Machan uba maha chaa dial ekak. mea kathawe yati adahasa ona kenekuta therenawa.. uba maha 2nd class dial ekak. chaaaaaaaaaaaaaa..![]()



Machan uba maha chaa dial ekak. mea kathawe yati adahasa ona kenekuta therenawa.. uba maha 2nd class dial ekak. chaaaaaaaaaaaaaa..![]()



waliya nisa mama dan dakke oyage kathawa..ana matath kiyala denna ko mea proxy seen eaka mokakada kiyala

machan mata ube dolar dahaya epa.eth machan uba digin digatama
pake katha kiyanawane ithin ekai mama me ahanne,
koheda me Thread eke " ane mata salli nam epa"
kiyala kiwwe?
uba nikan ponna pakek wenna epa thoge dolar dahaya deela a m m a t a h a m i n i y a n..![]()
na ban mama nikan manussa kamata Thread ekathYAKO SARA WEDI

සැර මදි දුන්නා.na ban mama nikan manussa kamata Thread ekath
bump wenna ekka mu ekka katha kare.passe mu
oluwata atha hodanna awa..![]()
උඹට $10 දුන්නේ නෑනේ.
ඉතින් කොහොමද ඌ උඹට $10 ක් දෙන්නේ. ඌ අංග විකුණලා තමයි දෙන්න වෙන්නේ.

අනික මෙතන ඇවිල්ල හෙල්ප් ඉල්ලන උන්ගෙන් අපි සල්ලි ගන්නේ නෑ.
ඒක නොදන්න ඌ ඇඟ විකුණන ගමන් පොඩි පිම්පි ආතල් එකක් ගත්තට ඔයා කුණුහරුප කියන්න ඕනේ නෑ.
ආපහු බෑන් වෙන්න එපා ඉතින්.


machan uba kiyapu kisima deyakl pahadili naha..සැර මදි දුන්නා.උඹට $10 දුන්නේ නෑනේ.
ඉතින් කොහොමද ඌ උඹට $10 ක් දෙන්නේ. ඌ අංග විකුණලා තමයි දෙන්න වෙන්නේ.
අනික මෙතන ඇවිල්ල හෙල්ප් ඉල්ලන උන්ගෙන් අපි සල්ලි ගන්නේ නෑ.
ඒක නොදන්න ඌ ඇඟ විකුණන ගමන් පොඩි පිම්පි ආතල් එකක් ගත්තට ඔයා කුණුහරුප කියන්න ඕනේ නෑ.
ආපහු බෑන් වෙන්න එපා ඉතින්.
------------------------------------------------------------------------------------------------
නිකන් ඉන්න ගමන් පිම්පි කමට කව්රු හරි ලොල්ලෙක් රෙප් - එකක් දැම්මට මම තරහ නෑ හොඳේ.
මේ ටික උඹට -machan uba kiyapu kisima deyakl pahadili naha..
සැර මදි දුන්නා.උඹට $10 දුන්නේ නෑනේ.
ඉතින් කොහොමද ඌ උඹට $10 ක් දෙන්නේ.[/QUOTE]
මේ ටික ඌට -
ඌ ඇඟ විකුණලා තමයි දෙන්න වෙන්නේ.අනික මෙතන ඇවිල්ල හෙල්ප් ඉල්ලන උන්ගෙන් අපි සල්ලි ගන්නේ නෑ.
ඒක නොදන්න ඌ ඇඟ විකුණන ගමන් පොඩි පිම්පි ආතල් එකක් ගත්තට ඔයා කුණුහරුප කියන්න ඕනේ නෑ.
![]()
මේ ටික උඹට -
ආපහු බෑන් වෙන්න එපා ඉතින්.![]()
මේ ටික ඔය රෙප් - දාන උන්ට -------------------------------------------------------------------------------------------------
නිකන් ඉන්න ගමන් පිම්පි කමට කව්රු හරි ලොල්ලෙක් රෙප් - එකක් දැම්මට මම තරහ නෑ හොඳේ.![]()
![]()
මේ ටික උඹට -
ah me thiyenne ganata...සැර මදි දුන්නා.උඹට $10 දුන්නේ නෑනේ.
ඉතින් කොහොමද ඌ උඹට $10 ක් දෙන්නේ.[/QUOTE]
මේ ටික ඌට -
මේ ටික උඹට -
මේ ටික ඔය රෙප් - දාන උන්ට -
![]()
uba hithanne mama ubata - rep denawa kiyalada?
mama ehema karala naha...![]()
උඹට නෙමේ කිව්වේ හරකෝ. රෙප් - දාන මේ ත්රෙඩ් එක දාපු අපතයට.
ah me thiyenne ganata...
uba hithanne mama ubata - rep denawa kiyalada?
mama ehema karala naha...![]()
![]()
haඋඹට නෙමේ කිව්වේ හරකෝ. රෙප් - දාන මේ ත්රෙඩ් එක දාපු අපතයට.![]()
![]()
ඩොලර් දහයක්Super IP Hider..
අර සල්ලි වලින් කන්න නැති මනුස්සයෙක්ට කන්න අරන් දෙන්න..
