හදිසි වැඩකට රට යන්න වෙලා තියෙනවා මචන්ලා අපේ මල්ලි කෙනෙක්ට. පාස්පෝට් එක මාසයක් ඇතුලත ගන්න ක්රමයක් තියෙනවද ? තියෙනවා නම් කමෙන්ට් කරන යමු මචන්ලා .
උඹත් අහක ඉන්න අම්ම මතක්කරගන්නනේ හදන්නෙකිසි අවුලක් නෑ. එක දවසින් ගන්න පුළුවන් දැන්.
මාත් ගත්ත. පෝලිමට යන්න රෑ 7ට 8ට කෑම එකක් ඉටි කොලයක්, වතුර බෝතල් දෙකක්, කුඩයක් එක්ක කරේ එල්ලන් යන බෑග් එකකුත් එක්ක. පෝලිමේ ඉන්න. ඊගාව දවසෙ උදෙන්ම ගන්නව ඇතුලට. හවස් වෙද්දි එලියට එන්න පුළුවන් පාස්පෝට් එකත් එක්ක. Appointment මොකුත් ඕන නෑ.
කිසිම document එකක් වරද්දන්නෙ නැතුව අරන් යන්න. NIC එක පැහැදිලි වෙන්නත් ඕන.
ගෙනියන කෑම එකක් ගෙදරින් ගෙනියන්න. කිසි තැනකින් කිසිම දෙයක් කන්න බොන්න එපා. ඇතුළෙ නම් තියෙනව කඩ. ඒව ලොකු අවුලක් නෑ.
මදුරු කොයිල් එකක් අරන් යන්න පුළුවන් නම් ඒකත් හා![]()
හදිසි වැඩකට රට යන්න වෙලා තියෙනවා මචන්ලා අපේ මල්ලි කෙනෙක්ට. පාස්පෝට් එක මාසයක් ඇතුලත ගන්න ක්රමයක් තියෙනවද ? තියෙනවා නම් කමෙන්ට් කරන යමු මචන්ලා .
මොකක්ද අවුල බන්? මම ඇත්තටම ගත්ත. Appointment දින මැයි මාසෙ තියෙන්නෙ. ඔහේ ගියා හදිසි නිසා. 5000 ක් ඇතුළට ගත්ත එදා. හැමෝටම දුන්න මම හිතන්නෙ. මම 155 අංකෙ.උඹත් අහක ඉන්න අම්ම මතක්කරගන්නනේ හදන්නෙ![]()
![]()
මම හිතන්නෙ මුන් බලාපොර්ත්තු වෙන්නෙ ටීවි එකේ පෙන්නනවා වගේ පෝලිම නැති විදියක්මොකක්ද අවුල බන්? මම ඇත්තටම ගත්ත. Appointment දින මැයි මාසෙ තියෙන්නෙ. ඔහේ ගියා හදිසි නිසා. 5000 ක් ඇතුළට ගත්ත එදා. හැමෝටම දුන්න මම හිතන්නෙ. මම 155 අංකෙ.
අම්මෝමම හිතන්නෙ මුන් බලාපොර්ත්තු වෙන්නෙ ටීවි එකේ පෙන්නනවා වගේ පෝලිම නැති විදියක්![]()
මේවද බන් රටේ වෙනස් කරනවා කිව්වා සිස්ටස්ම් එකකිසි අවුලක් නෑ. එක දවසින් ගන්න පුළුවන් දැන්.
මාත් ගත්ත. පෝලිමට යන්න රෑ 7ට 8ට කෑම එකක් ඉටි කොලයක්, වතුර බෝතල් දෙකක්, කුඩයක් එක්ක කරේ එල්ලන් යන බෑග් එකකුත් එක්ක. පෝලිමේ ඉන්න. ඊගාව දවසෙ උදෙන්ම ගන්නව ඇතුලට. හවස් වෙද්දි එලියට එන්න පුළුවන් පාස්පෝට් එකත් එක්ක. Appointment මොකුත් ඕන නෑ.
කිසිම document එකක් වරද්දන්නෙ නැතුව අරන් යන්න. NIC එක පැහැදිලි වෙන්නත් ඕන.
ගෙනියන කෑම එකක් ගෙදරින් ගෙනියන්න. කිසි තැනකින් කිසිම දෙයක් කන්න බොන්න එපා. ඇතුළෙ නම් තියෙනව කඩ. ඒව ලොකු අවුලක් නෑ.
මදුරු කොයිල් එකක් අරන් යන්න පුළුවන් නම් ඒකත් හා![]()
අඩෝ පොඩි එකාගෙ එක ගන්න ගිය අවුරුද්දේද කොහෙද ගියාම, මායි වයිෆ් පැය 4ක් විතර හිටන් හිටියා ඕක ඇතුලේ document බාර දෙන්න. දුන්නට පස්සෙ දෙන්නත් එක්ක රවුමක් ගහල ශොපින් පාරක් දාල හවස 6ට වගේ තමා ආයි ආවෙ.අම්මෝපෝලිම් නම් ගේමක් නෑ දැන්. තෙල් පෝලාම් වල ඉඳල හුරු හින්ද දැනෙන්නෙ නෑ. ඇතුළට ගියාට පස්සෙ AC එකේ දවසම ඉන්න තියෙන්නෙ plug point එකක් තියෙන තැනක් සෙට් කරගෙන. මම ලැප් එකත් අරන් ගිහින් බිම වාඩි වෙලා customer support එකක් දීගෙන පාඩුවේ හිටියා වැඩේ වෙනකන්.
මේවද බන් රටේ වෙනස් කරනවා කිව්වා සිස්ටස්ම් එක
