pissuda ban mata ona tram set wela thiyenawa
මම අහලා තියෙන විදියට නම් කෙල්ලො ඕක ලොකු කර ගන්න cosmetic surgery ත් කරනවා. හැබැයි මේ රටේ.

මවින් කිව්වා වගේ මටත් හිතෙනවා පොඩි අත දරුවෙක් වෙලා කුක්කු ටිකක් බොන්න පාබාගේ![]()
නොපෙනුනාටහ් හැම කෙල්ලෙක්ගෙම එකක් පොඩි එකක් ලොකුයි බ0 එක සාමාන්ය දෙයක්මම දන්න කෙල්ලෙක් ඉන්නව ෆාමසියක වැඩ කරන්නේ ඒකිගේ එක ටනයක් පොඩී අනෙක් තනේ ලොකුයි ටිශර්ට් ඇන්දම හොඳට පේනව ලොකු පොඩි ගතිය අන්බැලන්ස් ගතියක් තියෙන්නේ එහෙම වෙන්නේ ඇයි ලෙඩක් ද ඒකිට![]()
ගිය සතියේ බඩුවක් ගැහුව ටන් දෙක 38 ලමයෙක් ඉන්න අක්ක කෙනෙක් මගෙ අම්බො බන් උරල උරල කටත් රිදුන දවස් දෙකක් යනකන්...
බොරු බන් ඔය. ඔය කියන එකක්වත් උන් ගහල නෑ. උඹලත් නිකං අහුවෙනව.කොහෙන්ද බං බොට ඔච්චරට සෙට් වෙන්නේ?
බොරු බන් ඔය. ඔය කියන එකක්වත් උන් ගහල නෑ. උඹලත් නිකං අහුවෙනව.

කොහෙන්ද බං බොට ඔච්චරට සෙට් වෙන්නේ?
ඕව කියපන් කොන්ඩෙ බැදපු චීන්නුන්ට. කෙල්ලෙක්ගෙ අතින්වත් අල්ලල නැති උන් තමා 100කට ගහල තියනව වගේ පොර ටෝක් දෙන්නෙ. මේකෙ ඉන්න මෝඩයොත් නිකන් අහුවෙනව.boru nam nikan idahan..
FB eken tamai set wenne
screen shot gahala watetama yawanawa ne bn.ganu set wenawa bun one taram
issara nam FB eke ambanaka hitiya dan nam kello tikak bayai set wenna
awo giyo kiyala wachane daala balana one
kiyana de kelinma kiyapan sex one nam one kiyala
bus waladi common places waladi kello ganu yanakota baluwama aye parak harila balanwa kiyane itin aniwa set tamai

ඕව කියපන් කොන්ඩෙ බැදපු චීන්නුන්ට. කෙල්ලෙක්ගෙ අතින්වත් අල්ලල නැති උන් තමා 100කට ගහල තියනව වගේ පොර ටෝක් දෙන්නෙ. මේකෙ ඉන්න මෝඩයොත් නිකන් අහුවෙනව.
උඹ කීදෙනෙක්ගෙ අල්ලල තියනවද? උඹටත් කොහෙන්වත් කෙල්ලෙක් සෙට් වෙලා නෑනෙ.meh mata kiyapan machan uba foreign kellek ge athin allala thiyeda?
ඕව කියපන් කොන්ඩෙ බැදපු චීන්නුන්ට. කෙල්ලෙක්ගෙ අතින්වත් අල්ලල නැති උන් තමා 100කට ගහල තියනව වගේ පොර ටෝක් දෙන්නෙ. මේකෙ ඉන්න මෝඩයොත් නිකන් අහුවෙනව.

ඕව කියපන් කොන්ඩෙ බැදපු චීන්නුන්ට. කෙල්ලෙක්ගෙ අතින්වත් අල්ලල නැති උන් තමා 100කට ගහල තියනව වගේ පොර ටෝක් දෙන්නෙ. මේකෙ ඉන්න මෝඩයොත් නිකන් අහුවෙනව.
ඕව කියපන් කොන්ඩෙ බැදපු චීන්නුන්ට. කෙල්ලෙක්ගෙ අතින්වත් අල්ලල නැති උන් තමා 100කට ගහල තියනව වගේ පොර ටෝක් දෙන්නෙ. මේකෙ ඉන්න මෝඩයොත් නිකන් අහුවෙනව.