නූඩ්ල්ස් එකට රසවත් වෙනස්කම් 5ක්

MAHAADENAmutta

Well-known member
  • Sep 25, 2016
    6,263
    1,115
    113
    76
    ගෙදර
    හදලා දෙන්න බැයිද බන් :D
    Rep +​

    නියම එකාගෙන් උබත් අහන්නේ පොර තාම වතුර එකක් උණු කර ගන්න වත් දන්නෑ වෙන එකෙක් ලියපු රෙසපියක් ඌ හැද්වා වගේ දාලා තියෙන්නේ උබ ඌට කියනවා හදලා දෙන්න කියලා:P:P:baffled:
     
    • Like
    Reactions: SRI305

    hodakolla

    Well-known member
  • Feb 14, 2017
    72,445
    1
    99,112
    113
    Leasing World

    නියම එකාගෙන් උබත් අහන්නේ පොර තාම වතුර එකක් උණු කර ගන්න වත් දන්නෑ වෙන එකෙක් ලියපු රෙසපියක් ඌ හැද්වා වගේ දාලා තියෙන්නේ උබ ඌට කියනවා හදලා දෙන්න කියලා:P:P:baffled:

    wathura unu karanna danna eka cmnt ekak dala tynne :P:P:P:P:P muge nama wtrai bn mahadanamuththa anith okkoma lama wada tyne :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
     
    • Like
    Reactions: Salli ekathuwa

    hodakolla

    Well-known member
  • Feb 14, 2017
    72,445
    1
    99,112
    113
    Leasing World
    මොකද මුණ දෙක වෙලා අද උබේ රෙසපි එක හදන් කෑවද? (මං බම්ප් කරන කොට උබට + රෙප් ලැබෙනවා මට - රෙප් ලැබෙනවා:baffled:)

    ehma REP adu wenna bn ubta noodles kla pissu wage mata penne :no::no::no:
     

    MAHAADENAmutta

    Well-known member
  • Sep 25, 2016
    6,263
    1,115
    113
    76
    ගෙදර
    ehma REP adu wenna bn ubta noodles kla pissu wage mata penne :no::no::no:

    ඇයි බං උබේ නම දාලා රෙප් කපලා දෙන්නෙක්ම මං දන්නවා උබ රෙප් කපන්නේ නෑ කියලා:baffled: කැපුවත් නම දාලාම කපන්න තරන් උබට පිස්සුත් නෑ කියලා :D:D
     

    hodakolla

    Well-known member
  • Feb 14, 2017
    72,445
    1
    99,112
    113
    Leasing World
    ඇයි බං උබේ නම දාලා රෙප් කපලා දෙන්නෙක්ම මං දන්නවා උබ රෙප් කපන්නේ නෑ කියලා:baffled: කැපුවත් නම දාලාම කපන්න තරන් උබට පිස්සුත් නෑ කියලා :D:D

    adoo uba dnnwada mageth thread wala rep kapnwa kwda bn e balu wade krna eka :angry::angry::angry: adoo uba dnnwane mm kagewath rep kapnna bn kawadawtah :oo::oo::oo:
     
    • Like
    Reactions: E Jay