්ලිය ඉස්සරහ මල් තියනව මම දැක්ක.

    අනිත් එක ඕවා කියවල ඉන්ටනෙට් එකේ ඉන්න උන් මොරාල් අප් කරගෙන ජාතිවාදියෝ උනාට එලියට ඕවා පෙන්නන බෑ කාටවත් සහජීවනේ සහෝදරත්වේ ආගමික සමගිය අනං මනං තමා එළියේ යන්නේ. එහෙම නොවෙන්න නං හිට්ලර් වගේ බුවෙක් එන් ඕනේ එළිපිටම ගහල මරල පිටින් ආපු උන් පන්නන්න.

    :yes:
     

    Aruna119

    Well-known member
  • Jul 7, 2014
    9,544
    2,581
    113
    85
    පලංචියේ............................
    මේ සිද්දියට හම්බුනු ප්‍රචාරෙන් දශමයක්වත් හම්බුනේ නෑ බන් ඔය මනුස්සයගේ හේතු වලට. ප්‍රධාන ප්‍රවෘත්තිය යන්නේ මනුස්සය 49ක් මරපු එකට මිසක් මැරුවේ ඇයි කියන එකට නෙවේ. ඉන්ටනෙට් එකේ ඕවා ගැන උනන්දු උන් කීපදෙනෙක් ඕනෙනං ඔය පිටු තොගේ හොයාගෙන කියවයි හැබැයි බහුතරේ ඕව කියව කියව ඉන්නේ නෑ උන්ගේ ඔලුවට යන්නේ ප්‍රධාන ප්‍රවෘත්තිය. මෙහෙ සිංහලුන්ට නං මුස්ලිම් උන් එක්ක තියෙන අවුල හින්ද හුරේ දදා ඕව කියෙව්වට බහුතරයක් සුද්දෝ හෙන සහජීවන ලයින් එකේ ඉන්නේ උන් අන්න ගිහින් පල්ලිය ඉස්සරහ මල් තියනව මම දැක්ක.

    අනිත් එක ඕවා කියවල ඉන්ටනෙට් එකේ ඉන්න උන් මොරාල් අප් කරගෙන ජාතිවාදියෝ උනාට එලියට ඕවා පෙන්නන බෑ කාටවත් සහජීවනේ සහෝදරත්වේ ආගමික සමගිය අනං මනං තමා එළියේ යන්නේ. එහෙම නොවෙන්න නං හිට්ලර් වගේ බුවෙක් එන් ඕනේ එළිපිටම ගහල මරල පිටින් ආපු උන් පන්නන්න.


    Damn True :yes:
     

    Thinkerz

    Member
    Mar 14, 2019
    428
    32
    0
    මේ සිද්දියට හම්බුනු ප්‍රචාරෙන් දශමයක්වත් හම්බුනේ නෑ බන් ඔය මනුස්සයගේ හේතු වලට. ප්‍රධාන ප්‍රවෘත්තිය යන්නේ මනුස්සය 49ක් මරපු එකට මිසක් මැරුවේ ඇයි කියන එකට නෙවේ. ඉන්ටනෙට් එකේ ඕවා ගැන උනන්දු උන් කීපදෙනෙක් ඕනෙනං ඔය පිටු තොගේ හොයාගෙන කියවයි හැබැයි බහුතරේ ඕව කියව කියව ඉන්නේ නෑ උන්ගේ ඔලුවට යන්නේ ප්‍රධාන ප්‍රවෘත්තිය. මෙහෙ සිංහලුන්ට නං මුස්ලිම් උන් එක්ක තියෙන අවුල හින්ද හුරේ දදා ඕව කියෙව්වට බහුතරයක් සුද්දෝ හෙන සහජීවන ලයින් එකේ ඉන්නේ උන් අන්න ගිහින් පල්ලිය ඉස්සරහ මල් තියනව මම දැක්ක.

    අනිත් එක ඕවා කියවල ඉන්ටනෙට් එකේ ඉන්න උන් මොරාල් අප් කරගෙන ජාතිවාදියෝ උනාට එලියට ඕවා පෙන්නන බෑ කාටවත් සහජීවනේ සහෝදරත්වේ ආගමික සමගිය අනං මනං තමා එළියේ යන්නේ. එහෙම නොවෙන්න නං හිට්ලර් වගේ බුවෙක් එන් ඕනේ එළිපිටම ගහල මරල පිටින් ආපු උන් පන්නන්න.

    උබ දැන් මිනීමැරීම අනුමත කරනවද? මොන හේතුවකට හරි?