Othana mehemane machan seen eka, players lage annual contract eka 2008 walin passe thama wadi kale naha, habayi eka kale na kiyala players lage income eka adu une naha, eyala play karana hama match ekatama wenama match fee ekak gewanawa,seniority fee,match win bonus,series win bonus,prize money,guarantee fee,sponsorship fee wage godak income ekak eyalata SLC eken pay karanawa,thawa facilities eyalage families walata pawaa denawa,anith eka me hama income ekakata amatharawa IPL,BPL,SLPL,BBL walin eyala wenawa salli hamba karanawa,itin ehema eke players lage illeem eka paththakin saadaarana naha,SLC eke naasthiya thiyanawa,anik de thamayi SLC ekata hamba wena salli walin squads godak maintain karanna ona,mokada ethana inna podi ewun thamayi kawadahari national enna ona,thawa local tournaments walata loku cost ekak yanawa,mewa godak dena danne na wagema ape samahara national players lata mathaka na thamanuth aawe ethanin kiyala,Arjuna salli passe giye na kiyana kathawa nam piliganna baha,hodama example eka SLC eke staff ekata dena lunch ekenuth miniha gaana kapuwa,thama TV rights walin hamba kalaa,mama nam kiyanne me degolloma waradiy,meeta wada hithala wada kaloth lankawe cricket hoda level ekakata genna puluwan.