නො ලිමිට් එකේ පට්ට සෙනග කොල්ලනේ

BAT-MAN

Well-known member
  • Mar 11, 2011
    1,495
    408
    83
    හඳේ ... !!
    අනේ# පල හුකෝ යන්න අපිත් යන්නේ ඔතනින් තමයි තෝ කියන තරම් සෙනගක් හිටිය තොගෙ අම්මගේ රෙද්ද අස්සේ ගිහින් බලාගන්
     

    smaldeniya

    Well-known member
  • Feb 18, 2007
    3,615
    484
    83
    පෘතුවියේ

    ඉතින් බන් මාත් යනවා නුගේගොඩ ඇයි බන් අපි යන දවස් වලට සෙනග අඩුවෙලා උඹ ඉදල ඉදල යන දවසට විතරක් හම්බානක සෙනග ඉන්නෙ ???

    මට මතකයි ඉස්සර අර කොටි බෝම්බයක් තියපු දවස්වල එහෙම ඔය ගුබ්බෑයමේ ඉදපු සෙනග ගනන දැන් නම් ඔතන නිකන් වේලෙනවා

    by the way i found out today that "cool planet" too belong to හම්බයෙක්..

    මට නම් කූල් ප්ලැනෙට් එකේ ලෝගො එකේ කලර් එක දැක්ක ගමන් හිතුනා හම්බයෙක්ට වෙන්න ඇති අයිති කියල ඒත් අද එතනට යන්න උනා පොඩි වැඩකට මාත් එක්ක ගිය අනික් කෙනා සොපින් කරල එනකන් මම එතන වැඩ කරන එකෙක් එක්ක කතාවට වැටුනා ඌ කිවුවෙ මේක අයිති මුස්ලිම් කෙනෙක්ට කියල මොකක්ද මන්ද මුස්ලිම් නමක්

    අපි මිනිස්සු ඕවට යන එක නවත්තන්න ඒ අයව දැනුවත් කරන අතරෙ සිංහල වෙළද ප්‍රජාව දැනුවත් කරන්න ඕනෙ බිස්නස් පටන් අරන් සිංහල ජනතාව අතරට ගෙන යන්න.... නැත්නම් ගන්න එපා කිවුවාට ගන්නැතුව ඉන් නෑ

    අනික් එක සිංහල කඩවල බඩු ලාබයි හම්බ ගුබ්බෑයම් යටතෙ වැඩියෙ උදාහරණයකට එමරල්ඩ් ෂර්ට් එක නෝලිමිට් එකෙයි කූල් ප්ලැනෙට් එකෙයි 1440යි ඒත් කිරිබත්ගොඩ තිලකවර්ධන එකේ 1200යි කවුද කියන්නෙ සිංහල කඩවලට වඩා අඩුවට හම්බයො බඩු දෙනව කියල ???

     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: mano3989

    ගමයා

    Member
    Dec 22, 2011
    4,253
    294
    0
    oya kiyana tharam senagak ne normal week day walata inna senaga thami inne .kadawath kandy eke nam shop eka arinna isslla senga awith innawa
     

    cuteoz

    Well-known member
  • Jan 29, 2009
    8,997
    1,550
    113
    meka nam maha pissuwak, muslim kenekuge wuwath, demala, sinhala wuwath api ape lankikayo, oba kiana widihata hema muslim manussyekma aseelachara widihata hithanne nehe, kauruwath nasenne hithanne nehe, mata nam personally Hameedia's allanne nehe, eka mage opinion eka, mama yanne mata hodata salakanna puluwan, hugak hoda quality tiyena shops walata witharai. obath mema boru muslim agam beda aruwul walata waladenna epa, hugak durata obata yanna nokamathinam thamunge kemttakata praneetha wanna, nikan anith ayage hith walata wala nodanna.
     

    mano3989

    Well-known member
  • Mar 25, 2011
    7,844
    839
    113

    ඉතින් බන් මාත් යනවා නුගේගොඩ ඇයි බන් අපි යන දවස් වලට සෙනග අඩුවෙලා උඹ ඉදල ඉදල යන දවසට විතරක් හම්බානක සෙනග ඉන්නෙ ???

    මට මතකයි ඉස්සර අර කොටි බෝම්බයක් තියපු දවස්වල එහෙම ඔය ගුබ්බෑයමේ ඉදපු සෙනග ගනන දැන් නම් ඔතන නිකන් වේලෙනවා

    by the way i found out today that "cool planet" too belong to හම්බයෙක්..

