මේදේ මෙතන දාලා එකෙක්ටවත් නැති කරගන්නවද? කොහොමද මේකේ ඉන්න කිරියන්ලට කියලා දෙන්නේ? කියලා වැට උඩක ඉන්නේ ෆ්රෙන්ඩ්ස්. හොද විදියක් කොටන් යමන්ලකෝ එහෙනම්
කොහොමද මචං මේක කියලා දෙන්නේ අනා ගන්නේ නැතිවතෑන්ක්ස් මචන්. උබනම් දෙවියෙක් නෙවේ දේවාලෙක කපුවෙක්ගෙ පුතෙක්.
hodama de ekkko uba witarak oka use karapan.. nattam company ekata notify karapan
hema ekama free nikan yanna gattama salli gewala yana eunta thamange wedak wat karaganna na slow wenawa
anun genath hethanna

එළ මචං ඒක එහෙන්ම තිවිච්චාවේ හොයාගන්න පුලුවන් කෙනෙක් තනියම හොයන් තනියම පාවිච්චි කරන්න නෙට්වර්ක් එක මො බිටෙ ල් ඔයිට වැඩිය බෑ ඕන්hodama de ekkko uba witarak oka use karapan.. nattam company ekata notify karapan
hema ekama free nikan yanna gattama salli gewala yana eunta thamange wedak wat karaganna na slow wenawa
anun genath hethanna
true ban oka tunneling wenna ona. owa illegal case ban count karala lakseka withara bilak awoth iwarai hondehodama de ekkko uba witarak oka use karapan.. nattam company ekata notify karapan
hema ekama free nikan yanna gattama salli gewala yana eunta thamange wedak wat karaganna na slow wenawa
anun genath hethanna
එහෙම සීන් එකක් නෙවෙයි මචං දෙන ෆී සර්විස් එකකින් කරන්නේ ෆීපේඩ් පැකේජ් එකක් තමන්ගේ ඩේටා වල ආරක්ෂාවට බලපෑමක් නෑtrue ban oka tunneling wenna ona. owa illegal case ban count karala lakseka withara bilak awoth iwarai honde