පළවෙනියටම රිප්ලයි කරන කෙනාට $10ක් දෙනවා !!

tas

Well-known member
  • Jun 28, 2010
    1,875
    1,569
    113
    machan mata ube dolar dahaya epa.eth machan uba digin digatama
    pake katha kiyanawane ithin ekai mama me ahanne,
    koheda me Thread eke " ane mata salli nam epa"
    kiyala kiwwe?:lol:

    uba nikan ponna pakek wenna epa thoge dolar dahaya deela a m m a t a h a m i n i y a n..:)

    YAKO SARA WEDI
     

    Kadaya

    Well-known member
  • Jun 5, 2009
    3,571
    258
    83
    වල
    na ban mama nikan manussa kamata Thread ekath
    bump wenna ekka mu ekka katha kare.passe mu
    oluwata atha hodanna awa..:growl:
    සැර මදි දුන්නා.:rolleyes: උඹට $10 දුන්නේ නෑනේ.:nerd: ඉතින් කොහොමද ඌ උඹට $10 ක් දෙන්නේ. ඌ අංග විකුණලා තමයි දෙන්න වෙන්නේ.:eek::eek::eek: අනික මෙතන ඇවිල්ල හෙල්ප් ඉල්ලන උන්ගෙන් අපි සල්ලි ගන්නේ නෑ.:) ඒක නොදන්න ඌ ඇඟ විකුණන ගමන් පොඩි පිම්පි ආතල් එකක් ගත්තට ඔයා කුණුහරුප කියන්න ඕනේ නෑ.:shocked::lol: ආපහු බෑන් වෙන්න එපා ඉතින්.:yes::D
    ------------------------------------------------------------------------------------------------
    නිකන් ඉන්න ගමන් පිම්පි කමට කව්රු හරි ලොල්ලෙක් රෙප් - එකක් දැම්මට මම තරහ නෑ හොඳේ.:cool:
     

    silentsahan

    Well-known member
  • Apr 28, 2010
    9,737
    1
    3,658
    113
    Rajagiriya
    සැර මදි දුන්නා.:rolleyes: උඹට $10 දුන්නේ නෑනේ.:nerd: ඉතින් කොහොමද ඌ උඹට $10 ක් දෙන්නේ. ඌ අංග විකුණලා තමයි දෙන්න වෙන්නේ.:eek::eek::eek: අනික මෙතන ඇවිල්ල හෙල්ප් ඉල්ලන උන්ගෙන් අපි සල්ලි ගන්නේ නෑ.:) ඒක නොදන්න ඌ ඇඟ විකුණන ගමන් පොඩි පිම්පි ආතල් එකක් ගත්තට ඔයා කුණුහරුප කියන්න ඕනේ නෑ.:shocked::lol: ආපහු බෑන් වෙන්න එපා ඉතින්.:yes::D
    ------------------------------------------------------------------------------------------------
    නිකන් ඉන්න ගමන් පිම්පි කමට කව්රු හරි ලොල්ලෙක් රෙප් - එකක් දැම්මට මම තරහ නෑ හොඳේ.:cool:
    machan uba kiyapu kisima deyakl pahadili naha..
     

    Kadaya

    Well-known member
  • Jun 5, 2009
    3,571
    258
    83
    වල
    machan uba kiyapu kisima deyakl pahadili naha..
    මේ ටික උඹට -
    සැර මදි දුන්නා.:rolleyes: උඹට $10 දුන්නේ නෑනේ.:nerd: ඉතින් කොහොමද ඌ උඹට $10 ක් දෙන්නේ.[/QUOTE]

    මේ ටික ඌට -
    ඌ ඇඟ විකුණලා තමයි දෙන්න වෙන්නේ.:eek::eek::eek: අනික මෙතන ඇවිල්ල හෙල්ප් ඉල්ලන උන්ගෙන් අපි සල්ලි ගන්නේ නෑ.:) ඒක නොදන්න ඌ ඇඟ විකුණන ගමන් පොඩි පිම්පි ආතල් එකක් ගත්තට ඔයා කුණුහරුප කියන්න ඕනේ නෑ.:shocked::lol:

    මේ ටික උඹට -
    ආපහු බෑන් වෙන්න එපා ඉතින්.:yes::D

    මේ ටික ඔය රෙප් - දාන උන්ට -
    ------------------------------------------------------------------------------------------------
    නිකන් ඉන්න ගමන් පිම්පි කමට කව්රු හරි ලොල්ලෙක් රෙප් - එකක් දැම්මට මම තරහ නෑ හොඳේ.:cool:

    :lol::lol::lol::lol::lol::lol:
     

    silentsahan

    Well-known member
  • Apr 28, 2010
    9,737
    1
    3,658
    113
    Rajagiriya
    මේ ටික උඹට -
    සැර මදි දුන්නා.:rolleyes: උඹට $10 දුන්නේ නෑනේ.:nerd: ඉතින් කොහොමද ඌ උඹට $10 ක් දෙන්නේ.[/QUOTE]

    මේ ටික ඌට -


    මේ ටික උඹට -


    මේ ටික ඔය රෙප් - දාන උන්ට -

    :lol::lol::lol::lol::lol::lol:
    ah me thiyenne ganata...
    uba hithanne mama ubata - rep denawa kiyalada?:(
    mama ehema karala naha...:(
     

    GIhan GTR

    Well-known member
  • Oct 8, 2008
    7,540
    779
    113
    RighT HerE
    Super IP Hider..
    අර සල්ලි වලින් කන්න නැති මනුස්සයෙක්ට කන්න අරන් දෙන්න..