thanks machan,issellama illapu udawwata adala pilithurak dunnata.http://www.elakiri.com/forum/member.php?u=130929
Menna mugen ahapan machan.
Yana vidiya kiyai.
Pm ekak dala ahanna![]()
thanks machan,issellama illapu udawwata adala pilithurak dunnata.

aruna kiyala ekek oya adawiyata balen yanna gihin sapayak waduna...
antimala uge okkoma business kada watuna,gattu okkoma evoque sinna una..![]()
ow machan.
thanks machan,issellama illapu udawwata adala pilithurak dunnata.
Ow mama danagenamai dunne a gedara inna ekage link eka.Macjan broker la one na oya inne kelinma gedara aithikarayage link eka


aruna kiyala ekek oya adawiyata balen yanna gihin sapayak waduna...
antimala uge okkoma business kada watuna,gattu okkoma evoque sinna una..![]()



Ow mama danagenamai dunne a gedara inna ekage link eka.
Pm ekak danna athi![]()

නොම්බර 11/1A, සුජාත මාවත කෙසෙල්වත්ත පානදුර![]()



Brokerta bade paara![]()

ubata monawei sujatha mawathe danaganna thiyenne
upan gama panadura
awalan neyo locate wela inne keselwatte

naha machan mama pm damme naha.mama link eka balanna issela ubata thank kele.baluwayin passe ,ubalage ithihasa katha dura idan ahan hitiya nisa pm kele naha.Ow mama danagenamai dunne a gedara inna ekage link eka.
Pm ekak danna athi![]()
aththatama machan e paththe sinhala aya nadda?charter area ekakda?ubata monawei sujatha mawathe danaganna thiyenne
upan gama panadura
awalan neyo locate wela inne keselwatte