උඹ බලු කතා කියන්න අගතැන්පත් බංගිහිං ඉද්දී කලු කුරුමිනියෙක් වගේ එකෙක් පියඹං ආවා ඩියෝ ටිකක් උස්සගෙන බලනකොට කිලිනොච්චි මිට්ටෙක්ගේ දරුවෙක්, වෙනසකට ගන්න බ්රෑන්ඩ් එක වෙනස් කරන්නලු ඌට කියක් හරි හොයාගන්න![]()
mewain aran thiyenawda machan? badu original neda? godak aya kiyanawa local shop walin fake denna puluwan kiyala. ehema case na neda mewaye?
https://scentminis.lk/ Decants gannin
ow price nan wadi broUba mungen gattada ??
Authentic wage ne
Anith decant places walata wada tikak pricy wage
Yanakota posh yanna one nattan gana ganne ne.
![]()
ගිය සතියේ වයිෆ්ට පෆියුම් එකක් ගන්න ගිහිං ඉද්දී කලු කුරුමිනියෙක් වගේ එකෙක් පියඹං ආවා ඩියෝ ටිකක් උස්සගෙන බලනකොට කිලිනොච්චි මිට්ටෙක්ගේ දරුවෙක්, වෙනසකට ගන්න බ්රෑන්ඩ් එක වෙනස් කරන්නලු ඌට කියක් හරි හොයාගන්න![]()
ඒක තමා බං. ආතල් වැඩේඋඹ බලු කතා කියන්න අගතැන්පත් බං. කොහෙන් ඕව උඹේ ඔලුවට එනවද මන්ද
![]()
ow price nan wadi bro
channel allure gatte i had used that bottle before smells and wear the same![]()


kohomda genna gaththe machan?theperfumestore.lk okkoma double real price eken..eeta hodai amazon eken wage genna gannawa nathan cargo karagannawa..last week gatha chanel de parfum eka..cost me around 31k in this LK site it's 78k..lol
aus wala yaluwekta kiyala cargo karagatha bn....mata one groceries ehema okkoma box ekaka daala cargo karagannawa..gedarata genna 7500k wage yannekohomda genna gaththe machan?
presto, shop & ship dekema fragrances prohibited list eke thiyenne![]()
custom tax, shipping okkoma 7500i da yanne?aus wala yaluwekta kiyala cargo karagatha bn....mata one groceries ehema okkoma box ekaka daala cargo karagannawa..gedarata genna 7500k wage yanne
හිනා යනව යකෝ... බට් තේරුනේ නෑ මෙලෝ දෙයක්. උබ කියන්නෙ, උබ ෆ්රේග්රන්ස් අරන් එනකොට ලංකාවෙ එකෙක් ඇවිල්ල වෙන ලෝ කොලිටි බඩු කරේ ගහන්න ගියාද?
ඒක තමා බං. ආතල් වැඩේ![]()