
කිසිම වැරැද්දක් නෑ..අරෙස්ට් කරේ ඵයාගෙ BDSM sex life ඵක නිසා නෙමෙයිනෙ..මෙන්න මේ වැරදි නිසා..වැරදි කරල CCTV මැකුව නිසා කියල ඕකේ දාන්න අමතක වෙලා....![]()
anuduwa paththen anduwata awsi neda ban
කිසිම වැරැද්දක් නෑ..අරෙස්ට් කරේ ඵයාගෙ BDSM sex life ඵක නිසා නෙමෙයිනෙ..මෙන්න මේ වැරදි නිසා..වැරදි කරල CCTV මැකුව නිසා කියල ඕකේ දාන්න අමතක වෙලා....



ඔය ගැම්මෙන්ම දුමින්ද සිල්වා වත් නිදහස් කලා නං තමයි අධිකරණෙ ස්වාධීනත්වය මොනවට පැහැදිලි වෙන්නේ..![]()