පියුයුරු පොඩි අයි ලංකාවේ කෙල්ලන්ගේ

nai_silva

Banned
Nov 18, 2015
5,091
503
0
මවින් කිව්වා වගේ මටත් හිතෙනවා පොඩි අත දරුවෙක් වෙලා කුක්කු ටිකක් බොන්න පාබාගේ :P

කුක්කු බොන එක කෙසේ වෙතත් කුක්කු හපයි රතු වෙන්න
 

charith84

Well-known member
  • Jun 22, 2006
    10,398
    7,412
    113
    මම දන්න කෙල්ලෙක් ඉන්නව ෆාමසියක වැඩ කරන්නේ ඒකිගේ එක ටනයක් පොඩී අනෙක් තනේ ලොකුයි ටිශර්ට් ඇන්දම හොඳට පේනව ලොකු පොඩි ගතිය අන්බැලන්ස් ගතියක් තියෙන්නේ එහෙම වෙන්නේ ඇයි ලෙඩක් ද ඒකිට:confused:
    නොපෙනුනාටහ් හැම කෙල්ලෙක්ගෙම එකක් පොඩි එකක් ලොකුයි බ0 එක සාමාන්‍ය දෙයක්
    සමහරහ් කෙල්ලොන්ගේ විතරක් එක අසාමා‍න්‍ය විදිහටහ් පෙනවා ...
     

    aruna1

    Well-known member
  • Apr 22, 2008
    10,911
    6,791
    113
    39
    Galle
    ගිය සතියේ බඩුවක් ගැහුව ටන් දෙක 38 ලමයෙක් ඉන්න අක්ක කෙනෙක් මගෙ අම්බො බන් උරල උරල කටත් රිදුන දවස් දෙකක් යනකන්...

    කොහෙන්ද බං බොට ඔච්චරට සෙට් වෙන්නේ?
     

    Sharma01

    Well-known member
  • Jun 3, 2015
    3,583
    332
    83
    කොහෙන්ද බං බොට ඔච්චරට සෙට් වෙන්නේ?
    බොරු බන් ඔය. ඔය කියන එකක්වත් උන් ගහල නෑ. උඹලත් නිකං අහුවෙනව.
     

    nai_silva

    Banned
    Nov 18, 2015
    5,091
    503
    0
    හැබැයි ඉතින් හොඳ ලොකු තැඹිලි ගෙඩි පිතේ අතුල්ලගන්න ඕනේ නම් කෝච්චියේ යන්න වෙනවා.
    සාරි ඇඳගත්තු බුරිය එළියේ දාගත්තු ඇන්ටා පාරවල් කරේ තමා...
     

    miyuru4u

    Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,897
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    කොහෙන්ද බං බොට ඔච්චරට සෙට් වෙන්නේ?

    ganu set wenawa bun one taram

    issara nam FB eke ambanaka hitiya dan nam kello tikak bayai set wenna

    awo giyo kiyala wachane daala balana one

    kiyana de kelinma kiyapan sex one nam one kiyala

    bus waladi common places waladi kello ganu yanakota baluwama aye parak harila balanwa kiyane itin aniwa set tamai
     

    Sharma01

    Well-known member
  • Jun 3, 2015
    3,583
    332
    83
    boru nam nikan idahan.. :angry:

    FB eken tamai set wenne
    ඕව කියපන් කොන්ඩෙ බැදපු චීන්නුන්ට. කෙල්ලෙක්ගෙ අතින්වත් අල්ලල නැති උන් තමා 100කට ගහල තියනව වගේ පොර ටෝක් දෙන්නෙ. මේකෙ ඉන්න මෝඩයොත් නිකන් අහුවෙනව.
     

    London Mahathun

    Well-known member
  • Jul 17, 2015
    2,647
    537
    113
    ලන්ඩන් වත්ත
    ganu set wenawa bun one taram

    issara nam FB eke ambanaka hitiya dan nam kello tikak bayai set wenna

    awo giyo kiyala wachane daala balana one

    kiyana de kelinma kiyapan sex one nam one kiyala

    bus waladi common places waladi kello ganu yanakota baluwama aye parak harila balanwa kiyane itin aniwa set tamai
    screen shot gahala watetama yawanawa ne bn.:rolleyes:
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,560
    22,255
    113
    Gotland
    ඕව කියපන් කොන්ඩෙ බැදපු චීන්නුන්ට. කෙල්ලෙක්ගෙ අතින්වත් අල්ලල නැති උන් තමා 100කට ගහල තියනව වගේ පොර ටෝක් දෙන්නෙ. මේකෙ ඉන්න මෝඩයොත් නිකන් අහුවෙනව.

    meh mata kiyapan machan uba foreign kellek ge athin allala thiyeda?
     

    Sharma01

    Well-known member
  • Jun 3, 2015
    3,583
    332
    83
    meh mata kiyapan machan uba foreign kellek ge athin allala thiyeda?
    උඹ කීදෙනෙක්ගෙ අල්ලල තියනවද? උඹටත් කොහෙන්වත් කෙල්ලෙක් සෙට් වෙලා නෑනෙ.
     

    elektro

    Well-known member
  • Apr 18, 2011
    6,884
    9,413
    113
    Tropical Island Of Sri Lanka
    ඕව කියපන් කොන්ඩෙ බැදපු චීන්නුන්ට. කෙල්ලෙක්ගෙ අතින්වත් අල්ලල නැති උන් තමා 100කට ගහල තියනව වගේ පොර ටෝක් දෙන්නෙ. මේකෙ ඉන්න මෝඩයොත් නිකන් අහුවෙනව.

    siraa kathawa :D
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,882
    23,564
    113
    ඕව කියපන් කොන්ඩෙ බැදපු චීන්නුන්ට. කෙල්ලෙක්ගෙ අතින්වත් අල්ලල නැති උන් තමා 100කට ගහල තියනව වගේ පොර ටෝක් දෙන්නෙ. මේකෙ ඉන්න මෝඩයොත් නිකන් අහුවෙනව.

    Machan man ubata kamathi na thamayi. E unata meka nam sahathika atta
     

    miyuru4u

    Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,897
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    ඕව කියපන් කොන්ඩෙ බැදපු චීන්නුන්ට. කෙල්ලෙක්ගෙ අතින්වත් අල්ලල නැති උන් තමා 100කට ගහල තියනව වගේ පොර ටෝක් දෙන්නෙ. මේකෙ ඉන්න මෝඩයොත් නිකන් අහුවෙනව.

    උබ බඩු ගහල නැත්නම් නිකන් ඉදපන් බන්.. පිලිගන්නව නම් පිලිගනින් නැත්නම් අතේ ගහල නිදා ගනින්