මැතිවරණ කොමිසමේ සාමාජික මහාචාර්ය එස්. රන්ජජීවන් මහතා මූලික අයිතිවාසිකම් පෙත්සමකින් සඳහන් කරන්නේ ජනපති මෛත්රීපාල සිරිසේන මහතා පාර්ලිමේන්තු විසුරුවා හැරීමට ගත් තීරණය ව්යවස්ථා විරෝධී බවයි.
දෙපැත්තම ගේම අතාරින්නෙ නෑ.. MY3 ගෙ සෙට් එක පරන supreme court case decision එකකුත් ඇදල ගන්නව.. ප්රධානම තර්කේ 17 තියන විධායක බලතල ජනමතවිචාරනේකට යන්නෙ නැතුව වෙනස් කරන්න බෑ කියන එක..
හොද ආතල් ටිකක් ඉස්සරහට තියෙයි.. .

Okata uuatayak denna amarui ban. Kohomath janadipathiyi baarakaara anduwatai awashya uttare denna godak durata ida thiyenawa. Mokada okunwa pathkare janadipathi.මේක අධිකරණ තීරණය අභියෝගයට ලක් කිරීමක් නෙවෙයි බන්. උඹල කැමති නම් තමන්ගෙ අදහස වෝට් කරපන්![]()
Okata uuatayak denna amarui ban. Kohomath janadipathiyi baarakaara anduwatai awashya uttare denna godak durata ida thiyenawa. Mokada okunwa pathkare janadipathi.
Katha nayaka janadipathita wirudda weddi kattiyak sathutu una. Eth janadipathi eka prayojanayata aran dissolve kara.
Court eken kiwwoth janadipathita ehema balayak na kiyala? My3 ge next move eka mokak weida? My3 ge deshapalanaya kiyawanna amarui ban. Kohomath ape rate eda idan janadipathi duuraya anith ewata wada ihalinui thiyenne.
Aththatama mun okkoma karanne. Rate gamana passata adina eka. Dan balapan, ayawayak nathuwa chandayak.
![]()
Meki dannawa okkoma. Pradana upadeshikawa my3 ge.


Meki wateema inna unwa shape eke thiyagena deal danawa neda. Mama dakka meki koheda manda devalakatath yanawa kiyala

Unp karayo e gana hithalada danne na ranilwa thoragena thiyenneDewala kesewethath business walata salli adinawa appage balaya aragena. Mehema un daruwo unama ithin rate minissunta aba saranai. Namal wagema ekak. Appa janapathi unama daruwo rajawena ratak meka.![]()


Unp karayo e gana hithalada danne na ranilwa thoragena thiyenne![]()
Samanala ralaRaniluth echcharai. Porata daruwo nathi unata yaluwanta horakanna denawa... Meka maha jara deshapalanayak ban.


uba ahanne ape idea eka neweida ?Don't care kiyala option ekak na ne courts walata![]()


uba ahanne ape idea eka neweida ?![]()