කෝ මේ පිටියේ අප්පු? තාම බක්මුත් හන්දියේ ද සරම උස්සන්? මෙහේ වරෙන් අන්න පුටිනා හොයනවා උබව... 
පබ්ලික් ෆේස් එකක්.එපැයි සමාන්ය මිනිස්සුන්ට වාද විවාද හුරේ දාන්න . ඕකවත් තේරෙන් නැද්ද . ඇමරිකාව හදපු කාල වල ඉදන් රන් කරේ කෝපරේශන් ටික නොහොත් පවුල් කීපයක්ඵහෙනම් මොකටද ඵහේ උන් දැන් ට්රම්ප් ඵනකන් මඟ බලන් ඉන්නේ?![]()
putin wage ewun ekka baladdi hodai mehe inna harakබලාගෙන යද්දි අපේ ලොක්කො හොඳයි නේ ටිකක් හොරාකෑවට.![]()

Oya asse ara pattare eka dawi da danne na, putin ta wagon R walin awit gahanawa kiyalaරුසියාවේ වග්නර් කණ්ඩායම හා හමුදාව අතර සටනක් ඇතිවි ඇතිබවට වාර්තා. වග්නර් හා හමුදාව විරසක වි ඇති බව පෙනේ. පුටින්ද අවසන්ද?
විහිලුවක් වගෙනම් රුසියානු RT නිවුස් බලන්නකෝ. නන්ස්ටොප් නිවුස් යනවා.
Uncle Sam nemei .oka enne Jew Christian base ekakin e Aya minissu bedala -kadala thama ratawal allanneUncle Sam ge yatikittu game sehelluwen ganna honda ne kiyanne okai...
Weniwal gata koppaya hadagena ei poddak imu lolකෝ මේ පිටියේ අප්පු? තාම බක්මුත් හන්දියේ ද සරම උස්සන්? මෙහේ වරෙන් අන්න පුටිනා හොයනවා උබව...![]()
u bakmuth wala sinhala wedek hoyanawa athi lagama ayurweden aha aha .කෝ මේ පිටියේ අප්පු? තාම බක්මුත් හන්දියේ ද සරම උස්සන්? මෙහේ වරෙන් අන්න පුටිනා හොයනවා උබව...![]()
Mama Uncle Sam kiyanne ekata thamai... US government eka newei... Methana gatthoth military industrial complex eka...Uncle Sam nemei .oka enne Jew Christian base ekakin e Aya minissu bedala -kadala thama ratawal allanne
Un karapu bijjak naa bung,.. හමුදා කුමන්ත්රණ ඉවරයි දැන් ඔය ළමයි ගෙදර යන්න.Mama Uncle Sam kiyanne ekata thamai... US government eka newei... Methana gatthoth military industrial complex eka...

අාහ් බරෝ පූටිං මළාද?අනේ කරන්න. මම එකට හරි කැමති. ඒ කාලේ අපි සර් යනවා කියද්දි උබ සර් යන්නැ කියලා බම්ප් කරන්නම් කියපුවා එහෙම බැද ආයිත් කරන්න.