නුවර පළාතේ තරුණයන් සතු පංචවිධ උත්තුංග ගු&#3499

ACHIK

Well-known member
  • Jun 12, 2015
    17,618
    6,326
    113
    මම දන්න විදියට ගාල්ලෙ උන් වත් කොලඹ උන් වත් නිදහස වෙනුවෙන් සටන් කරේ නැහැ
    එතකොට නිදහස වෙනුවෙන් සටන් කරපු මිනිස්සුන්ගේ ලේ තියෙන අය නපුංසකද උඹ කියන විදියට
    මෙහෙමයි කොලඹ ගාල්ල මාතර කොහොමත් එකම blood line එකක්ව වගෙ මොකද දකුණෙන් ආපු මිනිස්සු තමයි කොලඹ ගොඩක් අය. ගොඩාක් වෙලාවට ඒක නිසා උස අඩු ඇදුරු පැහැ සම තියෙන්නේ
    නුවර අය සෞම්‍ය පරිසරය නිසා ලස්සන පෙනුමක් තියෙන අය
    මමත් කොලඹ හැබැයි ලංකාවේ ජීවත් වෙන්න හොදම kandy ලස්සන පරිසරය ලස්සන මිනිස්සු පෙනුම ගති ගුණ දෙකම තියෙනවා



    දැන් රටේ තියෙන ලොකුම ප්‍රශ්නේ මේකද මචන්ලා..
    උබලා සින්හල නේද? සින්හල මිනිස්සු ඉන්නේ මේ ලන්කාවේ විතරයි උබලා එකත් නුවර ගාල්ලේ කොළබ කියලා බෙදාගෙන ගහ මරාගනිල්ලා අරහේ තම්බි ටික රට අල්ලහන්නම්.

    :confused::confused::confused::confused:
     

    Ciga boy

    Member
    Jan 5, 2019
    126
    14
    0
    Nuwara thamai karima ponnayo inne. Pera campus wala pawa nuwara unwa nondi karanawa. Ponna hatta. Pawala dena gon hatta. Anika melowadak nathi un inne. Pada thamai gadak thiyenne. Ganu nam lassanai. Pirimi nam karima ponnayo
     

    aneasarayana

    Well-known member
  • Oct 13, 2013
    4,010
    3,837
    113
    නුවර පොන්ස්ල හෙන ගොං
    ඔය සුද්ද ගෙ කාලේ අපේ රටේ ජාතික වීරයෝ සුද්දට පාවල දීල හවසට තමන්ගේ ගෑනිව තානාන්තර බලාගෙන සුද්දාගේ ගෙදරට යවපු එවුන් ඉතුරු වෙලා, රටට ආදරය කරන සුද්දට විරුද්ධව කැරලි ගහපු එවුන් ඔක්කොම ඒ කාලේ නුවර අත් අැරලා ගිහිං සබරගමුවේ සෙට් උනා. ඒකයි ඒ පලාත් වල තවම කිසි දියුණුවක් නැති විදිහට තියෙන්නෙ. සුද්දා ඇවිල්ල කරේ ඔක්කොම නුවර පැත්තේ. නෝන්ජල් කම ඉතුරු වෙලා තියෙන blood line තමයි තවමත් ඒ පැත්තේ පැවතෙන්නේ. ඕවා ඉවසන් ඉන්න බැරිව කැරලි ගහපු, resistance එකට join උනේ සබරගමුවේ. දැන් ඒ ගැනු ටික තම්බින්ට රෙද්ද උස්සන උන් ඉන්නේ. Show off එක බලාගෙන තමයි මේ Kandy වල සෙට් එක සුද්දට රෙද්ද ඉස්සුවේ. ඉතිං උන්ගේ ටිකක් show එක වැඩියි වගේම පිරිමි ගති ලක්ෂණ ගොඩක් අඩුයි. ගැනු චරිත ඉන්නවා. හදිස්සියේ ඉක්මන් තිරණ අරගෙන ගේම තියෙන aggressive ගති ලක්ෂණ වලට වඩා නෝන්ජල් ගති තමයි වැඩි පුර නුවර උං ට තියෙන්නේ. කට විතරයි. මොකක් හරි case එකක් එනකොට ඉස්සෙල්ලම ලිස්සල යන්නේ මුන් තමයි.

    මම දන්න නුවර ඔන්න ඕක තමයි තිත්ත ඇත්ත. අපි දකුණේ නෙමෙයි colombo. But අපිට කිසිම පුක් ගායක් නෑ අපි cmb කොල්ලො කියලා ගොං පාර්ට් show off දාන්න රට වටේට, but most developed district එක මෙක කියලා හැමෝම දන්නව.
    මම කියන්නේ නෑ මුන් මොවුන් ට වඩා හොඳයි, මුං නරකයි කියලා categorize කරලා. නමුත් Kandy වල කතාව ගැන කියන්න ඕන මොකද මේ thread එකේ බොරු talk show එකක් Kandy people ගැන දාලා තියෙන නිසා.


