පාවිච්චි කරපු වාහනයක් හොදද නැද්ද කියලා බලන්නෙ කොහොමද

Aldren

Well-known member
  • Apr 2, 2024
    2,052
    3,680
    113
    මං අදුරන කෙනෙක් යූස් ජපන් ඇල්ටො එකක් තියෙනවා කියලා බලන්න ගියා ගැරජ් බාස් කෙනෙක් එක්ක . වාහනේ year, model , meter එක බලලා තව පැදලත් බලලා සද්දක් මුකුත් නෑ හොද වාහනේ කියලා අරගෙන. අරගෙන එද්දි උන්ගෙ පාරෙ තියෙන වලකට වැටිලා රෝදයක් පැන්නා. බලද්දි රෝද 4ම බෝල් ජොයේන්ට් ගෙවිලලු. එහෙමම ගැරජ් එකකට දාලා ඒක හදාගෙන. කෝමහරි මූ මාසෙට 30km වගේ යන්නෙ ඕකෙ. ඒත් මාසෙට රෙපෙයාර් වලට අඩූම 15 වගේ ගානක් යනවා.
    කොහොමද පාවිච්චි කරපු හොද වාහන හොයාගන්නෙ
     
    • Sad
    Reactions: Asmodeus

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,673
    75,741
    113
    මං අදුරන කෙනෙක් යූස් ජපන් ඇල්ටො එකක් තියෙනවා කියලා බලන්න ගියා ගැරජ් බාස් කෙනෙක් එක්ක . වාහනේ year, model , meter එක බලලා තව පැදලත් බලලා සද්දක් මුකුත් නෑ හොද වාහනේ කියලා අරගෙන. අරගෙන එද්දි උන්ගෙ පාරෙ තියෙන වලකට වැටිලා රෝදයක් පැන්නා. බලද්දි රෝද 4ම බෝල් ජොයේන්ට් ගෙවිලලු. එහෙමම ගැරජ් එකකට දාලා ඒක හදාගෙන. කෝමහරි මූ මාසෙට 30km වගේ යන්නෙ ඕකෙ. ඒත් මාසෙට රෙපෙයාර් වලට අඩූම 15 වගේ ගානක් යනවා.
    කොහොමද පාවිච්චි කරපු හොද වාහන හොයාගන්නෙ

    ආහ් ඕකත් හරියට උඹේ පුකේ හිල වගේ තමා. අමු straight bull කියලා ටොක් දුන්නට, රෙන්න ගියාම වාඩි උන ගමන් හාල් සේරුවක් විතර බොරොස් ගාල යනව මොකද පුකේ හිල එච්චර ඇදිලා Weak වෙලා.

    හේතුව ඉතින් straigth කිව්වට ගමේ එකී මෙකී නොකී හැම එකාම උඹට පුකේ ඇරිනවා දිනපතා 🤭 🤭 🤭
     

    Aldren

    Well-known member
  • Apr 2, 2024
    2,052
    3,680
    113
    ආහ් ඕකත් හරියට උඹේ පුකේ හිල වගේ තමා. අමු straight bull කියලා ටොක් දුන්නට, රෙන්න ගියාම වාඩි උන ගමන් හාල් සේරුවක් විතර බොරොස් ගාල යනව මොකද පුකේ හිල එච්චර ඇදිලා Weak වෙලා.

    හේතුව ඉතින් straigth කිව්වට ගමේ එකී මෙකී නොකී හැම එකාම උඹට පුකේ ඇරිනවා දිනපතා 🤭 🤭 🤭
    හොද පුරුද්දක් තියෙනවා වගේ ඇරගෙන
    පුකේ කොන්ඩ කැවුමක් ගහගනින්
     

    lankalk

    Well-known member
  • May 14, 2023
    4,416
    5,935
    113
    ඕකට සැහෙන දැනුමක් වගේම අත්දැකීම් අත්‍යඅවශ්‍යයි . එහෙම කෙනෙක් එක්ක යන්න.
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,673
    75,741
    113
    හොද පුරුද්දක් තියෙනවා වගේ ඇරගෙන
    පුකේ කොන්ඩ කැවුමක් ගහගනින්

