ඇයි අර රාජිතයා දොස්තර කෙනෙක් නෙ බන්! හැබැයි ඌට මලාට තේරෙන්නෙ නැහැ අනිත් උන් ගැනhari mata kiyapan moka ekkada sakachchaa karanne? Ranil MY3 Rajitha 3n denaama president wage. MY3 ta konda pana ne kalin sakachchaawe ekaga wechchaa gasset karanna kalin Rajithaya wenas karala Janadipathi lekamtath gedara yanna une ekane , Rajitha arrogant , Ranil inne America mind eke. anika mun minihek kiyana deyak ahana ewunda ban?

රනිල්ට කිව්වොත් ඌට මොලේ වැඩී නිසා තේරෙන එකක් නැහැ

මයිත්රීට කිව්වොත් නරකද?




thamunge lamaine dath set eka hadanna bari dath dosthara kenek kohomada rataka prashna visadanne. Anika u oya uge leli inna nisa kiyalada SAITM ekata kade yanne? ehenam ay ban ara kohewath nathi SB kade yanne. Salli gaanata pass wenawa.