පිටීයෙ අප්පු කියන අයිඩී එක හදපු තම්බියෝ

පිටීයෙ අප්පු කියන අයිඩී එක හදපු තම්බියෝ

අහුවුනා නේද බබෝ හොරේ , ඇයි මගෙ වගේම අයිඩී එකක් හැදුවේ . හිතුවෙ අපි රැවටෙයි කියල නේද ? දැන් මොකද වුනේ ? හොර වැඩක් කරන්න ඉසෙල්ල පොඩ්ඩක් මොළෙ කල්පනා කරපන් ( කොහෙද ඉතිං මොළෙ වැඩ කොරන්නේ නෑනේ ).
 

Kasem

Member
Apr 29, 2010
665
52
0
ow machan un mage naminuth ID ekak hadalane...:shocked::growl:

දොයි දොයි දොයිය බබාලා:)
බයි බයි බයිය බබාලා:D
අහිංසක පුංචි බබා..නම විකුණන:angry:
ඔක්කොම තොත්ත බබාලා:P
බබා වගේ හැසීරි..රට රවටන:growl:
වැඩිහිටි තොත්ත බබාලා:rolleyes:

බබා පාට් එක *** *** ගුණයි:rolleyes:
බබා ෆෙෂර් එක ලිස්සලා යන්න හොදයි:cool:
බබා කෙදිරියෙන් තනතුරු පදවි ලබයි:frown:
බබා නමින් රජවැඩ ලොකු ඈයො ගනී:yes:

බබා කතාවෙන් කාරිය පැහැර හරී:angry:
බබා හිනාවෙන් අනුන්ව කපා දමයි:sorry:
බබා වගේ හිද හොද හොද වාසි ලබයි:shocked:
බබා නමින් රජවැඩ ලොකු ඈයො ගනී;)




:lol::lol:
 
Originally Posted by ela_eluwa120
දොයි දොයි දොයිය බබාලා:)
බයි බයි බයිය බබාලා:D
අහිංසක පුංචි බබා..නම විකුණන:angry:
ඔක්කොම තොත්ත බබාලා:P
බබා වගේ හැසීරි..රට රවටන:growl:
වැඩිහිටි තොත්ත බබාලා:rolleyes:

බබා පාට් එක *** *** ගුණයි:rolleyes:
බබා ෆෙෂර් එක ලිස්සලා යන්න හොදයි:cool:
බබා කෙදිරියෙන් තනතුරු පදවි ලබයි:frown:
බබා නමින් රජවැඩ ලොකු ඈයො ගනී:yes:

බබා කතාවෙන් කාරිය පැහැර හරී:angry:
බබා හිනාවෙන් අනුන්ව කපා දමයි:sorry:
බබා වගේ හිද හොද හොද වාසි ලබයි:shocked:
බබා නමින් රජවැඩ ලොකු ඈයො ගනී;)

එළු වැඩ...:P:baffled:



 
May 5, 2010
49
0
0
පිටීයෙ අප්පු;7413329 said:
පලයන් යන්න ෆේක් අයිඩී කාරයා මේ ත්‍රෙඩ් එකෙන් මකබෑවෙලා :growl::growl::growl::growl::growl:

umba maka ba weyam mulinma umba nisa thamai mama EX Muslim Kiyala ID Ekak hadagena Mulim unta Wruddawa Elakiri Eke katha kare Dan matama baninna Aawadado?
umba gana Elakri Ekay Un Dannawa... :growl::growl::growl::growl::growl:
 

zues

Banned
Aug 27, 2009
377
23
0
umba maka ba weyam mulinma umba nisa thamai mama EX Muslim Kiyala ID Ekak hadagena Mulim unta Wruddawa Elakiri Eke katha kare Dan matama baninna Aawadado?
umba gana Elakri Ekay Un Dannawa... :growl::growl::growl::growl::growl:
සල්ලාල මොහොම්ඩ්ගෙ අවජාතක පුත්‍රයෙක්ද බන් උම්බ? මෙතන මුස්ලිම් ඇරෙන්න ගොන්නු නැහැ ඔක්කොම එවුන් දන්නව උම්බ කව්ද කියල. ගූ ගොඩක් බන් උම්බ, බෑන් උනාම ලැජ්ජ හිතුනද??? :rolleyes:
 
May 5, 2010
49
0
0
සල්ලාල මොහොම්ඩ්ගෙ අවජාතක පුත්‍රයෙක්ද බන් උම්බ? මෙතන මුස්ලිම් ඇරෙන්න ගොන්නු නැහැ ඔක්කොම එවුන් දන්නව උම්බ කව්ද කියල. ගූ ගොඩක් බන් උම්බ, බෑන් උනාම ලැජ්ජ හිතුනද??? :rolleyes:

Moko Kollo Mawa kawru kiyalada Hithanney Uba? :growl:
Umbaa Umbaa kiya kiya Inney Gonekda harakekda tho?
:growl: