පැන්තර් අලුත් චැට් එකෙන් රේඩියෝ අහපු හැට&#3538

Status
Not open for further replies.

AWRORA

Well-known member
  • Mar 27, 2008
    15,186
    1,414
    113
    සිංහල බෞද්ධ රටේ...
    Ne bn, man oka mugen ahala (Mata prashnayak ethi une ne radio chanel tune kirima gena) newe mu mawa okata edala gathte.. Matama prashne yomu karala uma uththare dunna, kuthuhalaya kiyana padanama mathai mama " Balamu" kiuwe... Muge chethanawa me wage noolak damimama nisa, api winoda wemu....:P


    දැන් ඔහොමවත් කියමු...:P:P:P:P
     

    AWRORA

    Well-known member
  • Mar 27, 2008
    15,186
    1,414
    113
    සිංහල බෞද්ධ රටේ...
    393127_10150384946779193_272687543_n.jpg


    :lol::lol::lol::lol::sorry::sorry::sorry::sorry::lol::lol::lol::lol:
     

    Malinga

    Well-known member
  • Jul 20, 2006
    61,301
    1,013
    113
    joke ekak wage
    ara sameerata badu packet una wage

    :yes::yes: e wage :D

    Ne bn, man oka mugen ahala (Mata prashnayak ethi une ne radio chanel tune kirima gena) newe mu mawa okata edala gathte.. Matama prashne yomu karala uma uththare dunna, kuthuhalaya kiyana padanama mathai mama " Balamu" kiuwe... Muge chethanawa me wage noolak damimama nisa, api winoda wemu....:P

    ehemath ekak da? ehenum ithin kohoma hari thread eka num nagala yai vage :P

    පිස්සුද බන්...මූ මගේ බුදු ‍ෆිට් එකක්....ආතල් එකට දැම්මෙ...;););););)

    එළ එළ. අලුත් චැට් එකේ පළමු ආතල් ත්‍රේඩ් එක වෙනවෙන :D
     

    blacktulip

    Well-known member
  • Dec 15, 2009
    12,152
    3,033
    113
    යතාර්තය ඇතුලෙ
    balapan macho thava issarahata vena de me aluth chat room eka nisa...maru maru video post karai video chat karapu,,,youtube eke unath elakiri eke video chat publish vei..mokada ape un vadipura hoda deval agata ganne hoda vidihata nemei varadi vidihata,,sahena prashnayak venava:yes:,,,elakiri eken dipu me chat eka uparima vidihata hoda ,yahapath vidihata use karamu:)
     

    Pink panther

    Well-known member
  • Nov 8, 2011
    23,234
    3,134
    113
    36
    ~ ση тнє ƒℓσω ~
    balapan macho thava issarahata vena de me aluth chat room eka nisa...maru maru video post karai video chat karapu,,,youtube eke unath elakiri eke video chat publish vei..mokada ape un vadipura hoda deval agata ganne hoda vidihata nemei varadi vidihata,,sahena prashnayak venava:yes:,,,elakiri eken dipu me chat eka uparima vidihata hoda ,yahapath vidihata use karamu:)
    Aniwa machan, me thread 1 dapu ewun wage magamaruwangen prawesam wenna wey.......:lol:
     

    AWRORA

    Well-known member
  • Mar 27, 2008
    15,186
    1,414
    113
    සිංහල බෞද්ධ රටේ...
    balapan macho thava issarahata vena de me aluth chat room eka nisa...maru maru video post karai video chat karapu,,,youtube eke unath elakiri eke video chat publish vei..mokada ape un vadipura hoda deval agata ganne hoda vidihata nemei varadi vidihata,,sahena prashnayak venava:yes:,,,elakiri eken dipu me chat eka uparima vidihata hoda ,yahapath vidihata use karamu:)


    :yes::yes::yes::yes::eek::eek::eek::eek::eek:;););););)

    Aniwa machan, me thread 1 dapu ewun wage magamaruwangen prawesam wenna wey.......:lol:

    :eek::eek::eek::eek::eek::angry::angry::angry::angry::angry::angry:
     
    Status
    Not open for further replies.