ova me kiyanava vage sarala na bn.කෙල්ලගෙන් ශෙප් එකෙහ් අහපන් කෙල්ලොන්ට කැමතිදහ් කියලා ඔච්චර කෙල්ලොන්ගෙ ලස්සනහ් බලන්නෙහ්
ඔව් කිව්වොත් පුතේ ත්රි සම් එකකටහ් පාර කැපෙනවාහ්
අනෙහ් හුකෙ තො වගෙ නහයෙන් අඩනහ් පොන්නහ් හිකනලෙක්
අතටහ් එනහ් චාන්ස් නැති කරගන්නවාහ්
nikan free eke innakota hithena eva venai arahema velavata hithena eva venai/mnda matanam chariyata koi veleth ekamada danna 
අවකලනය;22110775 said:ප්රෝපොසල් කෙල්ල ගැන කලිනුත් ත්රෙඅඩ් එකක් දැම්ම බන් ...කොච්චර හිත හදා ගන්න හැදුවත් වෙන්නේ අවුල් යන සිද්දීමයි බන්...මේ කලින් දාපු ත්රෙඅඩ් එක
http://elakiri.com/forum/showthread.php?t=1807674
ලගදීම උනේ මෙහෙම දෙයක් බන් ...අනේ මන්ද මට නම් අල්ලනෙම නැහැ මේකිගේ වැඩයි ..කරන දේවලුයි ... අපි දෙන්න එකට යනකොට පාරේ කවුරුහරි ලස්සන කෙල්ලෙක් ගියොත් ඒකිව පෙන්නලා මට විහිලු කරනවා ...ඒකි කියන කතා තමයි මට දිරවන්නෙම නැත්තේ ... එක දවසක් කෙල්ලෙක් දැකලා කියනවා දුරට ඇපල් ලගට පැපොල් වගේලු ...ටවත් දවසක ලස්සන කෙල්ලෙක් දැකලා කියනවා පට්ට කෙල්ලෙක් යනවලු පාරේ ..ඒකි කතා කරන විදිය ගොඩක්ම අවුල් බන් ..මලම පනින සීන් එක උනේ ටවත් දවසක ඔය වගේම අපි දෙන්න එකට පාරේ යන වෙලාවක කියනවා ලස්සන කෙල්ලෙක් දැකලා පට්ට කෑල්ලක් යනවා කියලා ..මට ඒකට නම් මලම පැන්න ..බැරිම තැන මම කිවුවා ඇයි ඔයත් කෙල්ලෙක් වෙලා ඔහොම කතා කරන්නේ ..අඩුම තරමින් මමවත් කෙල්ලෙක්ට පට්ට කෑල්ලක් කියලා කතා කරන්නේ නැහැ ඔයා එක්ක ඉන්නකොට ..ඇයි ඔය විදියේ කතා කියන්නේ කියලා ..කෙල්ලට ඒක හිතට වැදිලා මට කිවුවා ආයේ එහෙම කතා කරන්නේ නැහැ කියල ...කිඋවත් වගේ ඊට පස්සේ නම් ලස්සන කෙල්ලෙක් දැක්කට එහෙම කතාවක් කිවුවේ නැහැ ...ඔය එක සිද්දියක් බන් ..ඔය වගේම තව මට meter වෙච්ච දෙයක් තමයි කෙල්ලට මොකක් හරි අවුලක් ගිහින් හදිස්සියෙන් වැඩක් කරනකොට ඒක අවුල් ගියොත් කියනවා මොන ලබ්බක්ද මන්ද කියල ...දැන් කීප දවසක් ඔය කතාව කිවුව බන් ..මට මාරම අවුල් ..හැම දෙයක්ම ඔහොම එකින් එක එයට කියන්න බැනේ බන්..එයත් තේරුම් ගන්න ඕනිනේ ඔහොම ජරා කතා නොකිය ඉන්න...තවට් දවසක කෙල්ලට T shirt එකක් ගන්න ඕනි කියලා ගියා රෙදි සාප්පුවකට ..කෙලින්ම ගියේ gents section එකට ..මම ඒත් ඇහුවා ඇයි මේකට ආවේ ..මට T shirt ගන්න ඕනි නැහැ ..ඔයාට එකක් බලමු කියල ..ඒ ගමන කියනවා එයා පොඩි කලේ ඉදන් ආස gents T shirt අදින්න කියල එතන තිබ්බ T shirt එකක් එක පාරටම ඇන්ද බන් ..මට හෙනම අවුල් ...normalli කෙල්ලෙක් බන් T shirt එකක් ඇඳලා බැලුවත් මුල්ලකට වගේ ගිහින්නේ බන් අදින්නේ ..මෙකි එහෙම නැහැ බන් හෙන open තැනක ඉදන් ඒක ඇදල බලලා ගලොලත් තිබ්බ ..මට මාරම අවුල් බන්..මට මේක බ්රෙඅක් කරගන්න විදියක් නැහැ බන් ..අපේ ගෙදරින් මේ කෙල්ලට පන ඇරලා කැමති ...

