කොල්ලනේ,
මගේ ලැප්ටොප් එකක තියෙන්නේ AMD motherboard එකක්. Ryzen 3. මෙලෝ රහක් නෑ. ලැප්ටොප් එකේ මොඩල් එක 14ARE05.
Lenovo පාට්ස් සේල් එකේ Intel බෝර්ඩ් එකක් තියෙනවා එකේ Intel version එකට. පෙනුමෙන් නම් බෝඩ් දෙකම එක වගේ.
උඩ තියෙන්නෙ AMD බෝඩ් එක (ෆොටෝ එක Ryzen 5 නමුත් ලැප් එකේ Ryzen 3).
පල්ලෙහා ඉමේජ් එක intel බෝඩ් එක (ෆොටෝ එක i3 නමුත් මම බැලුවෙ i5 එකක්). මේක එන ලැප්ටොප් එකේ මොඩල් නම්බර් එක 14IIL05.
උබල හිතන්නෙ බෝඩ් දෙක මාරු කලොත් වැඩේ වැඩ කරයිද අල වෙයිද?
උබල හිතන්නෙ බෝඩ් දෙක මාරු කලොත් වැඩේ වැඩ කරයිද අල වෙයිද?
මගේ ලැප්ටොප් එකක තියෙන්නේ AMD motherboard එකක්. Ryzen 3. මෙලෝ රහක් නෑ. ලැප්ටොප් එකේ මොඩල් එක 14ARE05.
Lenovo පාට්ස් සේල් එකේ Intel බෝර්ඩ් එකක් තියෙනවා එකේ Intel version එකට. පෙනුමෙන් නම් බෝඩ් දෙකම එක වගේ.
උඩ තියෙන්නෙ AMD බෝඩ් එක (ෆොටෝ එක Ryzen 5 නමුත් ලැප් එකේ Ryzen 3).
පල්ලෙහා ඉමේජ් එක intel බෝඩ් එක (ෆොටෝ එක i3 නමුත් මම බැලුවෙ i5 එකක්). මේක එන ලැප්ටොප් එකේ මොඩල් නම්බර් එක 14IIL05.
උබල හිතන්නෙ බෝඩ් දෙක මාරු කලොත් වැඩේ වැඩ කරයිද අල වෙයිද?
උබල හිතන්නෙ බෝඩ් දෙක මාරු කලොත් වැඩේ වැඩ කරයිද අල වෙයිද?