    මට නම් කූල් ප්ලැනෙට් එකේ ලෝගො එකේ කලර් එක දැක්ක ගමන් හිතුනා හම්බයෙක්ට වෙන්න ඇති අයිති කියල ඒත් අද එතනට යන්න උනා පොඩි වැඩකට මාත් එක්ක ගිය අනික් කෙනා සොපින් කරල එනකන් මම එතන වැඩ කරන එකෙක් එක්ක කතාවට වැටුනා ඌ කිවුවෙ මේක අයිති මුස්ලිම් කෙනෙක්ට කියල මොකක්ද මන්ද මුස්ලිම් නමක්

    අපි මිනිස්සු ඕවට යන එක නවත්තන්න ඒ අයව දැනුවත් කරන අතරෙ සිංහල වෙළද ප්‍රජාව දැනුවත් කරන්න ඕනෙ බිස්නස් පටන් අරන් සිංහල ජනතාව අතරට ගෙන යන්න.... නැත්නම් ගන්න එපා කිවුවාට ගන්නැතුව ඉන් නෑ

    අනික් එක සිංහල කඩවල බඩු ලාබයි හම්බ ගුබ්බෑයම් යටතෙ වැඩියෙ උදාහරණයකට එමරල්ඩ් ෂර්ට් එක නෝලිමිට් එකෙයි කූල් ප්ලැනෙට් එකෙයි 1440යි ඒත් කිරිබත්ගොඩ තිලකවර්ධන එකේ 1200යි කවුද කියන්නෙ සිංහල කඩවලට වඩා අඩුවට හම්බයො බඩු දෙනව කියල ???


    :yes::yes::yes::yes:
     

    dimu999

    Member
    Dec 9, 2010
    1,608
    123
    0
    somewhere in this earth.
    meka nam maha pissuwak, muslim kenekuge wuwath, demala, sinhala wuwath api ape lankikayo, oba kiana widihata hema muslim manussyekma aseelachara widihata hithanne nehe, kauruwath nasenne hithanne nehe, mata nam personally Hameedia's allanne nehe, eka mage opinion eka, mama yanne mata hodata salakanna puluwan, hugak hoda quality tiyena shops walata witharai. obath mema boru muslim agam beda aruwul walata waladenna epa, hugak durata obata yanna nokamathinam thamunge kemttakata praneetha wanna, nikan anith ayage hith walata wala nodanna.

    පල පල පකය තොට ඕන්නම් !
     

    TechFox

    Junior member
  • Dec 20, 2012
    37
    15
    8
    Matath NoLimit eke 5000 gift card ekai 1000 ekai labuna free :D Mama eka dana manussayekta dunna :) Office eka athule FREE beduwe
     

    kyc

    Member
    Dec 2, 2008
    1,379
    309
    0

    මේ මගේ යාලුවෙක්ගෙ මගුල් ගෙදර යන්න ඇදුමක් ගන්න නුගේගොඩට ආවා ..........උබල යන්න එපා එපා කියන නිසා මමත් ගියා මොකද සීන් එක කියල බලන්න........දොර ලග ඉදන් සෙනග ..........මම ඇදුමක් අරන් බිල ගෙවන්න පැය 2ක් පෝලිමේ හිටියා ....හිතන්න පුළුවන් නේද සෙනග??හම්බයන්ගේ බිස්නස් අඩුවෙලා නෑ බන් .......

    මගේ නම් ජාති , ආගම බේද නෑ ......හැමෝම එක්ක හොදට ඉන්න මම කැමති....එත් ඉතින් උන්ගේ සමහර උන් කරන වැඩ නිසා තමයි ඔහොම සීන් නොකරත් බැරි.......


    පල ඩෝ යන්න.... යකෝ මම අදත් බයික් එකේ යන ගමන් බලුව උබ කියන තරම් එක මැස්ස්ක් නෑ අඩෝ. උබට මම -6 රෙප් කැපුව නමත් දාල මගෙ. උබත් ගිහින් හලාල් ජන්ගියක් අරන් දියන් අල්ලට.....
     