    බාස් මාමලා, කොන්දොස්තර මාමලා, බස් ඩ්‍රයිවර් මාමල පුකේ ඇරලා කොන්ඩ කැවුමක් ගහන සයික් එකට උඹේ හිල ලොකු වෙලා නේද? එකනේ මම කලින්ම කිව්වෙ 🤭 🤭
     
    • Haha
    Reactions: Mr.dark

    jabok

    Well-known member
  • Oct 14, 2023
    1,025
    1,014
    113
    මාසෙට 30km යන්න වාහනයක් ගන්නව කියන්නෙම මොලේ තරම හිතාගන්න පුලුවන්. පික්මී ගියත් මාසෙකට වියදම කීයද යන්නෙ. පාන් කන්න බේකරියක්ම දාල
     

    J Starlin

    Well-known member
  • Feb 17, 2024
    5,895
    4,433
    113
    Banned
    අඩෝ ඔය වාහනේ මට අමතක වෙන්නේ නෑ මන් ට්‍රෑල් පෙන්නුවේ ඕකක.
     

    Mr.dark

    Well-known member
  • Jun 2, 2022
    4,488
    6,354
    113
    බාස් මාමලා, කොන්දොස්තර මාමලා, බස් ඩ්‍රයිවර් මාමල පුකේ ඇරලා කොන්ඩ කැවුමක් ගහන සයික් එකට උඹේ හිල ලොකු වෙලා නේද? එකනේ මම කලින්ම කිව්වෙ 🤭 🤭
    උබටත් තේරුණා ද? මටත් හිතුණා ත්‍රෙඩ් වැටෙන වේගෙට වරුණ පොන්නයා ආපහු ඉපදිල තියෙනව කියල 😂
     

    Myth

    Well-known member
  • Jul 9, 2009
    19,008
    12,380
    113
    Behind u :p
    Me dawas Wala maintain cost eka ekka godak wahana hariyata maintain wenne naa,
    Patta gahala, kadunama atawala , cut & polish parak Dala dila danawa ,
     

    Asmodeus

    Well-known member
  • Feb 6, 2023
    6,901
    15,715
    113
    Ursa Major
    Tell your friend that Bass is not someone you should trust and never visit his place again. If Bass thoroughly checked that vehicle, he should have recognized those worn-out parts. It is not rocket science.

    If you are interested about the vehicle maintenance, I would like to suggest Chris-fix, honest mechanic, Eric the car guy and Scotty Kilmer.
     

    Honda.putha

    Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    එහෙමම ගැරජ් එකකට දාලා ඒක හදාගෙන.
    මෙතන ප්ලොට් හෝල් එකක්. ගැරෙජ් බාස් වාහනේ ඇතුලෙනෙ. වෙන ගැරේජ් එකකට යන්න ඕනෙ නෑ. :lol: :lol: :lol: :lol:
     

    thilinad66

    Active member
  • Aug 24, 2014
    138
    111
    43
    33
    dan oni tharam thiyenawa vehicle inspections karana than. e wage ekakata dala inspections report ekak ganna. hybrid car ekakata 7000k wage yanne. totally worth. oya makabassla hariyanne na dan
     

    Extra One

    Well-known member
  • Jan 12, 2012
    3,454
    1,147
    113
    මං අදුරන කෙනෙක් යූස් ජපන් ඇල්ටො එකක් තියෙනවා කියලා බලන්න ගියා ගැරජ් බාස් කෙනෙක් එක්ක . වාහනේ year, model , meter එක බලලා තව පැදලත් බලලා සද්දක් මුකුත් නෑ හොද වාහනේ කියලා අරගෙන. අරගෙන එද්දි උන්ගෙ පාරෙ තියෙන වලකට වැටිලා රෝදයක් පැන්නා. බලද්දි රෝද 4ම බෝල් ජොයේන්ට් ගෙවිලලු. එහෙමම ගැරජ් එකකට දාලා ඒක හදාගෙන. කෝමහරි මූ මාසෙට 30km වගේ යන්නෙ ඕකෙ. ඒත් මාසෙට රෙපෙයාර් වලට අඩූම 15 වගේ ගානක් යනවා.
    කොහොමද පාවිච්චි කරපු හොද වාහන හොයාගන්නෙ
    Keeyak wunada? Year Eka mokada? Hariyata use karannam Leda nathi wahanayak