Aneee!!! Aaasawe baha :D
dgvirajm Well-known member May 8, 2009 6,381 462 83 සයිබර් අවකාශයේ Oct 20, 2012 #21 Aneee!!! Aaasawe baha
PMUB Well-known member Apr 7, 2012 7,659 486 113 da gedara Oct 20, 2012 #22 chamarams said: අම්මෝ මෙයාට නිකන් කිරිගරුඩ වගේ ඇගක් තියෙන්නේ වාත්තු කරලා වගේ එත් අනේ අපරාදේ මෙය නිල් පාට ඒවා වල රග පානන්නේ නැතුව හිටියනම් ... Click to expand... නිල් පට ඒවායේ රග පාවෙ නැත්නම් කොහොමද කිරිගරුඩ කටේ පලුදු දකින්නේ.උබල වගේ හාල් කෑලිවලට වත්තුව තිබුනොත් ඇති සත්තු කර කර ඉන්න.මෙකි හොද වෙලාවට කැනඩාවේ ඉපදුන නිසා මේකිට අරින ඒවා බලල අපිට අතල් ගන්න පුළුවන්,වැරදිලාවත් ලංකාවේ ඉපදුනානම් මෙකි මහන්සි නොවී හාන්සි වෙලා උබලගේ සත්තුවෙන් චන්ද අරන් පාර්ලිමේන්තුවට ගිහින් අපිට අරියි
chamarams said: අම්මෝ මෙයාට නිකන් කිරිගරුඩ වගේ ඇගක් තියෙන්නේ වාත්තු කරලා වගේ එත් අනේ අපරාදේ මෙය නිල් පාට ඒවා වල රග පානන්නේ නැතුව හිටියනම් ... Click to expand... නිල් පට ඒවායේ රග පාවෙ නැත්නම් කොහොමද කිරිගරුඩ කටේ පලුදු දකින්නේ.උබල වගේ හාල් කෑලිවලට වත්තුව තිබුනොත් ඇති සත්තු කර කර ඉන්න.මෙකි හොද වෙලාවට කැනඩාවේ ඉපදුන නිසා මේකිට අරින ඒවා බලල අපිට අතල් ගන්න පුළුවන්,වැරදිලාවත් ලංකාවේ ඉපදුනානම් මෙකි මහන්සි නොවී හාන්සි වෙලා උබලගේ සත්තුවෙන් චන්ද අරන් පාර්ලිමේන්තුවට ගිහින් අපිට අරියි
mldarshana Well-known member Apr 2, 2007 34,059 1,404 113 ආශ්චර්ය අභියස :nerd: Oct 20, 2012 #23 gayanela said: Click to expand...
crazybuddy Well-known member Dec 31, 2010 52,403 7,078 113 35 කෙල්ල ළඟ Oct 20, 2012 #24 kukku baba said: lol Click to expand...
ජන්තු අයියා Well-known member May 25, 2012 4,819 217 63 ගෙදර Oct 20, 2012 #26 වැඩක් නෑ කතා කරලා..බටර් වගේ....
gepa Well-known member Dec 16, 2008 3,633 1,836 113 ලැප් එක ඉස්සරහ badajari.lk Oct 20, 2012 #28 dshanaya karala kiwwe chu parak wath dalada meki
Dead Island Member Mar 22, 2012 5,350 681 0 Oct 20, 2012 #29 crazybuddy said: ඔය PS වලින් Edit කරලා මචං.. Click to expand... උබද PS Edit කරේ? නොදන්න මගුල් කියවන්න එපා බන් ගිහිල්ලා Video එකක් බලපන් 720p Quality එතකොට උබට බලාගන්න පුලුවන් මේක PS නෙවෙයි කියලා. ඔය තියෙන්නේ ඇත්ත skin එක තමයි ඒක ටිකක් තෙල් සහිත හමක් එතකොට වතුර ගෑවුනාම මේ වගේ එනවා. වියළි සමක වතුර ගෑවුනාම මේ වගේ දිස්නය එන්නේ නෑ. මම හිතෙන්නේ ඒකි මස් කනවා හොදට ඒකයි මේකට හේතුව.
crazybuddy said: ඔය PS වලින් Edit කරලා මචං.. Click to expand... උබද PS Edit කරේ? නොදන්න මගුල් කියවන්න එපා බන් ගිහිල්ලා Video එකක් බලපන් 720p Quality එතකොට උබට බලාගන්න පුලුවන් මේක PS නෙවෙයි කියලා. ඔය තියෙන්නේ ඇත්ත skin එක තමයි ඒක ටිකක් තෙල් සහිත හමක් එතකොට වතුර ගෑවුනාම මේ වගේ එනවා. වියළි සමක වතුර ගෑවුනාම මේ වගේ දිස්නය එන්නේ නෑ. මම හිතෙන්නේ ඒකි මස් කනවා හොදට ඒකයි මේකට හේතුව.
rock pora Well-known member May 18, 2011 11,947 2,792 113 ###~.:::.සියනෑ කෝරළේ.::.~## Oct 20, 2012 #31 ammooooo
anju.r Well-known member Dec 30, 2010 50,733 1,115 113 ඉන්න තැන Oct 20, 2012 #33 gepa said: dshanaya karala kiwwe chu parak wath dalada meki Click to expand... නෑ පඩයක් ඇරල Reactions: Apparently Kid
netlife007 Well-known member Feb 10, 2008 10,911 2,371 113 Earth Oct 20, 2012 #34 by the way.....is this Sunny Akki...?
prathapa89 Well-known member Aug 16, 2011 2,385 432 83 ගාල්ලේ Oct 21, 2012 #36 rep denna balu menna bump
prageeth119lk Member Feb 21, 2010 16,371 1,436 0 39 Galle Oct 21, 2012 #38 Dead Island said: දැන් නවත්වලා තියෙන්නේ. Click to expand... දැන් වෙන්න ඔනේ ඔක්කොම වෙලා ඉවරයි
hansa1018 Member Sep 9, 2008 13,509 1,621 0 Colombo Oct 21, 2012 #39 prageeth119lk said: දැන් වෙන්න ඔනේ ඔක්කොම වෙලා ඉවරයි Click to expand...
Dead Island Member Mar 22, 2012 5,350 681 0 Oct 21, 2012 #40 prageeth119lk said: දැන් වෙන්න ඔනේ ඔක්කොම වෙලා ඉවරයි Click to expand... උබලට තියෙන්නේ ගොඩේ මානිසිකත්වයක්. උබලා මේ වගේ හිතන හින්දා තමයි ඔය Porn Star ලා ගොඩක් එවුන් සිය දිවි හානි කරගන්නේ අන්තිමට. Reactions: prageeth119lk
prageeth119lk said: දැන් වෙන්න ඔනේ ඔක්කොම වෙලා ඉවරයි Click to expand... උබලට තියෙන්නේ ගොඩේ මානිසිකත්වයක්. උබලා මේ වගේ හිතන හින්දා තමයි ඔය Porn Star ලා ගොඩක් එවුන් සිය දිවි හානි කරගන්නේ අන්තිමට.