මම බෑන්ක් ස්ටේට්මන්ට් එකක් සල්ලි දීලා ගත්තා බැංකුවකින් . ඒත් ඒකේ ඩිස්ක්රිප්ෂන් කේ Character limitation එකක් තිබුනා. මගේ වැඩේට එතන පොඩි අවුලක් ඉතින්. ඉතින් මම කලේ, ඒක පැහැදිලි කරලා දුන්න එක.අදාල බැංකුවට ලිඛිතව , ඒ නිසා මගේ වැඩේට ඒක ප්රමාණවත් නැති නිසා , මම ඒ වෙනුවෙන් බැංකුව පැත්තෙන් ලෙටර් එකක් ඉල්ලුවා. ගත්ත ගමන්ම මෙයාලා ඒක ප්රතික්ෂේප කලා.එහෙම ලෙටර් දෙන්න බැහැ කියලා.
ඒක අදාල බ්රාන්ච් එකේ බැංකුවේ වැරුද්ද, මට ඉතින් රණ්ඩු වෙන්න බැරි නිසා. මම ඒකට ගොඩක් පින්සෙන්ඩු වුනා. එයාලා ගේ තීරනය වෙනස් කරන්න බැහැ කිව්වා ! ඉට පස්සේ මම කලේ අදාල බැංකුවේ හොට් ලයින් එක ට මම පැමිනිල්ල ඊමේල් එකක්් මගින් යොමුකලා. බ්රාන්ච් එකේ මැනේජර්, ඇතුලු නිලධාරි මණ්ඩලය මම වග උත්තරකරුවන් විදියට නම් කලා. මම එයාලට සරලව මගේ ගැටලුව යොමු කලා. මේ අසාධාරණය මහ බැංකුවටත් පැමිනිලි කරනවා කිව්වා. තව මම මේකට ලීගල් ඇක්ෂන් එකක් බැංකුවට විරුද්දව ගන්නවා කියලා . ලොකු ඊමේල් එකක් දැම්මා. මගේ මූලික මිනිස් අයිතිවාසිකමක් කඩ වෙනවා මෙතන . ලිගලි මම ඒක පෘව් කලා.
මැනේජ්ර් මට කතා කරලා කිව්වා එයාව හම්බුවෙන්න එන්න කියලා. මම ප්රතික්ෂේප කලා . මම කිව්වේ ඔයාලා ලියුම දෙනකන් මම ඔයාලගේ කතා අහන්න සුදානම් නැහැ කියලා
හෙඩ් ඔෆිස් එකෙන් අදාල ඉන්වෙස්ටිගේෂන් පටන් ගත්තා . එයාලා වැරුද්ද පිලි අරන් අදාල බැංකු බ්රාන්ච් එකට උපදෙස් දුන්නා. ඒ ලියුම වහාම මට දෙන්න කියලා. අද මට ඒක හම්බුනා..
බැංකුවේ නම කියන්න බැහැ හරි නැති නිසා. මගේ මේ දේ උඹලත් පාඩමක් කරගන්න. හුගක් බැංකුවල මැනේජර්ලා උද්දච්චයි. සමහරු අපිව දෙකේ කොලේට දානවා.. උඹළට මට තර්ක කරන්න අයිතියක් තියනවා .
මම කියන්නේ බැනලා කෑගහන එක නෙමේ. මම කියන්නේ වෘත්තියමය වශයෙන්... තර්ක කරලා නීතිය පැත්තෙන් ගන්න පුලුවන් තීරණ ආදිය. නීතිය දැනන් ඉන්න එක මාරම වටිනවා
ඒක අදාල බ්රාන්ච් එකේ බැංකුවේ වැරුද්ද, මට ඉතින් රණ්ඩු වෙන්න බැරි නිසා. මම ඒකට ගොඩක් පින්සෙන්ඩු වුනා. එයාලා ගේ තීරනය වෙනස් කරන්න බැහැ කිව්වා ! ඉට පස්සේ මම කලේ අදාල බැංකුවේ හොට් ලයින් එක ට මම පැමිනිල්ල ඊමේල් එකක්් මගින් යොමුකලා. බ්රාන්ච් එකේ මැනේජර්, ඇතුලු නිලධාරි මණ්ඩලය මම වග උත්තරකරුවන් විදියට නම් කලා. මම එයාලට සරලව මගේ ගැටලුව යොමු කලා. මේ අසාධාරණය මහ බැංකුවටත් පැමිනිලි කරනවා කිව්වා. තව මම මේකට ලීගල් ඇක්ෂන් එකක් බැංකුවට විරුද්දව ගන්නවා කියලා . ලොකු ඊමේල් එකක් දැම්මා. මගේ මූලික මිනිස් අයිතිවාසිකමක් කඩ වෙනවා මෙතන . ලිගලි මම ඒක පෘව් කලා.
මැනේජ්ර් මට කතා කරලා කිව්වා එයාව හම්බුවෙන්න එන්න කියලා. මම ප්රතික්ෂේප කලා . මම කිව්වේ ඔයාලා ලියුම දෙනකන් මම ඔයාලගේ කතා අහන්න සුදානම් නැහැ කියලා
හෙඩ් ඔෆිස් එකෙන් අදාල ඉන්වෙස්ටිගේෂන් පටන් ගත්තා . එයාලා වැරුද්ද පිලි අරන් අදාල බැංකු බ්රාන්ච් එකට උපදෙස් දුන්නා. ඒ ලියුම වහාම මට දෙන්න කියලා. අද මට ඒක හම්බුනා..
බැංකුවේ නම කියන්න බැහැ හරි නැති නිසා. මගේ මේ දේ උඹලත් පාඩමක් කරගන්න. හුගක් බැංකුවල මැනේජර්ලා උද්දච්චයි. සමහරු අපිව දෙකේ කොලේට දානවා.. උඹළට මට තර්ක කරන්න අයිතියක් තියනවා .
මම කියන්නේ බැනලා කෑගහන එක නෙමේ. මම කියන්නේ වෘත්තියමය වශයෙන්... තර්ක කරලා නීතිය පැත්තෙන් ගන්න පුලුවන් තීරණ ආදිය. නීතිය දැනන් ඉන්න එක මාරම වටිනවා
Last edited: