NIC එක ඉතින් කොහොමත් purse එකේ තියෙනවනේ. ඉතින් කඩේ ගියත් අරන් යැවෙනවා. නීතිය අමතක කලොත්, NIC එක ළග තියෙන එක හොඳයි. blood group එක එහෙමත් තියෙනවා. Emergency එකකදී ගෙදර කොහෙද කියලා හොයාගන්න පුළුවන්.
ඒත් ඉතින් නාකි උනාමත් උන්ට පොලිසියෙ ලොක්කො අරුන් මුන් එක්ක කනෙක්ශන්ස් තියෙනව නෙ. හොද ම වැඩේ හැම මාසෙ ම වෙන ම බජට් එකක් වෙන් කරලා තියපන් නඩු වලට ම. එක ම ලෝයර් කෙනෙක්ට දීපන් පවුලේ කේස්. ඒකත් කම්මැලි කුනෙක් නැතුව හොද කට තියෙන එකෙක් තියාගෙන් ඉදපන්. නැත්නම් ලංකාවේ අඩියක් අඩියක් ගානේ ඉන්න ගොඩයො මූසලයො එක්ක ජීවත් වෙන්න අමාරුයිhabai un naki unama ballek unwa ganag ganne na kiyana eka amathakai!
ඒ වගෙද බන් නෝන්ඩිය පොලිසියට ගෙනිච්චා කියලා. වසලා හමාරයිoka godak kudu type eke inna munak thibboth awith ahnawa.mn andurana ekekutath ohoma nawathtla ahala thibba thani kudda type hondata salli thiyenawa.connection thiyenawa.uu nan oic kryta katha krala awith thibba. mn nan purse eke id eka dan inne kadeta giyth purse eka arnne ynne
aruwa nan genihin thibbe na. oic ta cl krala awith ethanin.ugeth hena pada line ithin yaluwa unataඒ වගෙද බන් නෝන්ඩිය පොලිසියට ගෙනිච්චා කියලා. වසලා හමාරයි

මට ඕක උනා එක පාරක් මීට අවුරුදු 15කට විතර කලින්, මායි යාලුවෙකුයි පොඩ්ඩක් එහාට වෙන්න වාඩි වෙලා පොඩි චැටක් දාගෙන යද්දි ජීප් එකක් ඇවිත් උස්සන් ගියා. උන්ට කොච්චර කිව්වත් ඇහුවේ නෑ. කොහොමහරි ජීප් එකේ දාගෙන යනකොට පාරේ අපිට වඩ චොර එවුන් ඉන්නවා පාර දෙපැත්තේ උන් එක්ක නවත්ත නවත්ත අරුන් කියවනවා.ඒ වගෙද බන් නෝන්ඩිය පොලිසියට ගෙනිච්චා කියලා. වසලා හමාරයි
oka godak kudu type eke inna munak thibboth awith ahnawa.mn andurana ekekutath ohoma nawathtla ahala thibba thani kudda type hondata salli thiyenawa.connection thiyenawa.uu nan oic kryta katha krala awith thibba. mn nan purse eke id eka dan inne kadeta giyth purse eka arnne ynne
koheda ban liyala thiyana nithi poth kudu type munu ganaඔව් බන් ඒකනේ. ගෙවල් පැත්තේත් ඉදලා ඉවරයි . ගෙනියන්ඩ හේතුව කීවේ මොකක්දමට ඕක උනා එක පාරක් මීට අවුරුදු 15කට විතර කලින්, මායි යාලුවෙකුයි පොඩ්ඩක් එහාට වෙන්න වාඩි වෙලා පොඩි චැටක් දාගෙන යද්දි ජීප් එකක් ඇවිත් උස්සන් ගියා. උන්ට කොච්චර කිව්වත් ඇහුවේ නෑ. කොහොමහරි ජීප් එකේ දාගෙන යනකොට පාරේ අපිට වඩ චොර එවුන් ඉන්නවා පාර දෙපැත්තේ උන් එක්ක නවත්ත නවත්ත අරුන් කියවනවා.
ඊටපස්සෙ station එකට ගියාම OIC කාරයට තේරුනාද කොහෙද අපි අහින්සක ඩයල් කියලා. ඌ කිව්ව පොඩ්ඩක් ඉන්න Jeep එකෙන්ම ගෙදරට දාන්නම් කියලා. යකො ගෙදර ඉස්සරහා පොලිසියෙන් නැවැත්තුවොත් ගූ හැත්තෑවයි. ඉතින් අපි කිව්වා, අනේ එපා, අපි පයින්ම ගෙදර යන්නම් කියලා. එහෙමම මාරු උනා.
හරියට මතක නෑ. අපෙන් ඇහුවා මොකද ඔතන ඉන්නෙ කියලා, අපි කිව්වා කාලෙකින් සෙට් උනේ පොඩ්ඩක් චැටක් දාන්න ආව කියලා. මතක විදියට අරූට කෑලි කේස් එකක් තිබිලා ගෙවල් ගාව කතා කරන්න බෑ කියපු නිසා තමා ආවේ.ඔව් බන් ඒකනේ. ගෙවල් පැත්තේත් ඉදලා ඉවරයි . ගෙනියන්ඩ හේතුව කීවේ මොකක්ද
වෙලාව තමා නෙහ්හරියට මතක නෑ. අපෙන් ඇහුවා මොකද ඔතන ඉන්නෙ කියලා, අපි කිව්වා කාලෙකින් සෙට් උනේ පොඩ්ඩක් චැටක් දාන්න ආව කියලා. මතක විදියට අරූට කෑලි කේස් එකක් තිබිලා ගෙවල් ගාව කතා කරන්න බෑ කියපු නිසා තමා ආවේ.
පොලිසියේ හුකන්නලා විශ්වාස කලේ නෑ. යමු පොලිසියට කිව්වා. අපිත් ඉතින් නිකන් ප්රශ්න ඕන නෑ කියලා ගියා. මුර සංචාරේ උන් සෙට් එකක්. ආතල් එක තියෙන්නෙ අපිට වඩා සැක උන් පාරේ යනවා මුන් ගනන් ගන්නෙ නෑ උන්ව. සමහර වෙලාවට ඒවගේ උන්ගෙන් තමා පාරත් අහන්නෙ මේ යක්කු.

ඔව් බන්, ගෙදරට මාට්ටු උනා නම් කැරිම සීන් එකක් වෙන්නෙ. ගුටි කන්න වෙනවා මොකද අපි කවදාවත් එහෙම චාටර් වැඩ කරලා නොන්ඩි වෙලා නෑ. නම තියන් හිටියෙ. කොටින්ම ගෙවල් වටේ කාටවත් කරදරයක් කරලත් නෑ ඉස්සර ඉඳන්. නිකන් හිතපන්කො පොලිසි සීන් එක නිසා ගෙදර පොලිසියෙන් ආව හරි, කූඩුවට දාල පහුවදා උසාවියෙන් බේරගන්න කිව්වානම්? මතක විදියට උන්ගෙන් ඇහුවාම මොකද කරන්නෙ කියලා කිව්වෙ උසාවි දාවි කියලා.වෙලාව තමා නෙහ්
oya kathawa 100% kiyanne ne kawruth. depethehe idala 50% kiyala anik peththe bail gahanwaගෙදරින් එලිය යද්දි උදා: හන්දියේ කඩේට යද්දි, නැත්තන් යාලුවේක්ගෙ ගෙදර යද්දි වගේ NIC අරන් යන්න ඕනද බන්? අර ජැකාගෙ බෑනට උන දේ (හරියට උනේ මොකක්ද කියන්න දන්නේ නෑ) අපිට වෙන්න පුලුවන්ද? අපේ තාත්තලා නම් ප්රසිද්ද නෑ ඒ නිසා කැමරා කැරියෝ අපේ ඒවා ගන්න එන එකක් නෑ.
ඉතින් කෙල වෙන්න කලින් හැමොම මේ ගැන නීතිය දැනගන්න එක වැදගත් කියලා හිතනවා.
දන්න එකෙක් උදව්වක් දීපල්ලා.