අනි මන්දා බ0 අපිටහ් මෙහ් කෙල්ලෙක් දිහා බලන්නහ් බැහ් ඔරොනවාහ් ...ova me kiyanava vage sarala na bn.
marry karanna set vela inna kella oya vage kivvama 3some gahanna e velavata hithenne na bn,ai oluve thiyenne marry karana ekane.nikan free eke innakota hithena eva venai arahema velavata hithena eva venai/mnda matanam chariyata koi veleth ekamada danna
![]()


ow ekath aththa.eka parin vade ivaraiඅනි මන්දා බ0 අපිටහ් මෙහ් කෙල්ලෙක් දිහා බලන්නහ් බැහ් ඔරොනවාහ් ...
මුට මෙහ් බලෙන් කෙල්ලො පෙන්නනවා කියලා අඩනවා
මට ඔහොම උනානම් බනින්නහ් යන්නෙහ් නැහ් මොන කෙල්ලත් ඔයා තරම් ලස්සනහ් නැහ් කියලා කියනවා
අයෙ කෙල්ලො පෙන්නනහ් එකක් නැහ්![]()

ඕව මොනාද බං මගේ කෙල්ල පාරෙ යනකොටත් කියනවනෙ, මට පඩයක් යන්ඩ එනව කියල..
ඊට පස්සෙ අහනව ගඳ ආවද කියල![]()



වචන නම් මොනාද බං පිට අය එක්ක ඉද්දි කියන්නෙ නෑනෙ.. දෙන්න එකට ඉද්දි ආතල් එකේ ෆ්රී එකේ ඉන්න එපායැ...
මේ පැන් පානය කරන්න.. මේ පලතුරැ අනුභව කරන්න ටයිප් එකේ ප්රොෆෙෂනල් කෙල්ලෙක්වද උඹ හොයන්නෙ..
[ලේට් වෙන ඒවා රෑ ගමන් බිමන් කන්ට්රෝල් කරගන්න එක උඹේ වැඩක්]


na mama ehema karan na. ai oyata epa kiyana bari eyata. ra wenakan yanna epa kalin enna kiyana bari ayi. ow man eka dawasak bike ekaka giya awashathawayakata. wedding walata thaniyama yanwa hubbyta invite kare nattam. habay eya ekka yanawa gihin danwa. 5ta off wenawa. ra wadak tibbot innawa aualk na. ofiz ekehubbyth danna aya innawa. egollo mawa welawakata drop karanawa. no problem . manun ekka yalu wenna yane nane. e mage yaluwo witaray
habay hubby epa kiwot man eka karan na. eya ehema mata epa kiyanea deyak man ahan na . mokada man waradak karan na kiyala dannawa
කොහේ හිටියත් අවංක ගෑනි ඉන්නවා.. පිට යන එක ගෙදර හිටියත් යනවා මෙතන ප්රශ්නේ තියෙන්නේ කෙල්ල හරිම ඕපන්.. මු ලජ්ජා බයට හැදිච්ච එකෙක් 
ඕව මොනාද බං මගේ කෙල්ල පාරෙ යනකොටත් කියනවනෙ, මට පඩයක් යන්ඩ එනව කියල..
ඊට පස්සෙ අහනව ගඳ ආවද කියල![]()

කොහේ හිටියත් අවංක ගෑනි ඉන්නවා.. පිට යන එක ගෙදර හිටියත් යනවා මෙතන ප්රශ්නේ තියෙන්නේ කෙල්ල හරිම ඕපන්.. මු ලජ්ජා බයට හැදිච්ච එකෙක්
![]()
අවකලනය;22111205 said:
mekai siidiya..oya kiyana katawa hari..mata kisima aulak naha wada wadi dawasakata tikak ra unata..habai hamadama late wenawa nam eka mata aulak...offize eke ayat ekka partiyakata wedding ekakata giyata mata kisima aulak naha...mama ehema patu widiyata hitana kenek newei..eth offize eke kolloth ekka eya taniyama wedding walata gihin maha ra 11-12 pm witara wenakam idala a kollongema wahana wala ena eka mata prashnayak...ekai mama kiuwe oya mama kiyana eka hariyata terum aran naha kiyala...mama eyata kiuwa hamadama ra 8ta pahu wenawa nam offize eken aiyn wenna kiyala..ekata kamathit naha eya...![]()
කෙල්ල ඉස්සරහා මගේ කටින් මොන ලබ්බක්ද වගේ දේවල් කියවුණත් මට හරිම අප්සෙට් ඒ කියුවට පස්සේ... අපි යාළුවොත් අතරේ කතා කරන භාෂාව කෙල්ල එක්ක ඉන්නැද්දි ඕනා නෑ කියන එකයි මගේ මතේ.. මගේ ජිවිතේ සිද්ද උන ලැජ්ජම වැඩේ උනෙත් කෙල්ල එක්ක ඉන්නැද්දි.. ඒ නිසා අපි ඕපන් නෑ වත් සමීප නෑවත් කියන්න බෑ.
නමුත් එයයි මමයි වචන භාවිතයේදී පරිස්සමන් කතා කරන්නේ. මම එයාට වචනෙන් උනත් සංග්රහ කරන්නේ ආදරෙන්. යාළුවන්ගෙන් කෝල් එකක් ආවත් මම පැත්තකට වෙලා තමයි මගේ විදියට කතා කරන්නේ. (කුණු හරුප සමග) නැත්නම් උබ බං බොලන් වචන වලින් පමණයි.

yalu una mul kalenam ape ekkenat ehema thama. mama danne na. eth eyatanam yaluwo cl karama mama inna eka prashnayak newe. api denna thaniyama iddi eya ona deyak kiyanawa. math hihata ena dewal kiyanwa kisi pashnayak na. kohomath mamanam ban wage wachana kiyan na. eya ithin kollek ne. mamanam eke waradak dakin na.