    • Like
    Reactions: subash dushmantha

    kyc

    Member
    Dec 2, 2008
    1,379
    309
    0
    Api jaathi beda amathaka karala, sahayogayen, samadanayen, ekathu wela, allah ge ammata hukamu. :)


    ted2065.jpg

    crazyshitk.jpg
     

    chirart1

    Well-known member
  • Jul 27, 2009
    3,445
    468
    83
    yeah ban thats true :( :(

    man dakka elakiri ekema nolimit 40% bahala kiyala man bus eke yana gaman balan giya kata kapala senaga ban :( :(
     

    FUC_

    Banned
    Nov 24, 2012
    250
    20
    0
    yeah ban thats true :( :(

    man dakka elakiri ekema nolimit 40% bahala kiyala man bus eke yana gaman balan giya kata kapala senaga ban :( :(


    ekane bun..........ape sinhala unta owa amathaka wenawa..............kari hambayo hamadama dinanawa
     

    danukapeiris

    Well-known member
  • Apr 14, 2007
    6,952
    1,906
    113
    Muslim kada walata yanna epa kiyala witharak madi.. sinhala hoda kada set ekak chain ekak hedenna one.. eka thama real reaction eka.. aka hadala hoda quality products thiyana shop hadanna one.. eke price eka adala ne... normal products thiyana ewa hadanna one eke prices cheap wenna one.. labeta hoyana ayata ganna godak aduwata low quality ewa thiyenna one.. onna okoma kaloth oya segment 3 ma allanna puluwan.. ethkota jathi bala bala inna one ne api nikanma nokiyama minissu sinhala kadawalata yai...

    ape sinhala un dawasak dekak hariyata karai ita passe echcharai.. ehema be..
     

    welu_sumana

    Well-known member
  • Jul 17, 2012
    1,242
    96
    48
    මම හිතුවා ඔහොම එකෙක් හරි කියයි කියල....මගේ කෑල්ල 3000 ක වවුචර් මට දුන්න පෙරේද....එකයි මචන් ගියේ....කෙල්ල ඕවා දන් නෑ .......නො ලිමිට් එකෙන් අරන්.....මම සල්ලි දීල නම් මලාට ගන් නෑ

    මූ ෂුවර් හම්බයෙක්. නැත්නම් මුගේ කෙල්ල හම්බයන්ට දෙන එකියක්. කෙල්ල එවපන් අපි දෙන්නම් සිංහල කඩේකට වවුචර් එකක්. නොදකින් තොපි වගේ සක්කිලි.:confused: රැපියල් 3000 ට පුක දෙන සිරිතක් තිේද බන්.
     
    Last edited:

    danukapeiris

    Well-known member
  • Apr 14, 2007
    6,952
    1,906
    113
    mama sinhala Buddhist. mama godak agama jathiya balanne ne yaluwo ekka innakota. api okkoma ekai.. but api mathaka thiyaganna one api sinhala Buddhist kiyala...

    muslim aya halal ne kiyala sinhala kaden kanne nettam api halal kaden kanne ai ?? un noka innakota mokak hari ahage namen kiyala un jathiwadi ne but api ehema kaloth ???

    man thadin wiruddai shariya neethiya me rate patan ganna yanawata, halal promote karanawata...

    yako balanakota meka Buddhist ratak nemei ne... pansil 5 kadanna dayak wenne ne kiyala promote karana kada thiyanawada ??? but halal kada thiyanawa... lejjai ettatama...

    apita thama beri una lankawe harak marana eka nawattanna.. marana un ellala maranna.... thawa mona kathada ???

    anna ethanin patan gamu !!! api Buddhist kiyala Buddhist mona neethiyada lankawe thiyenne ???

    Panathipatha - Government eka licence denawa saththu marana "gawa gathakagara thiyanna"

    Surameraya - Government eka licence denawa


    api mewa udatama yanna one ne... ekakin patan gamu.. darmapalathuma giya maga..

    ai apita harak marana eka nawattanna beri !!!!!
     

    FUC_

    Banned
    Nov 24, 2012
    250
    20
    0

    මූ ෂුවර් හම්බයෙක්. නැත්නම් මුගේ කෙල්ල හම්බයන්ට දෙන එකියක්. කෙල්ල එවපන් අපි දෙන්නම් සිංහල කඩේකට වවුචර් එකක්. නොදකින් තොපි වගේ සක්කිලි.:confused: රැපියල් 3000 ට පුක දෙන සිරිතක් තිේද බන්.

    hamba ponnyo nisa thamai mewa damme http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1519351

    Sinhalayo modayo karanne tho wage un............