නෙළුම් කුළුණට ගියෙ ඩොලර් මිලියන 100නෙ. ඒ කියන්නෙ තෙල් නැව් 2ක් වත් ගන්න බැරි ගානක්. ඒත් මාකට් කරලා ගත්තොත් ඔය ගාන ඕකෙන් හොයන්න පුළුවන් නෙ.
නෙළුම් කුළුණට ගියෙ ඩොලර් මිලියන 100නෙ. ඒ කියන්නෙ තෙල් නැව් 2ක් වත් ගන්න බැරි ගානක්. ඒත් මාකට් කරලා ගත්තොත් ඔය ගාන ඕකෙන් හොයන්න පුළුවන් නෙ.
උබේ පුකත් හොඳට මාකට් කරල ගත්තොත් රටේ ණය ගෙවාගන්න පුලුවන්නෙළුම් කුළුණට ගියෙ ඩොලර් මිලියන 100නෙ. ඒ කියන්නෙ තෙල් නැව් 2ක් වත් ගන්න බැරි ගානක්. ඒත් මාකට් කරලා ගත්තොත් ඔය ගාන ඕකෙන් හොයන්න පුළුවන් නෙ.

මේ සල්ලි වලින් මේ වගේ ප්රයෝජනවත් දෙයක් කරා නම් අවුලක් නෑ.'පොහොට්ටු කුළුණ' ගැන 'ඵදත් බයියා අදත් බයියා' උන්ට නම් ඵහෙම හිතෙන්න පුළුවන්..
![]()
ඒ නාමල් ගේ තෙල් නැව් නේ. රුසියාවෙන් කෙලින්ම ගත්තා නම් 4 ක් වගේ පුළුවන්.නෙළුම් කුළුණට ගියෙ ඩොලර් මිලියන 100නෙ. ඒ කියන්නෙ තෙල් නැව් 2ක් වත් ගන්න බැරි ගානක්. ඒත් මාකට් කරලා ගත්තොත් ඔය ගාන ඕකෙන් හොයන්න පුළුවන් නෙ.
මේ සල්ලි වලින් මේ වගේ ප්රයෝජනවත් දෙයක් කරා නම් අවුලක් නෑ.
වැඩකට නැති ඉදිකිරීමක්.
පිටරට උන් ණයට අරන් මේ වගේ වැඩකට නැති ඒව කරේ නෑ.
උන් ආදායම් ගේන project මුලින් කරලා පස්සේ තමයි මේවගේ දේවල් කරේ
meke toyena godak eva karanna be 100M $ walin, godak boru tiyene'පොහොට්ටු කුළුණ' ගැන 'ඵදත් බයියා අදත් බයියා' උන්ට නම් ඵහෙම හිතෙන්න පුළුවන්..
![]()
අා ඵහෙනම් කමක් නෑ පොහොට්ටු කුළුණ ණයට ඩොලර් අරන් හැදුවට.meke toyena godak eva karanna be 100M $ walin, godak boru tiyene
200 room 5stars hotels 6k tiya ekak wath be
cars nam puluwan eth wedak ne tower eka haduwa wagema tama
university ekak kiyanne complex system ekak. oya ganen science lab ekak wath hadanna be
wind farm ekak puluwan (over 100MW puluwan)
Hospital ekaka ICU ward ekak ekka base hospital ekak wath hadanna be oya ganen
me list eka viable investments widiyata haduwa nam
01. Wind farm eka - good investment
02. Improve existing unis
03. Improve regional hospitals (at least few)
මැදමුලන බූදලෙන් අරගත්ත සල්ලි කියල හිතාගෙන හැදුවම බයියන්ට මේ වගේ දේවල් හිතෙනවානෙළුම් කුළුණට ගියෙ ඩොලර් මිලියන 100නෙ. ඒ කියන්නෙ තෙල් නැව් 2ක් වත් ගන්න බැරි ගානක්. ඒත් මාකට් කරලා ගත්තොත් ඔය ගාන ඕකෙන් හොයන්න පුළුවන් නෙ.
උබේ පොන්න රනිල වරාය විකුණල ගත්ත ඩොලර් බිලියනයෙන් ඔයිට වඩා කරන්ඩ තිබ්බනෙ , ඒ ඩොලර් බිලියනයෙන් උබේ පොන්නය මොනාද කරේ????කෝ ඒ ඩොලර් බිලියනේ????.
අරගලේ කරල අගමැතිකරගත්ත එකනෙ උනේ අපිට අදාල නැ වද රනිලව..අරගල පොන්නයලගෙ අගමැති ...මහබැංකු හොරෙක්ව අගමැති කරගෙන ගෝටා මොකද කරන්නෙ? ලෝක බැංකුව හොරාකන්න ප්ලෑන් කරනවද?