    :yes::yes::yes:
     

    Pathfinder_A2Z

    Well-known member
  • Jun 10, 2016
    9,572
    3,671
    113
    තොණ්ඩුලන්තය
    නුවර පොන්ස්ල හෙන ගොං
    ඔය සුද්ද ගෙ කාලේ අපේ රටේ ජාතික වීරයෝ සුද්දට පාවල දීල හවසට තමන්ගේ ගෑනිව තානාන්තර බලාගෙන සුද්දාගේ ගෙදරට යවපු එවුන් ඉතුරු වෙලා, රටට ආදරය කරන සුද්දට විරුද්ධව කැරලි ගහපු එවුන් ඔක්කොම ඒ කාලේ නුවර අත් අැරලා ගිහිං සබරගමුවේ සෙට් උනා. ඒකයි ඒ පලාත් වල තවම කිසි දියුණුවක් නැති විදිහට තියෙන්නෙ. සුද්දා ඇවිල්ල කරේ ඔක්කොම නුවර පැත්තේ. නෝන්ජල් කම ඉතුරු වෙලා තියෙන blood line තමයි තවමත් ඒ පැත්තේ පැවතෙන්නේ. ඕවා ඉවසන් ඉන්න බැරිව කැරලි ගහපු, resistance එකට join උනේ සබරගමුවේ. දැන් ඒ ගැනු ටික තම්බින්ට රෙද්ද උස්සන උන් ඉන්නේ. Show off එක බලාගෙන තමයි මේ Kandy වල සෙට් එක සුද්දට රෙද්ද ඉස්සුවේ. ඉතිං උන්ගේ ටිකක් show එක වැඩියි වගේම පිරිමි ගති ලක්ෂණ ගොඩක් අඩුයි. ගැනු චරිත ඉන්නවා. හදිස්සියේ ඉක්මන් තිරණ අරගෙන ගේම තියෙන aggressive ගති ලක්ෂණ වලට වඩා නෝන්ජල් ගති තමයි වැඩි පුර නුවර උං ට තියෙන්නේ. කට විතරයි. මොකක් හරි case එකක් එනකොට ඉස්සෙල්ලම ලිස්සල යන්නේ මුන් තමයි.

    මම දන්න නුවර ඔන්න ඕක තමයි තිත්ත ඇත්ත. අපි දකුණේ නෙමෙයි colombo. But අපිට කිසිම පුක් ගායක් නෑ අපි cmb කොල්ලො කියලා ගොං පාර්ට් show off දාන්න රට වටේට, but most developed district එක මෙක කියලා හැමෝම දන්නව.
    මම කියන්නේ නෑ මුන් මොවුන් ට වඩා හොඳයි, මුං නරකයි කියලා categorize කරලා. නමුත් Kandy වල කතාව ගැන කියන්න ඕන මොකද මේ thread එකේ බොරු talk show එකක් Kandy people ගැන දාලා තියෙන නිසා.

    මම සාමාන්‍යයෙන් මගේ කුලය විදියට හිතන්නේ සිංහල ජාතිය.... ඒකේ අඩු කුලේ ඉහළ කුලේ කියල මගුලක් නෑ... ඒ වගේම අර පලාතේ මේ පලාතේ කියල හීනමානයක්වත් නෑ... මම ඉපදුනේ නුවර.... උඹ මේකේ කියල තියෙන දේවල් එක්ක මට දැනෙන දේ තමයි උඹ ඉතිහාසයවත් හරියට කියවල නෑ කියල.... ඒ වගෙම උඹ හීනමානයෙන් ඉන්න එකෙක්.... දැන්වත් ඔය මානසිකත්වයෙන් මිදියන්... මම දන්න එවුන් ඉන්නවා ගාල්ල මාතර කොළඹ ඔය හැම පැත්තකම.. උන් නියම රියල් සිංහල එවුන්... ඒ වගේම කාළකණ්ණි මජර බීච් එකේ සුද්දන්ට පුක දෙන එවුනුත් ඔ්න තරම් දැකල තියෙනවා... ඒ වගේම තමයි නුවරත්... රියල් එවුනුත් ඉන්නවා.. හාල්පාරුවොත් ඉන්නවා.... ඒක පළාතේ වරද නෙවෙයි බං ජාතකේ වරද....

     

    chatura_CN

    Well-known member
  • Jun 2, 2016
    6,463
    1
    8,634
    113
    kandy
    එ අපෙ නත්තා මුත්තා පනත්තා කාලේ වෙන්න ඇති
    එහෙම එවුන් නෑ බං දැන්
    අනික පෙම් සුවය විඳින්න නුවර තැන් නෑ.
    මාත් නුවර.