නෑ ඒක නිසා නෙවෙයි. ඒකයි මේකයි සම්බන්ධ වෙන හැටි කියහන්කො. බයියන්ට තේරෙන දේවල් අපිට තේරෙන්නෙ නැති හැටි.![]()

ඩිල්සාන් ලංකාවේ තියෙන corrupted system එකටත් කැමතී කියන්නේ අත යටින් වැඩක් කර ගන්න පුලුවන් නිසා![]()
21.35
ඕක තමයි මම හැමදාම කියන්නෙ. අපිට සල්ලි තියෙනව ලංකාව තමයි සුපිරිම කියන්නෙ ඒ ජාතියේ පට්ට පල් හොර පkකු තමයි.
කොටින්ම කිව්වොත් මුන්ට බයයි වෙන රටක 'නීති ගරුකව' ඉන්න පුලුවන් කියන එකටත්salli tiyenawa num oni kupadi wadak karan athal inna puluwan ekama rata. india wunath oya sellam ba. mathakane sravna bavan eke owner wecha de.![]()
කොටින්ම කිව්වොත් මුන්ට බයයි වෙන රටක 'නීති ගරුකව' ඉන්න පුලුවන් කියන එකටත්
ඩිල්සාන් ලංකාවේ තියෙන corrupted system එකටත් කැමතී කියන්නේ අත යටින් වැඩක් කර ගන්න පුලුවන් නිසා![]()
21.35
ඕක තමයි මම හැමදාම කියන්නෙ. අපිට සල්ලි තියෙනව ලංකාව තමයි සුපිරිම කියන්නෙ ඒ ජාතියේ පට්ට පල් හොර පkකු තමයි. ඕකුන් ඉන්නකන් කවදාවත් ලංකාව දියුණු වෙන්නෙ නෑ. එහෙම දියුණු රටක් වෙනවට උන් කැමතිත් නෑ. ඉතින් උන්ට වැඳගෙන ඉන්න මෝඩ පkකු තමන්ගෙ වල තමන්ම කපාගන්නවා.
මේ ගොන් පොඩ්කාස්ට් කරන උන්ට මුලින්ම ගහන්න ඕනේ corrupted system එකකට කැමති කියන එකෙක්ගෙන් "ජීවිතේට ඔවදන්" ගන්නවට...මූට වඩා influence තියන එකෙක් ඇවිත් පුප පලල ගිය දවසට තේරෙයි රටක නීතියක් තියෙන්න ඕනේ ඇයි කියල
ඕකේ ඉන්න නවාංග කියන එකත් mom's boy කෙනෙක්මේ ගොන් පොඩ්කාස්ට් කරන උන්ට මුලින්ම ගහන්න ඕනේ corrupted system එකකට කැමති කියන එකෙක්ගෙන් "ජීවිතේට ඔවදන්" ගන්නවට...![]()
ඌට ට්රැක වගේ තේරුණා.. මයි හබ් කාරයා දෙතුන් පාරක් කියනවා තෙල් නැති හින්දා නිතරම ගෙදර යන්න බෑ කියලා...අරූ තේරුණා වගේ ඔලුව වන වන ඉඳන් අහනවා වාහනේ යන එක ලොකු වියදමක් නිසා නේද යන්නේ නැත්තේ කියලා...ඕකේ ඉන්න නවාංග කියන එකත් mom's boy කෙනෙක්

Track තමා. ඒත් luck එක සුපිරියටම වැඩ කරපු උන් අමු ගොනා වගේ උනාට. New zealand වල it job එකක් කරන්නේ.. ගෑනි මූට වඩා සුපිරි එකක්.ඌට ට්රැක වගේ තේරුණා.. මයි හබ් කාරයා දෙතුන් පාරක් කියනවා තෙල් නැති හින්දා නිතරම ගෙදර යන්න බෑ කියලා...අරූ තේරුණා වගේ ඔලුව වන වන ඉඳන් අහනවා වාහනේ යන එක ලොකු වියදමක් නිසා නේද යන්නේ නැත්තේ කියලා...![]()
ඕකෙ වෙනස දැනෙන්න නම් කොච්චර ඉගෙනගෙන මොන ගේම ගැහුවත් බෑ ලංකාවේ ඉඳගෙන... multicultural රටක මාස කීපයක්වත් ජීවත් වෙලා තියෙන්න ඕන, මූට එහෙම එක්ස්පීරියන්ස් එකක්වත් නැද්ද මන්දලංකාවේ ඉන්න මෝඩ මිට්ටෝ තමන්ගේම රටේ ඉපදුන තමන්ගෙම රටේ පරම්පරා ගානක් ජිවත් වෙන අනික් ජාතින් වල මිනිස්සුන්ටත් සලකන්නේ third class citizen විදිහට.
ඉතින් උන්ගේ හිතේ සාධාරණ බයක් තියනවා තමුන් සුදු මහත්තුරුන්ගේ රටවල් වලට ගියාම බල්ලොන්ට වගේ සලකයි කියල. උන් දන්නේ නෑ ඉතින් මුළු ලෝකෙම උන් වගේ නෑ කියල.
අසරණකම තමයි ඉතින්.

Page ekath refresh kara