අනේ# පල හුකෝ යන්න අපිත් යන්නේ ඔතනින් තමයි තෝ කියන තරම් සෙනගක් හිටිය තොගෙ අම්මගේ රෙද්ද අස්සේ ගිහින් බලාගන්
ඉතින් බන් මාත් යනවා නුගේගොඩ ඇයි බන් අපි යන දවස් වලට සෙනග අඩුවෙලා උඹ ඉදල ඉදල යන දවසට විතරක් හම්බානක සෙනග ඉන්නෙ ???
මට මතකයි ඉස්සර අර කොටි බෝම්බයක් තියපු දවස්වල එහෙම ඔය ගුබ්බෑයමේ ඉදපු සෙනග ගනන දැන් නම් ඔතන නිකන් වේලෙනවා
by the way i found out today that "cool planet" too belong to හම්බයෙක්..
මට නම් කූල් ප්ලැනෙට් එකේ ලෝගො එකේ කලර් එක දැක්ක ගමන් හිතුනා හම්බයෙක්ට වෙන්න ඇති අයිති කියල ඒත් අද එතනට යන්න උනා පොඩි වැඩකට මාත් එක්ක ගිය අනික් කෙනා සොපින් කරල එනකන් මම එතන වැඩ කරන එකෙක් එක්ක කතාවට වැටුනා ඌ කිවුවෙ මේක අයිති මුස්ලිම් කෙනෙක්ට කියල මොකක්ද මන්ද මුස්ලිම් නමක්
අපි මිනිස්සු ඕවට යන එක නවත්තන්න ඒ අයව දැනුවත් කරන අතරෙ සිංහල වෙළද ප්රජාව දැනුවත් කරන්න ඕනෙ බිස්නස් පටන් අරන් සිංහල ජනතාව අතරට ගෙන යන්න.... නැත්නම් ගන්න එපා කිවුවාට ගන්නැතුව ඉන් නෑ
අනික් එක සිංහල කඩවල බඩු ලාබයි හම්බ ගුබ්බෑයම් යටතෙ වැඩියෙ උදාහරණයකට එමරල්ඩ් ෂර්ට් එක නෝලිමිට් එකෙයි කූල් ප්ලැනෙට් එකෙයි 1440යි ඒත් කිරිබත්ගොඩ තිලකවර්ධන එකේ 1200යි කවුද කියන්නෙ සිංහල කඩවලට වඩා අඩුවට හම්බයො බඩු දෙනව කියල ???




meka nam maha pissuwak, muslim kenekuge wuwath, demala, sinhala wuwath api ape lankikayo, oba kiana widihata hema muslim manussyekma aseelachara widihata hithanne nehe, kauruwath nasenne hithanne nehe, mata nam personally Hameedia's allanne nehe, eka mage opinion eka, mama yanne mata hodata salakanna puluwan, hugak hoda quality tiyena shops walata witharai. obath mema boru muslim agam beda aruwul walata waladenna epa, hugak durata obata yanna nokamathinam thamunge kemttakata praneetha wanna, nikan anith ayage hith walata wala nodanna.
මේ මගේ යාලුවෙක්ගෙ මගුල් ගෙදර යන්න ඇදුමක් ගන්න නුගේගොඩට ආවා ..........උබල යන්න එපා එපා කියන නිසා මමත් ගියා මොකද සීන් එක කියල බලන්න........දොර ලග ඉදන් සෙනග ..........මම ඇදුමක් අරන් බිල ගෙවන්න පැය 2ක් පෝලිමේ හිටියා ....හිතන්න පුළුවන් නේද සෙනග??හම්බයන්ගේ බිස්නස් අඩුවෙලා නෑ බන් .......
මගේ නම් ජාති , ආගම බේද නෑ ......හැමෝම එක්ක හොදට ඉන්න මම කැමති....එත් ඉතින් උන්ගේ සමහර උන් කරන වැඩ නිසා තමයි ඔහොම සීන් නොකරත් බැරි.......
Api jaathi beda amathaka karala, sahayogayen, samadanayen, ekathu wela, allah ge ammata hukamu.![]()










Api jaathi beda amathaka karala, sahayogayen, samadanayen, ekathu wela, allah ge ammata hukamu.![]()
yeah ban thats true![]()
man dakka elakiri ekema nolimit 40% bahala kiyala man bus eke yana gaman balan giya kata kapala senaga ban![]()
![]()
මම හිතුවා ඔහොම එකෙක් හරි කියයි කියල....මගේ කෑල්ල 3000 ක වවුචර් මට දුන්න පෙරේද....එකයි මචන් ගියේ....කෙල්ල ඕවා දන් නෑ .......නො ලිමිට් එකෙන් අරන්.....මම සල්ලි දීල නම් මලාට ගන් නෑ
රැපියල් 3000 ට පුක දෙන සිරිතක් තියේද බන්. Api jaathi beda amathaka karala, sahayogayen, samadanayen, ekathu wela, allah ge ammata hukamu.![]()




මූ ෂුවර් හම්බයෙක්. නැත්නම් මුගේ කෙල්ල හම්බයන්ට දෙන එකියක්. කෙල්ල එවපන් අපි දෙන්නම් සිංහල කඩේකට වවුචර් එකක්. නොදකින් තොපි වගේ සක්කිලි.රැපියල් 3000 ට පුක දෙන සිරිතක් තියේද බන්.