පරිගණක වැඩ්ඩෝ එන්ඩෝ! CCTV එකේ තියෙන දෙයක්..

machan image eke data pattern eka aran algorithm eka optimize karanna one.
tikak amaru wadak
oka rebuild karanna tiyenne.
mama karanna danne na.mama langa habai ok karana hati tutorial ekak tibba

Gonna take huge pain in the ...... to do something like that. Pixels rgba values
:rofl::rolleyes:

Edge detection, Gaussian Smoothing Sharpening might do the trick.
 

@119

Well-known member
  • Jul 16, 2010
    2,123
    331
    83
    ehenam Rupiyal 50 thama :lol: :lol: Mahindaya gahapu hema ekama eka wage.. No offence to Mahinda by the way. parana ekak wage :P methan weddo thama awilla ne. apu gaman mawala hari oke nama daanawa .:yes:

    nehe ban 20k newei...:P
    try karanna... meeka loku patelawillak :nerd:
     

    @119

    Well-known member
  • Jul 16, 2010
    2,123
    331
    83
    Oka loku ganak wenna ba. kole hena patuyi. podiyi. mata pena widiyata parana 20k. salli kole colour eka kalu/ dumburu/ rathu wage patak wenna one.

    ai ban 5000 kole..eekath hena podine :dull:
     

    HashiniBM

    Member
    Mar 12, 2016
    863
    62
    0
    Video ekak low qulity record kaloth kalaama thama
    aye ithin eka HD karanna baha
    Oka ayeth rebulid karanawata wada lesiei oya salli dena kenagen dunna gaana ahana eka
    ehema naththam aluthen camerawak hay karana eka
     

    rock pora

    Well-known member
  • May 18, 2011
    11,947
    2,792
    113
    ###~.:::.සියනෑ කෝරළේ.::.~##
    Video ekak low qulity record kaloth kalaama thama
    aye ithin eka HD karanna baha
    Oka ayeth rebulid karanawata wada lesiei oya salli dena kenagen dunna gaana ahana eka
    ehema naththam aluthen camerawak hay karana eka
    oyava mn ilanga vateta thoragannava :P

    salli dipu kenagen ahanna uva danna kenekda kiyala kohomada haloo danne :P
    ehenm meke thread dada innavada :rofl:
     

    HashiniBM

    Member
    Mar 12, 2016
    863
    62
    0
    oyava mn ilanga vateta thoragannava :P

    salli dipu kenagen ahanna uva danna kenekda kiyala kohomada haloo danne :P
    ehenm meke thread dada innavada :rofl:
    samaharu gewal gawa kade bulath wita keeyada ahalath thread danawa
    ithin mekath ehemada danne naha ne :P
     

    @119

    Well-known member
  • Jul 16, 2010
    2,123
    331
    83
    Video ekak low qulity record kaloth kalaama thama
    aye ithin eka HD karanna baha
    Oka ayeth rebulid karanawata wada lesiei oya salli dena kenagen dunna gaana ahana eka
    ehema naththam aluthen camerawak hay karana eka

    meeka sallima newei ban..:yes:..nambuwa pilibanda ekak :dull:
     

    ranjana disasekara

    Well-known member
  • Gonna take huge pain in the ...... to do something like that. Pixels rgba values
    :rofl::rolleyes:

    Edge detection, Gaussian Smoothing Sharpening might do the trick.

    he he ya bro.
    itz not a photoshop job it should be done in mathematical way coz every pixel's color values had to be separated and divided by a certain value..
    will take huge computing power and loads of time..
    anyways can be done..
    that's how mars pictures are also processed ne!!
     
    he he ya bro.
    itz not a photoshop job it should be done in mathematical way coz every pixel's color values had to be separated and divided by a certain value..
    will take huge computing power and loads of time..
    anyways can be done..
    that's how mars pictures are also processed ne!!

    :) for each column ,and for each row, we have to shift the bits to obtain Rgba

    :yes: even FBI in early 90 had this. X files for examples
     

    Sub Zer0

    Well-known member
  • Aug 11, 2015
    6,575
    2,401
    113
    avatar511897_1.gif
     
    Video ekak low qulity record kaloth kalaama thama
    aye ithin eka HD karanna baha
    Oka ayeth rebulid karanawata wada lesiei oya salli dena kenagen dunna gaana ahana eka
    ehema naththam aluthen camerawak hay karana eka
    Salli dena kenagena ahanna puluwan kamak thibba nam, 119 mechchra mahansilwela methana danne nene :rofl:
    Aluthen camerawak hay karana eke therumak nene. anagatheta nam hondai.

    :rofl::rofl:
     
    Last edited: